Ard Boyz, kannattaako?
Ard Boyz, kannattaako?
Eli kuten otsikko kysyy, ovatko ard boyzzit yleisesti ottaen kannattava valinta? 4pts lisähintaa muutoin kuuden pisteen kaverille tuntuu vain jotenkin kalliilta upilta 4+ savesta. Itse olen miettinyt joko 12 kovaa poikaa slugilla ja choppilla trukin kanssa vastustajan naamalle tai sitten suurehkoa kovennettua shootapoikajoukkoa istumaan omalle objektiiville/muuten vain häröilemään.
Mutta haluaisin vähän vihiä sellaisilta ketkä näitä ovat peluuttaneet/vastaan pelanneet.
Mutta haluaisin vähän vihiä sellaisilta ketkä näitä ovat peluuttaneet/vastaan pelanneet.
- Varjonkutoja
Re: Ard Boyz, kannattaako?
Ihan oma henkilökohtainen mielipide on, että ihan toimiva yksikkö on. Tai siis et sinä ainakaan itseäsi jalkaan ammu vaikka nämä ottaisitkin.premieme kirjoitti:Eli kuten otsikko kysyy, ovatko ard boyzzit yleisesti ottaen kannattava valinta? 4pts lisähintaa muutoin kuuden pisteen kaverille tuntuu vain jotenkin kalliilta upilta 4+ savesta. Itse olen miettinyt joko 12 kovaa poikaa slugilla ja choppilla trukin kanssa vastustajan naamalle tai sitten suurehkoa kovennettua shootapoikajoukkoa istumaan omalle objektiiville/muuten vain häröilemään.
Semmoinen idea on kanssa pyörinyt päässä, muttei tosin vielä pään ulkopuolella, että ottaisi suurehokon ryhmän 'Ard Boyzejä ja liitäisi sekaan Mad Dokin. 4+/FNP on kuitenkin aika ilkeaä kaikkea pikkutulta vastaan. Miinuspuolena tietenkin se, että Dokki vie yhden HQ slotin, mitä yleensä örkeillä ei ole yhtään liikaa ja se, että yksikön on pakko juosta kohden lähintä vihua (Mikä ei tietenkaan ainakaan fluffimielessä örkkejä haittaa yhtään x))
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Itsekkin tykkään 'Ard Boysseistä.
Yleensä pidän juuri yhtä shootaryhmää istumassa omalla objectivella, kestävät ihan kivasti kuritusta ja Mob rule takaa ettei mikään yksittäinen orbital bombardment lakaise omaa objectivea tyhjäksi ekalla vuorolla. 20 Kovispoikaa ei ole vielä koskaan juossut karkuun pelkkää ampumista. Nobi bosspolella ja klawilla on myös ihan kiva lisä esim. tank shokkeja vastaan.
Yleensä pidän juuri yhtä shootaryhmää istumassa omalla objectivella, kestävät ihan kivasti kuritusta ja Mob rule takaa ettei mikään yksittäinen orbital bombardment lakaise omaa objectivea tyhjäksi ekalla vuorolla. 20 Kovispoikaa ei ole vielä koskaan juossut karkuun pelkkää ampumista. Nobi bosspolella ja klawilla on myös ihan kiva lisä esim. tank shokkeja vastaan.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
Kitoksia vastauksista.
Kyllä se siltä näyttää että pitää alkaa säilöä noita frameissa tulevia panssarinpalaisia että saa tehtyä näitäkin vähintään sen 20 kpl.
Kyllä se siltä näyttää että pitää alkaa säilöä noita frameissa tulevia panssarinpalaisia että saa tehtyä näitäkin vähintään sen 20 kpl.
Moni tekee omansa FaBan Black Orceista vaihtamalla sluggat kilpikäsiin esimerkiksi.premieme kirjoitti:Kitoksia vastauksista.
Magnumit on täällä aina valmiina.
miksi edes ottaa sluggat niille koska örkit kahden kirveen kanssa näyttää nam!Kylis kirjoitti:Moni tekee omansa FaBan Black Orceista vaihtamalla sluggat kilpikäsiin esimerkiksi.
Itse peluutan 20 ardpoikaa battlewagonin saattelemana näin red sunz kenraalina :P
The will is a great factor in every battle.
Without it, you can't use a petty slugga.
Without it, you can't use a petty slugga.
-
da' stormboy
Hyvinhän nämä toimii. Örkeillähän harvoin on pulaa pisteissä joten hyvin voit 4 pistettä kuluttaa kun yksikkö on vähintään 50% kestävämpi. Ongelma näissähän on convaus, muttei sekään paha. Vihertävää mömmöä ja ylijäämä osia käyttäen pitäisi jotkut olkasuojukset ja rautapipot saada ja tulos pitäisi olla ihan hyvännäköinen (en tosin mene takuuseen). Ihan toimivia nämä varmasti ovat.
=)
=)
Suuren örkkijohtajan sanoin: Lets stomp sum 'umies!
Tosiaan tuosta FNP ideasta, itse olen peluutellut Grotsnikin kanssa tommoista 25 poppoota ja ovat suoriutuneet kyllä joka pelissä erittäin hyvin. Pystyvät ottamaan jopa tähtiunitin aseman jos se on tarpeellista, ja yleisesti ottaen jyräävät. Peluutin omaa porukkaani kahdella raketilla tankkeja silmälläpitäen, ja tosiaan se Grotsnikin claw + nobin claw sieltä löytyi vielä. Suosittelen ehdottomasti.
-
da' stormboy
Mahtaa yksikkö kestää! Nyt on ihan pakko kysyä, kun niin monet peluuttavat raketteja pienissä määrissä, itse olen aina ajatellut että nuohan menee huti ihan kybällä. Taidan olla väärässä vai?Joo-o kirjoitti:Tosiaan tuosta FNP ideasta, itse olen peluutellut Grotsnikin kanssa tommoista 25 poppoota ja ovat suoriutuneet kyllä joka pelissä erittäin hyvin. Pystyvät ottamaan jopa tähtiunitin aseman jos se on tarpeellista, ja yleisesti ottaen jyräävät. Peluutin omaa porukkaani kahdella raketilla tankkeja silmälläpitäen, ja tosiaan se Grotsnikin claw + nobin claw sieltä löytyi vielä. Suosittelen ehdottomasti.
Suuren örkkijohtajan sanoin: Lets stomp sum 'umies!
Sanotaanko että yleensä menee, mutta viime pelissä esim oli aika tiukka tilanne kun venerable dredi käveli vastaan, mutta raketteihin luotettiin ja niihin kaatui. Säkäpeliä, todennäköisyydet ovat huonot, mutta onnistuessaan todella jees. Eikä edes liian kallis valinta!
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Loppujen lopuksi aik pirun helppo konffata, vähän greenstuffia, paljon muovilevyä ja/tai pahvia ja bitzejä niin heleposti syntyyvät...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....