Onko täällä Sotavasarassa ketään Tervakoskelta tai sen lähialueilta, jotka kaipaisivat uusia taistelutovereita?
Jos pelaajia löytyisi näiltä seuduilta enemmänkin, voisimme kerätä listaa pelaajista ja sen avulla järjestää "kaveripelejä" tai ehkäpä vähän isompiakin juttuja jossain tulevaisuudessa. Tervakosken tai Janakkalan alueella kun ei näytä tuollaista pelikerhoa ollakaan.
Itse pelaan lähinnä 40K pelejä ja tunnen kolme muuta lähialueilta jotka myös pelaavat. Onko täällä muita?
Tervakosken 40K/FaBa pelaajat?
Tervakosken 40K/FaBa pelaajat?
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Re: Tervakosken 40K/FaBa pelaajat?
no minä olen riihimäeltä. ei mikään kävelymatka mutta auto kyydit eivät ole minulle ongelma.
jos joskus saat 3 pelaaja tai enemmän kokoon voidaan pitää joku sellainen yhden päivän/illan multiplayer matsi vaikka 2vs2 ja 40k:ta tietenkin.
jos sattuu sopiva aika tai halu tämmöiseen laita YV:tä tulemaan.(riksusta löytyy kerho mutta on kesä tauolla ja 40k kärpänen on taas purrut)
jos joskus saat 3 pelaaja tai enemmän kokoon voidaan pitää joku sellainen yhden päivän/illan multiplayer matsi vaikka 2vs2 ja 40k:ta tietenkin.
jos sattuu sopiva aika tai halu tämmöiseen laita YV:tä tulemaan.(riksusta löytyy kerho mutta on kesä tauolla ja 40k kärpänen on taas purrut)
Ja kuudentena päivänä Jumala loi ihmisen ja Warhammerin