mistä saisi kapalevyä?
mistä saisi kapalevyä?
Siis tiedättekö mistä saisi vaahtomuovi levyjä sellasia kovia.http://www.foamboardsource.com/foam-boa ... emory.htmlNiinku tollasta ,mutta suomesta. Kiitos! =)=)=)
Re: mistä saisi?
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Joo kiitti katon saako jostaan halvemmalla jos ei ostan tuolta.=)=)=)
Kyseinen tavara on kapalevyä. Itse ostin täältä http://www.lohikari.fi/tuotteet/6-tarvi ... alevyt.htm
Halvempaa kuin taistelutarvikkeessa, mutta levyt paljon isompia.
Halvempaa kuin taistelutarvikkeessa, mutta levyt paljon isompia.
Not, polystyreeniahan tuo...jasca kirjoitti:Kyseinen tavara on kapalevyä.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Polystyreeniä kahden paperin välissä eli kapalevyä.aatami kirjoitti:Not, polystyreeniahan tuo...jasca kirjoitti:Kyseinen tavara on kapalevyä.
Pöh, Joensuussa minulle väitettiin että kapalevy on puuta. :|Myyra kirjoitti:Polystyreeniä kahden paperin välissä eli kapalevyä.aatami kirjoitti:Not, polystyreeniahan tuo...jasca kirjoitti:Kyseinen tavara on kapalevyä.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
You got owned.aatami kirjoitti:Pöh, Joensuussa minulle väitettiin että kapalevy on puuta. :|Myyra kirjoitti:Polystyreeniä kahden paperin välissä eli kapalevyä.aatami kirjoitti:Not, polystyreeniahan tuo...jasca kirjoitti:Kyseinen tavara on kapalevyä.
Tarinan opetus oli: Joensuu on paska maa.
-
Izmo Laitela
Ja suomi on kauhein kuningaskunta.Myyra kirjoitti:Tarinan opetus oli: Joensuu on paska maa.
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
- kuningas66
Muaki kiinnostais toi kapalevy, saakoha sitä jostai ihan perus askartelu liikkestää? Vai kuinka erikoista tuo tuote on?
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Taidekehystämöistä tai valokuvausliikkeistä saa helposti kapalevyä jos sellainen sattuu paikkakunnalla olemaan, mutta helpoiten pieniä määriä mihin tahansa tuota taikalevyä saa Taistelutarvikkeesta.
Sotussa taitaa olla aikamonta keskustelua ostopaikoista, osa vanhojakin aiheita, mutta useat ostopaikat on edelleen valideja.
Kysymys Kapalevystä
PaHu, Pahvit ja pakkaukset
Mistyä saisi Foamboardia ostettua...
Mistä saisi Foamboardia
Foamboardin edut + hankintapaikka
Foamcore?
Sotussa taitaa olla aikamonta keskustelua ostopaikoista, osa vanhojakin aiheita, mutta useat ostopaikat on edelleen valideja.
Kysymys Kapalevystä
PaHu, Pahvit ja pakkaukset
Mistyä saisi Foamboardia ostettua...
Mistä saisi Foamboardia
Foamboardin edut + hankintapaikka
Foamcore?
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
-
Risto.Salonen
joensuun väärä tieto voi johtua erehdyksestä, sillä jotkin ulkomaalaiset myyvät kemiallista puuta samana tuotteena kuin kapa-levyä, eikä ero muutamien millien paksuuksissa olekaan merkittävä. on kovempaa eikä omaa kartonkipintaa.
Re: mistä saisi kapalevyä?
pitäs olla melko halpaa http://tuotteet.etra.fi/main.html?nodeU ... 88|2227520
Ainakin Vaasasta löytyy Etra Oy ja sieltä saa - tilaamalla - kapalevyä (jonka nimi muuten on "molemmin puolin paperilla pinnoitettu vaahtopolystyreenilevy). Niillä on 5 mm paksu ja koko on 1,4 x 3 m (4,2 m2) ja neliöhinta vajaat 7 €. MUTTA kun tilasin selvisi että minimimäärä minkä voivat tilata onkin 24 levyä, eli 100 m2!!
Vaasasta sain valokuvausliikkeestä vinkin että kehysliikkeistä vois löytyä joten soitinpa sellaiseen ja BINGO. Vaasan Kauppapuistikolla sijaitsee Kehys- ja tarvikeliike SUMPPIS ja sieltä löytyy varastosta 3 mm paksuna ja ensi viikolla rouva tilaa 5 mm paksuista lisää joten minä siinä samalla. Hinnasta en vielä tiedä, mutta voin ne tänne laittaa kunhan käyn siellä tänään vielä. Levyjen koko on parempi, 0,7 x 1 m.
-b-
Edit: 0,70 x 1 m kapalevy (3 mm) maksoi 8 € (11,40 €/m2). Mielestäni 5 € olis riittänyt.
5 mm levy on 1,5 x 1 m ja maksaa 20 € (13,30 €/m2), sekin kallista jos on kuten minä tottunut saamaan ilmaiseksi kaiken, mutta taas halpaa jos miettii montako rakennusta siitä tekee esim. Mordheimiin verrattuna jos ostaisi GW-taloja.
Vaasasta sain valokuvausliikkeestä vinkin että kehysliikkeistä vois löytyä joten soitinpa sellaiseen ja BINGO. Vaasan Kauppapuistikolla sijaitsee Kehys- ja tarvikeliike SUMPPIS ja sieltä löytyy varastosta 3 mm paksuna ja ensi viikolla rouva tilaa 5 mm paksuista lisää joten minä siinä samalla. Hinnasta en vielä tiedä, mutta voin ne tänne laittaa kunhan käyn siellä tänään vielä. Levyjen koko on parempi, 0,7 x 1 m.
-b-
Edit: 0,70 x 1 m kapalevy (3 mm) maksoi 8 € (11,40 €/m2). Mielestäni 5 € olis riittänyt.
5 mm levy on 1,5 x 1 m ja maksaa 20 € (13,30 €/m2), sekin kallista jos on kuten minä tottunut saamaan ilmaiseksi kaiken, mutta taas halpaa jos miettii montako rakennusta siitä tekee esim. Mordheimiin verrattuna jos ostaisi GW-taloja.
-: Keep on believing, don't lose hope
He'll give you His grace enabling you to cope :-
He'll give you His grace enabling you to cope :-
- grombrindal!
En tiedä, missä asut, mutta itse hankin Helsingistä, Kampin vieressä sijaitsevasta 'Hobby Pointista'. Sieltä löytyy kaikkea muutakin tarpeellista miniatyyrien tekoon.