Traconin Warmachine/Hordes-turnaus Tampereella 3.-4.7.2010
Re: Traconin Warmachine/Hordes-turnaus Tampereella 3.-4.7.20
Nyt esiinnyn tyhmänä (koska olen sellainen), eli maksanko sisäänpääsyn ja turnausmaksun, pelkän turnausmaksun, vai jotain muuta? Mitä ovella pitää huudella jos maksaa kaiken etukäteen?
Turnausmaksun, tapahtuman pääsyliput ja tapahtuman tarjoaman majoituksen voi kaikki hoitaa minun kauttani niin säästytään liioilta välikäsiltä. Ilmoittelen sitten ilmottautuneiden nimet järjestäjille, ja nimi listassa oikeuttaa pääsyn figupelaajille ja cosplayaajille varatusta ovesta normaalin jonon ohi. Paikan päällä jaetaan infolehtisiä ja löytyy myös infotiski josta löytyy sitten paremmat opasteet majoituspaikalle mikäli tapahtuman tarjoamaan ratkaisuun päätyy. Lisäsin myös linkin Black Silverin aloittamasta majoitusprojektista.Diogenes kirjoitti:Nyt esiinnyn tyhmänä (koska olen sellainen), eli maksanko sisäänpääsyn ja turnausmaksun, pelkän turnausmaksun, vai jotain muuta? Mitä ovella pitää huudella jos maksaa kaiken etukäteen?
Lisäsin aloitusviestiin nyt myös lisätiedot turnauspaikasta, ja Traconin kotisivuilta löytyy nyt myös jatkuvasti päivittyvä ohjelmakartta.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Nyt kävi niin paskasti, että joudun perumaan osallistumiseni. Mummon seittemänkymppiset iski samalle viikonlopulle, joten turnee jää väliin. Harmi sillä mielelläni olisin mukana ollut, mutta conissa viimeistään sitten nähdään. Korjaan, iski virka-apu kyseiselle viikonlopulle...
-Sopuli
-Sopuli
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Mä voisin tulla, jos tuo majoituskuvio jotenkin selviää.
Sitten pari kyssäriä. Kun nyt pelaajamäärä näyttää olevan aika vähäinen, niin pelataanko turneessa mahdollisesti vain kolme kierrosta? Joka tapauksessa sunnuntaille vois kai järkätä jotain muuta masiinahenkistä ohjelmistoa, kun viittä kierrosta tuskin tulee; megamättö tms.? Ja sit vielä mites nämä Hordesin uudet kortit. Virallinen julkaisupäivä on 7.7. mutta uskoisin about kaiken tulevan spoilattua jo ennen turneeta. Sinänsä haluaisi kyllä pelata uusilla säännöillä jos näin on...
Sitten pari kyssäriä. Kun nyt pelaajamäärä näyttää olevan aika vähäinen, niin pelataanko turneessa mahdollisesti vain kolme kierrosta? Joka tapauksessa sunnuntaille vois kai järkätä jotain muuta masiinahenkistä ohjelmistoa, kun viittä kierrosta tuskin tulee; megamättö tms.? Ja sit vielä mites nämä Hordesin uudet kortit. Virallinen julkaisupäivä on 7.7. mutta uskoisin about kaiken tulevan spoilattua jo ennen turneeta. Sinänsä haluaisi kyllä pelata uusilla säännöillä jos näin on...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Juu pahasti näyttää että varsinainen turnaus jää lyhyeksi pienen osallistujamäärän vuoksi. Maastoja kuitenkin löytyy isompaakin peliä varten ja tilat on tosiaan meille varattuna molemmille päivälle joten voisi isoa peliä suunnitella sunnuntaille. Uusimpia statteja käytetään mitä nyt tuohon mennessä nettiin kerkeää putkahtamaan. Jos osa pelaajista haluaa osallistua vain turnaukseen niin maksan sunnuntain liput takaisin heille siinä vaiheessa kun yhden päivän lipun hinta varmistuu (mikäli se ei ole puolet kahden päivän lipusta).Celebdae kirjoitti:Mä voisin tulla, jos tuo majoituskuvio jotenkin selviää.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Kyllähän tuota mielellään sunnuntainakin pelailisi ja vaikka enemmänkin, etenkin kun ehdin jo junaliput käväistä hakemassa ja otin paluulipun sunnuntaille klo 18:05 :D.
Sampo Mäntylahti mukaan.
Tarviisin majoituksen myös.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Alik Ojalalle tulikin aika reippaasti muuta menoa elikkä nyt jää pikku ukoilla leikkiminen toiselle kertaa.
Nothing to see here move along noob.
Laadukasta majoitusta löytyy ainakin tuolta Black Silverin kimppamajoituksesta joka sijaitsee aivan tapahtumapaikan vieressä.Merimetsä kirjoitti:Sampo Mäntylahti mukaan.
