Aloin uudestaan pelaamaan parinvuoden tauon jälkeen ensin tonnin listoilla ja nyt pitäisi saada toimiva 1,5k kasaan joten tässä kyhäelmäni.
Fantasiapeleissä vieraillessani minulle valasitiin että Space Marine codexin sivulla 128 oikessa ala-laidassa kohta 7. Options kääntyy (osaan kyllä englantia mutta GW-englanti on vähän ruosteessa) suomeksi siten että saan Captainia varustaessani tehdä seuraavaa:
1. ostan 1. lightning clawn ja korvaan sillä bolt pistoolin.
2. ostan 2. lightning clawn ja korvaan sillä chainswordin.
3. ostan combi-meltan se ei korvaa mitään mutta tulee silti mukaan ja Captain onnistuu sillä vielä jotenkin ampumaankin mutta huitoo lähiksessä silti ukkos-käpälillä.
Halusin vain tarkistaa että olin ymmärtänyt oikein ja että saan tehdä vastaavaa temppua myös tactical squadien kessuilla.
--------------------------------------------------------
Captain.................100
-Iron Halo..............free
-Lighting Claws........30
-Combi-Melta..........10
140
Librarian...............100
-Bolt Pistol.............free
-Force Weapon........free
Powers:
-Smite
-Null Zone
100
HQ:t menee kessujen seuraksi
3x10 Marines..........170/ryhmä
-Missile Launcher.....free
-Melta Gun.............5/ryhmä
Sergeant
-Power Weapon ......15/ryhmä
-Bolt Pistol............free
-Combi-Melta........10/ryhmä
200/ryhmä
Ryhmät jakaantuvat Missile + 4 ja kessu + melta + 3
Kersanttien kanssa en ole vieläkään päättänyt kumpi olisi parempi tuo mitä postasin vai power fist.
Dreadnought.................105
-Twinlinked Auto Cannon...10
-Assault Cannon .............10
-Extra Armour................15
140
2xDreadnought........105/töpö
-Assault Cannon ......10/töpö
-Missile Launcher.....10/töpö
-Extra Armour.........15/töpö
140/töpö
Näillekin tulee ohjuksen tilalle auto cannon jahka rahaa taas on taas sen verran ettei avopuolison tarvitse maksaa kaikkea tai joku lempeä sielu lahjoittaa minulle osia mistä väsätä.
-----------------------------------------------------------------
2xPredator...................60/tankki
-Twin-linked Lascannon....45/tankki
-Extra Armour...............15/tankki
120/tankki
Sponsit puuttuu. Kyllä. Pisteissä ei ole tilaa, enkä nää niitä toimivana ratkaisuna kun liikkuessaan saisi ampua yhdellä(1) heavy boltterilla tai päätykillä. Luen mielellään jos joku osaa kertoa miksi ne pitäisi ottaa ja mistä kohtaa listaa niihin revittäisiin pisteet mutta atm en pidä sponsseja pisteidensä arvoisina.
----------------------------------------------------------------
1500
37 Modelia joista 3 Walkeria ja 2 Tankkia
Että tämmöistä ehdotuksia otetaan vastaan.
Toivotaan että keilioppivihreet ja muutkin aivopierut tuli putsattua viestistä ennen postausta.
1,5k Space Marines (takaisin "tauolta")
Re: 1,5k Space Marines (takaisin "tauolta")
Eieiei tuommoisia sallitakaan ei. Jos olet jo ottanut kaksi lightning clawia, ei sinulla enää ole bolt pistoolia tai chainswordia, jonka voisit korvata combiaseella. Myöskään tactical squadin kessulla ei saa vastaavaa porsastelua tehdä.Lok'har kirjoitti: Fantasiapeleissä vieraillessani minulle valasitiin että Space Marine codexin sivulla 128 oikessa ala-laidassa kohta 7. Options kääntyy (osaan kyllä englantia mutta GW-englanti on vähän ruosteessa) suomeksi siten että saan Captainia varustaessani tehdä seuraavaa:
1. ostan 1. lightning clawn ja korvaan sillä bolt pistoolin.
2. ostan 2. lightning clawn ja korvaan sillä chainswordin.
3. ostan combi-meltan se ei korvaa mitään mutta tulee silti mukaan ja Captain onnistuu sillä vielä jotenkin ampumaankin mutta huitoo lähiksessä silti ukkos-käpälillä.
Halusin vain tarkistaa että olin ymmärtänyt oikein ja että saan tehdä vastaavaa temppua myös tactical squadien kessuilla.
Missä näin lukee ja miten mariini codexin sivun 128 kohta 7 pitää sitten tulkita. Perusteita vastauksille kiitos. (Tarkoitukseni ei ole hyökätä vastaustasi kohtaan mutta jotenkin saan sen kuvan ettet edes vilkaissut mitä mainitulla sivulla lukee.)Myyra kirjoitti:Eieiei tuommoisia sallitakaan ei. Jos olet jo ottanut kaksi lightning clawia, ei sinulla enää ole bolt pistoolia tai chainswordia, jonka voisit korvata combiaseella. Myöskään tactical squadin kessulla ei saa vastaavaa porsastelua tehdä.
Itse oletin aikaisemmin juurikin niin että jos ottaa parin claweja niin ei saa muuta. En tahtoisi pistää sanoja muitten suuhun mutta selittämäni tulkinta esitettiin sellaisella varmuudella kokeneelta pelaajalta että en voi muuta kuin uskoa mitä sanotaan.
Huom. saatoin väärinymmärtää mitä minulle selitettiin.
- Devastator
juu toi myyran vastaus on oikein
kaaos lordit taitaa olla ainoita mariineita jotka pystyy tekemään ton tempun
kaaos lordit taitaa olla ainoita mariineita jotka pystyy tekemään ton tempun
mauno kirjoitti:....Sotavasara.netissä ei missään nimessä ole tarkoitus tappaa.
Siellä kirjassa nimenomaan lukee, että Replace bolt pistol/chainsword with: lista kamasta. Sinulla on siis ainoastaan lupa vaihtaa pisla tai chainswordi johonkin noista. Jos pisla ja swordi o jo vaihdettu, ei niitä voi enää vaihtaa mihinkään, jolloin efektiivisesti valinnat tuolta listalta on rajoitettu kahteen.Lok'har kirjoitti:Missä näin lukee ja miten mariini codexin sivun 128 kohta 7 pitää sitten tulkita. Perusteita vastauksille kiitos. (Tarkoitukseni ei ole hyökätä vastaustasi kohtaan mutta jotenkin saan sen kuvan ettet edes vilkaissut mitä mainitulla sivulla lukee.)Myyra kirjoitti:Eieiei tuommoisia sallitakaan ei. Jos olet jo ottanut kaksi lightning clawia, ei sinulla enää ole bolt pistoolia tai chainswordia, jonka voisit korvata combiaseella. Myöskään tactical squadin kessulla ei saa vastaavaa porsastelua tehdä.
Itse oletin aikaisemmin juurikin niin että jos ottaa parin claweja niin ei saa muuta. En tahtoisi pistää sanoja muitten suuhun mutta selittämäni tulkinta esitettiin sellaisella varmuudella kokeneelta pelaajalta että en voi muuta kuin uskoa mitä sanotaan.
Huom. saatoin väärinymmärtää mitä minulle selitettiin.