alotelijalle ohjeita
alotelijalle ohjeita
aloittele warhammeria eikä ole vielä kokemusta siitä. mikäs armeija olisi hyvä kun ei ole ikääkään kui ykstoista vuotta itse olen ehkä miettinyt lizardmeneja koska on itellä oikeita liskojakin 2 ollu 1on.
Re: alotelijalle ohjeita
liskomies kirjoitti:aloittele warhammeria eikä ole vielä kokemusta siitä. mikäs armeija olisi hyvä kun ei ole ikääkään kui ykstoista vuotta itse olen ehkä miettinyt lizardmeneja koska on itellä oikeita liskojakin 2 ollu 1on.
Eikös paras aloitus armeija ollut se, mikä tuntuu parhaalta. Itse olen siis samassa tilanteessa kanssasi.
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
- Half-breed
Tervetuloa vain joukkoon harmaaseen.
Täältä saat tietoa armeijoista jonka avulla se valinta on helpompi tehdä. Kannattaa lisäksi katsella minkälaisia figuja armeijoilla on, sillä joku armeija saattaa iskeä kovaa figujensa takia. Lisäksi kannattaa pyrkiä pelaamaan pari demopeliä että saat kuvan pelistä ja samalla ymmärrät mitä haet haluamaltasi armeijalta.
Täältä saat tietoa armeijoista jonka avulla se valinta on helpompi tehdä. Kannattaa lisäksi katsella minkälaisia figuja armeijoilla on, sillä joku armeija saattaa iskeä kovaa figujensa takia. Lisäksi kannattaa pyrkiä pelaamaan pari demopeliä että saat kuvan pelistä ja samalla ymmärrät mitä haet haluamaltasi armeijalta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Liskot on jees, jos high elffit ja skavenit ei yhtään kiinnosta niin jo tässä vaiheessa voi jotain hankintoja tehdä ampumatta itseään jalkaan. Ensi kuun alussa ilmestyypi uusi sääntökirja, sitä ei siis kannata vielä ostaa. Armeijakirja sen sijaan on erinomainen ensimmäinen ostos, pääset tutustumaan armeijaan, sen taustaan ja sen eri joukkoihin. Armeijakirjan jälkeen boksi tai kaksi skinkkejä ja boksi tai kaksi sauruksia, tai yksinkertaisesti battalion-boksi, niillä pääsee hyvin alkuun. Yksi boksi kerrallaan armeija kasvaa pikkuhiljaa. Skinkit on käteviä siinä mielessä, että kun niillä ei ole liikaa esim vaatteita tai koristeita, maalejakaan ei aluksi montaa tarvitse. Muoviliimatuupi jostain kaupasta ja joku neljä maalipurkkia niin maalipuoli on hoidossa. Armeijakirja on kuitenkin se ensimmäinen pysäkki jonka jälkeen viimeistään tietää miltä se armeija tuntuu ja mitä siitä haluaa. Samalla näkee, kuinka se englanti taittuu. Kaikki materiaali kun on englanniksi. Toki jos aluksi pelkät figut eli maalailupuoli riittää, niin skinkki/saurus-boksit ja ne maalit on parempi ostos.
aluksi meinasin hommata varmaan lizardmen skink regimentin ja jonku heron (en muistanimee) ja chameleon skinkkei
ja kiitos nopeasta vastaamisesta
- Half-breed
Kameleontteja ei kannata aluksi hankkia. Ovat vähän liian spesiaaliyksikkö ja aluksi perusskinkit hoitaa ihan saman homman. Paketti Sauruksia on parempi veto ja tietty myös se armeijakirja.liskomies kirjoitti:aluksi meinasin hommata varmaan lizardmen skink regimentin ja jonku heron (en muistanimee) ja chameleon skinkkei
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.