Mattimyöhäisille vielä huomioksi että siirsin osallistumismaksujen takarajan kuun viimeiseen päivään eli keskiviikolle, mutta tämä on ehdoton takaraja jotta saamme maksun myös Traconin tilille ajoissa. Jos tuntuu siltä että aikarajan kanssa on ongelmia niin ota vaikka YV:llä yhteyttä. Maksutiedot löytyvät ketjun ensimmäisestä viestistä.
Valitettavasti pitää jättää tämä turnee väliin. Ropeconissa sitten ehkä :)
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Olli Reunanen peruu, saaristo kutsuu yllättäen.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Vahvalta näyttää kiinnostus "
" Ei epäilemättä hirveän motivoivaa noin järjestäjän kannalta, mutta minkäs teet. Me tullaan kuitenkin täältä pk-seudulta Sampon kanssa (ja kyytiin mahtuu toki muitakin).
No jos tästä tulee viiden pelurin turnee, niin kätevästi tuo vääntynee vaikkapa "kaikki pelaa kerran kaikkia vastaan". Sitten vielä tarvittaessa yksi finaalikierros, jos voittajaa ei ole selvillä tai muuten joku hauska moninpeliviritys.
Niin ja jos tolla mun ehdotuksella mennään, niin kaikki on lepovuorossa yhden kierroksen ajan. Mulle la klo 17-20 =)
" Ei epäilemättä hirveän motivoivaa noin järjestäjän kannalta, mutta minkäs teet. Me tullaan kuitenkin täältä pk-seudulta Sampon kanssa (ja kyytiin mahtuu toki muitakin).No jos tästä tulee viiden pelurin turnee, niin kätevästi tuo vääntynee vaikkapa "kaikki pelaa kerran kaikkia vastaan". Sitten vielä tarvittaessa yksi finaalikierros, jos voittajaa ei ole selvillä tai muuten joku hauska moninpeliviritys.
Niin ja jos tolla mun ehdotuksella mennään, niin kaikki on lepovuorossa yhden kierroksen ajan. Mulle la klo 17-20 =)
Tuo kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehtosysteemiltä, johon ainakin minun puolesta voidaan siirtyä. Pääasia on että saadaan pelejä aikaan :) Tapahtuma on auki vain 18 asti molempina päivänä joten tuo sinun taukosi onnistunee muutenkin.Celebdae kirjoitti:Vahvalta näyttää kiinnostus "" Ei epäilemättä hirveän motivoivaa noin järjestäjän kannalta, mutta minkäs teet. Me tullaan kuitenkin täältä pk-seudulta Sampon kanssa (ja kyytiin mahtuu toki muitakin).
No jos tästä tulee viiden pelurin turnee, niin kätevästi tuo vääntynee vaikkapa "kaikki pelaa kerran kaikkia vastaan". Sitten vielä tarvittaessa yksi finaalikierros, jos voittajaa ei ole selvillä tai muuten joku hauska moninpeliviritys.
Mulla on joka tapauksessa jo junaliput hommattuna, eli mie tulen ainakin :D
Figuttajille ja Cosplayaajille on järjestetty siis oma sisääkäynti joka oheisessa kartassa on #7:n oikealla puolella, tästä sisäänkäynnistä pääsee sitten sisään ihan vain oman nimen antamalla ja saa myös viikonlopun rannekkeen. Opastuksia sisäänkäynnille löytyy kyllä maastosta. #3:n kohdalta löytyy infotiskin takaa portaat josta pääsee nopeasti kellariin jossa meille ja lautapelaajille varattu sali Sonaatti 1 sijaitsee.
Laitoin majoitusketjuun kartan itse Tampere-talon sijainnista mm. rautatieasemaan nähden. Parkkitilaa on itse T-talon vieressä kohtuullisesti, ja parkkitaloja on sitten useampiakin jos korttelin tai pari jaksaa kävellä.

-Antti
Laitoin majoitusketjuun kartan itse Tampere-talon sijainnista mm. rautatieasemaan nähden. Parkkitilaa on itse T-talon vieressä kohtuullisesti, ja parkkitaloja on sitten useampiakin jos korttelin tai pari jaksaa kävellä.

