4.7 Sunnuntaina Fantasy Battle pelipäivä!

Kuopion ja lähiseutujen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

LAV-Kitsune-

4.7 Sunnuntaina Fantasy Battle pelipäivä!

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

4. päivä sunnuntaina heinäkuun puolella on luvassa taas pelipäivä Nuorisokeskus 44:llä (kauppakatu 44). Ovet aukeavat kello 11 aamulla ja pelejä jatketaan ilta yhdeksään asti. Pelaamme perus ETC kompatuilla listoilla, mutta muunkinlaisia armeijoita voi toki tehdä ja peleistä voi sopia myös paikan päällä. Tapahtuma on tuttuun tapaan ilmainen, eikä meillä ole erikoisempia aikatauluja. Paikalle voi saapua milloin haluaa ja pelailla saa sen verran kun huvittaa. Otan taas suuren kasan demoneita mukaan, joten voin lainata halukkaille armeijaa jos on tarvetta. Kaikki tervetuloa pelailemaan!

Häikäilemätöntä copypastea edellisistä viesteistä. Pelaillaan niin kauan kun porukkaa ja intoa riittää, mutta viimeistään yhdeksältä pitää lopetella. Uusia sääntökirjoja tulee myyntiin Kuopion Urumiin, joten tiedotan myös niiden saatavuudesta sitten paikan päällä. En valitettavasti pääse vastailemaan viesteihin viikon aikana, sillä olen vetämässä kuvataideleiriä, mutta perjantai illalla olen taas tavoiteltavissa.
MrBigMr

Re: 4.7 Sunnuntaina Fantasy Battle pelipäivä!

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Ainakin Minä, Joni ja Pesis ollaan Sotahuudossa perjantaista sunnuntaihin.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
LAV-Kitsune-

Sitten tulee hyvin pieni pelailupäivä, mutta kesää on joten myöhemmin voi järjestää toisenkin. Toivomuksia otetaan vastaan.
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Minä olen ainakin mukana!
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
LAV-Kitsune-

Tekaisehan sellainen yksinkertainen vaikkapa 1,3k lista ja minä teen 1k listan niin voi pitää pienen demopelin parille uudelle pelaajalle. Tiedätkö myös Khorne Marienista onko tulossa, että osaan ottaa extra figuja mukaan jos tulee.
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

LAV-Kitsune- kirjoitti:Tekaisehan sellainen yksinkertainen vaikkapa 1,3k lista ja minä teen 1k listan niin voi pitää pienen demopelin parille uudelle pelaajalle. Tiedätkö myös Khorne Marienista onko tulossa, että osaan ottaa extra figuja mukaan jos tulee.
Ok, käy. Marien ainakin nyt lupaili tulevansa, varmaan tulee samalla kyydillä kuin minä.

EDIT: Äh, Marien nyt päättikin olla tulematta...
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Onko seuraavaa pelipäivää jo tiedossa? Sain jo kolmannen kasiedikan listani valmiiksi ja figut maaleihin, ois kiva päästä vihdoin testailee.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
LAV-Kitsune-

Kysäisen vähän kiinnostusta ensi Tiistaina. Jos kiinnostuneita on niin seuraavalle viikonlopulle voidaan järkätä päivä.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

No sehän on Fantasy Battle (boffaushäppeningi) VKL, eli sillon on taas puol kuolaa menossa.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

Ite en oo menossa fabaan, mutta tiedä oonko menossa mihinkään viikonloppuna. Himottas vaan lonnia. Kai siellä voi pyörähtää kattoo sitä uutta sääntökirjaa.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
LAV-Kitsune-

Ei ole ainakaan vielä täksi viikonlopuksi tulossa pelipäivää. Ilmoittelen erillisessä ketjussa kun päivä varmistuu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuopio”