Kiitoksia palautteesta!
Xenon kirjoitti:Ihan hyvän näköinen zombie. Maalaus on teknisesti ihan ok, mutta värivalinnat eivät oikein miellytä ainakaan omaa silmääni jostain syystä. Johtuisko siitä että iho, hiukset, paita ja lannevaate ovat väreiltään niin lähellä toisiaan? Mut muuten ihan jees, ruoste varsinkin on hyvin tehtyä.
Lannevaatteesta olen samaa mieltä, mutta iho ja paita eivät nyt ainakaan omiin silmiini sekoitu. Yritin sinällään hieman likaistaa paitaa ja ihoa (kun nyt haudantakainen heppu on kuitenkin kyseessä). Hametta samoin, mutta sininen on epäkiitollinen ruskistettava ja tietty tuo tummuus myös aiheuttaa sen, että hienoinen mullanvärisyys ei näy juuri lainkaan. Tulevaisuudessa pitää kyllä pyrkiä laittamaan hieman rankemmalla kädellä tumman sinisiin juttuihin likaa jos olen niitä likaistamassa.
Tukan kanssa olin tosi ihmeissäni. Musta ei vaikuttanut hyvältä ratkaisulta. Mietin myös jotain rajuja punk-värejä, mutta ne eivät olisi sopineet muuhun väriskaalaan, eli päädyin sitten tuommoiseen murrettuun valkoiseen (itse asiassa sama kuin miekkojen kahvoissa).
Entäs ku melko tuoreen olonen hame sillä kuitenki näyttäis oleva. Onkohan se käyny jossain H&M alennusmyynnissä kenties?
Höh. Samurai Punk Zombit missään Henkkamaukalla asioi. Kirpparilta tuo hame on.
Morze kirjoitti:Jaa, pitäisikö omakin tänne työntää, kun kaikki nuita tuntuvat esittelevän. Onhan se zombiksi aika puhdas, mutta ei sitä vielä elävään sekoita. Maalaus on siistiä.
Tuo miekka on kyllä aika vikuri, itsellänikin se oli niin mutkalla, että pelotti, että se katkeaa. Sain sen silti omasta mielestäni varsin suoraan, mutta sinä olet päätynyt vähän erilaisempaan ratkaisuun.
Jeah, se rupesi jo rutisemaan kun sain sen tuohon asentoon taivutettua, eli katkeamispiste on kyllä lähellä.