-Antti
Viimeksi muokannut Pariah, Ke 14.07.2010 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Spoilerit kertovat, että käytännössä oikein mitään muutoksia ei tullut Hordesin puolelle lopullisiin sääntöihin (pl. Typhonin -1 SPD, -1 RAT). Varautukaa siis Molik Karnin kostoon täydessä voimassa =)
EDIT: Niin jos joku ihmettelee, että mitä Molikin pitää oikein kostaa, niin sen kahdessa ensiesiintymisessä meikäläisen komennossa "ylivoimainen" ja "voittamaton" peto ei saanut aikaiseksi yhtään mitään. Kolmannessa matsissa sentään vihulaiscasteri kaatui, mutta sekin vaati kaksi kierrosta =)
EDIT: Niin jos joku ihmettelee, että mitä Molikin pitää oikein kostaa, niin sen kahdessa ensiesiintymisessä meikäläisen komennossa "ylivoimainen" ja "voittamaton" peto ei saanut aikaiseksi yhtään mitään. Kolmannessa matsissa sentään vihulaiscasteri kaatui, mutta sekin vaati kaksi kierrosta =)
Kuulemma Woldwatcheri maksaa pinnan enemmän ja sai shield guardin. Se ja Fertilizer toimii undead modeleihin.Celebdae kirjoitti:Spoilerit kertovat, että käytännössä oikein mitään muutoksia ei tullut Hordesin puolelle lopullisiin sääntöihin (pl. Typhonin -1 SPD, -1 RAT). Varautukaa siis Molik Karnin kostoon täydessä voimassa =)
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Kotona taasen, viisi matsia ja viisi kertaa turpaan, eli hauska ja opettavainen kokemus :D. Joku saattaisi väittää että viisi kertaa turpaan ottaminen ei ole hauskaa, mutta minulla oli. Ja tajusin pelien aikana muutamankin idean ja kikan miten noilla Rhulic-castereilla pelataan, eli opettavaistahan tämä.
Kiitoksia järjestäjälle, pelikavereille (niin turnauksesas kuin frisbeegolfradallakin) ja kaikille muillekin asianosaisille mukavasta viikonlopusta.
Kiitoksia järjestäjälle, pelikavereille (niin turnauksesas kuin frisbeegolfradallakin) ja kaikille muillekin asianosaisille mukavasta viikonlopusta.
Jeps nyt kun viimein on hulinasta selvitty niin pistetään näitä turnauksen tuloksiakin tänne.
Molikin kosto oli hirmuinen, koska turnauksen voitti Jaakko Uusitupa puhtaalla pelillä Skornellaan
2-4 sija ratkaistiin eeppisellä 3:n pelaajan free-for-all tie-breaker mätöllä josta omat Searforgeni selvisivät lopulta turnauksen toiselle sijalle
3. Toni Korlee (Cygnar) joka perjantaisella viime hetken ilmottautumisellaan tasasi pelaajamäärän
4. Sampo Mäntylahti (Retribution) joka kävi liian ahneeksi Tie-breaker ottelussa
5. Teemu Pesonen (Khador) jonka Kossiitit pitivät tuottoisaa pontikkabisnestä metsässä eivätkä siksi vaivautuneet kentälle
6. Seppo Mikkonen (Highborn/4*) joka voitti armeijallaan Isoimmat Ryntäät, Ainoa Highborn sekä Ainoa 4* -palkinnot
Kaikista peleistä sai mukavaa vääntöä aikaan ja turnaus kävi mukavasta testauksesta uusien Steamroller-skenujen osalta. Kiitos kaikille osaanottajille ja harmittelut pois jääneille, tilaa kun olisi ollut reilusti vielä isompaakin turnausta varten tuolla T-Talolla.
Molikin kosto oli hirmuinen, koska turnauksen voitti Jaakko Uusitupa puhtaalla pelillä Skornellaan
2-4 sija ratkaistiin eeppisellä 3:n pelaajan free-for-all tie-breaker mätöllä josta omat Searforgeni selvisivät lopulta turnauksen toiselle sijalle
3. Toni Korlee (Cygnar) joka perjantaisella viime hetken ilmottautumisellaan tasasi pelaajamäärän
4. Sampo Mäntylahti (Retribution) joka kävi liian ahneeksi Tie-breaker ottelussa
5. Teemu Pesonen (Khador) jonka Kossiitit pitivät tuottoisaa pontikkabisnestä metsässä eivätkä siksi vaivautuneet kentälle
6. Seppo Mikkonen (Highborn/4*) joka voitti armeijallaan Isoimmat Ryntäät, Ainoa Highborn sekä Ainoa 4* -palkinnot
Kaikista peleistä sai mukavaa vääntöä aikaan ja turnaus kävi mukavasta testauksesta uusien Steamroller-skenujen osalta. Kiitos kaikille osaanottajille ja harmittelut pois jääneille, tilaa kun olisi ollut reilusti vielä isompaakin turnausta varten tuolla T-Talolla.
Mukavan leppoisasti meni turnee ja näin osallistujan kannalta ei haitannut yhtään pelaajamäärän jääminen kuuteen. Viisi kivaa matsia hyvillä maastoilla ja kätevästi ehti nähdä myös futiksen mm-kisapelit sekä kiertää Vihiojan frisbeegolfradan! Annan itselleni paheksunnan ainoana maalaamattomia nappeja käyttäneenä pelurina, mutta oli pakko päästä testailemaan Skornea vaihteen vuoksi.
Ja tosiaan kun meikäläisellä oli jo Turun reissun perulta paikka Ropeconin Mestarien turneeseen, niin osallistumisoikeus napahti Antille. Onnea - siellä nähdään =)
Ja tosiaan kun meikäläisellä oli jo Turun reissun perulta paikka Ropeconin Mestarien turneeseen, niin osallistumisoikeus napahti Antille. Onnea - siellä nähdään =)