Juu elikkäs figuja ei ole viellä yhtään ja huomenna pitäis ostaa ihan omat kortit. Mutta tiedän yhtä sun toista näistä cryxiläisistä mutten suinkaan kaikkea. Tälläistä listaa tänne nyt kehittelin teidän tuomittavaksi ja tietenkin parannus ehdotusten toivossa. Deathjack on vähän kallis joo, mutta siinä on sitä jotain ja ei tarvitse liiemmin focusta skarrelta mutta sekin onnistuu tarvittaessa. Skarre on aika moinen focus generaattori ja focuksen jakaminen luukanoille tarvittaessa helppo homma ja focusta jää mukavasti spelleihin. Skarre on kuitenkin se caster jota aion käyttää. Bane thralleista tykkään perkuleesti ja niille saa tuon unit attachmentin tietenkin. Skarren ja satyxien kanssa saisi kovat synergiat mutta ei nyt vielä innosta ehkä sitten seuraavaksi lista kokonpanoksi. Listan olisi tarkoitus olla hyökkäävä mutta skarlock, luukanat ja skarre pysyttelevät poissa klosesta. Mutta itse listaan etten liikaa kirjoittele.
Caster:
Skarre
Hyvää olen tästä hahmosta kuullut ja parit testi pelitkin on tullut pelattua ja suosikki cryx casteri.
Jacks!:
Deathjack
Iso paha ja cryxin kulma kivi. Kuka ei rakastaisi listassaan tälläistä kaveria?
Defiler
Juu suosikki luu kana template aseen takia.
Nightwrecth
Säästö kohta kun tartti yhden pisteen muuten ois toinen defileri
Units:
Bane thralls(Leader and 9 Grunts)
-Bane Thrall Officer & Standard
Mechanithralls (Leader and 5 Grunts)
Solos:
Bane Lord Tartarus
Noh kun mää nyt innostuin ottaan noita bane thralleja niin kai tollanenkin pitää sitten ottaa
Skarlock Thrall
mmmm lisä spelli ja muutenkin aika yleinen kaveri
Total: 35/35.p
No niin nyt solvatkaa listani heikkouksia ja kehukaa vahvuuksia. Sitten vielä vääntäkää minulle asiat rautalangasta jos tarve vaatii. Kommenteja ja parannus ehdotuksia odottelen.
Cryx 35.p Skarre (aloittelija)
- Dark Elf69
Cryx 35.p Skarre (aloittelija)
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Re: Cryx 35.p Skarre (aloittelija)
En ole varmaan se paras cryxin asiantuntija, mutta on tuo hyvä lista. Löytyy kaikkea mitä tarvitaan. Ja vaikka Skarrea onkin hyvä pitää suojassa, niin jos sillä pääsee vihollisen casterin kimppuun, niin tuo kyllä lyö tarvittaessa aivan pirun kovaa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- Dark Elf69
Uuh positiivista palautetta se meinaa että kaikki ne tunnit erinäisten sivustojen parissa ovat tuottaneet tulosta. Joo kyllähän skarrella on lähispotenttiaaliakin, mutta sen tarkoitus on oleilla suojassa kunnes voi räjäyttää vihun casteriin skarre pommin ja aina on vaihtoehtona casteriin charge mikäli ei ole mikään hullu lähis characteri kyseessä. Se on tilanne kohtaista tuo casterilla chargaaminen ja muutenkin pelit yleensä ottaen ;)
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Skarren pommi ei enää nykyisin ole (lähellekään) yhtä tehokas kuin mkI:n kulta-aikoina, eli toisin sanoen sillä yksistään ei castereita tapeta. Viimeistellään kylläkin. Se kannattaa huomata, että koska pommin kantama on 9" jättää tämä lähes varmasti Skarren vihulaisen oman chargen kantamalle, jos pommi-assasinaatio epäonnistuu. Sikäli siis riski on aivan sama kuin jos lähtisi sinne lähitaisteluun saman tien =)Dark Elf69 kirjoitti:Uuh positiivista palautetta se meinaa että kaikki ne tunnit erinäisten sivustojen parissa ovat tuottaneet tulosta. Joo kyllähän skarrella on lähispotenttiaaliakin, mutta sen tarkoitus on oleilla suojassa kunnes voi räjäyttää vihun casteriin skarre pommin ja aina on vaihtoehtona casteriin charge mikäli ei ole mikään hullu lähis characteri kyseessä. Se on tilanne kohtaista tuo casterilla chargaaminen ja muutenkin pelit yleensä ottaen ;)
Muuten mainittakoon, että jos Skarre pääsee vihollisen kanssa lähikseen täysillä focuksilla (ja täysissä hipareissa) sekä poppaa featinsa, niin tässä pelissä ei ole yhtään mitään mikä tuon kestäisi. 95% kohteista ei tarvi sitä featiakaan. Life treader on pirun tehokas ominaisuus - etenkin yhdistettynä Great rackin tarjoamaan knockdowniin. Ensin vihulainen nurin ja sitten lopuilla focuksilla automaattisesti osuvia lämäbuustattuja iskuja.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Juu, kotiläksyt on selvästi tehty. Ainoo mitä ehkä ehdottaisin olisi että pudottaisi toisen kanan pois. En usko että skarre tarvitsee kahta, vaikka ihan kivoja lasereita löytyykin muutama. Deathjackistä kumminkin löytyy myös arcnodea vastaava kyky. Tilalle necrokirurkia ja mäkkärit täyteen/2 brutea/joku kiva solo. Necrokirurkin healaus on ihan jees skarrelle ettei tarvitse heikossa hapessa heilua, sekä stitch thrallit on oivia kohteita ritual sacrificelle. Mäkkärit on huikeita skarrella kun ne saa osumaankin johonkin darg guidancella joten iso ryhmä/pari brutea on ihan paikallaan. Ei mulla muuta. Cryxijee.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat