Hyi mitä scheissea!! Olet hyvin paha ihminen hyi hyi ei saa natseja tehdä, mitä äitisikin ajattelisi, hyi hyi hyi paha paha paha.
Vitsi vaan :)
Tee aivan vapaasti wolfenstein teemalla,jos itseäsi huvittaa, en usko että ainakaan Suomen puolella kukaan harrastaja tuosta ihmeemmin nokkaansa nyrpistää. Itse luultavasti jään vain ihastelemaan hyvin maalattua armeijaa (minkä aikana kyseessä oleva armeija potkii minua perusteellisesti persuksille :) ). Itse olen jo pitkän aikaan tehnyt ig-poppoota, jonka olen röyhkeästi pohjannut Helsing-mangan Natsi-vampyyreihin:P Väriteema ei tosin ole sama, univormu on syvän violetti/tumman sininen, jokaisen figun suun edessä on huivi samaa teemaa, ja näkyvissä oleva iho on kalpean sininen, kelta-puna hohtoisilla silmillä. Mutta siis röyhkeä kopiointi on aikalailla sallittua.
Ja vielä jälkijutustelu: Olen itsekin lisäämässä yhden veteraani yksikön pelkkiä neitejä ihan vain koska huvittaa( en kyllä käytä samaa väriteemaa, en usko että oikein toimisi). Runkona käytän reilusti leikeltyä eldar guardian-figua, jota olen sitten reilusti gs:llä skulpannut. päinä toimivat loistavasti wood elf-tyttelien pärstävärkit, ovat aikalailla samaa kokoluokkaakin vartalon kanssa. Jos skulppaus taidot on riittävät ja osia vain löytyy, niin eiköhän se sultakin onnistuisi.
IG Wolfenstein tyyliin, oikein vai väärin?
-
Bringer-of-Doom
Re: IG Wolfenstein tyyliin, oikein vai väärin?
Ihan hyvä idea, jos bits boksistä löytyisi edes yksi eldarin body voisi sitä kokeilla viilailla ja katsoa minkälaisen lopputuloksen saa. Tällä hetkellä olen kuitenkin kääntymässä skulptaamaan mimmien vartalot itse ja etsimään sopivat päät jostain muualta (welffit aika hyvä vaihtoehto). Tätä projektia varten pitäisi kuitenkin opetella valamaan hartsia ja se lisäisi kuluja aika hyvin. Toisaalta kun sen jalon taidon oppisi niin sitä voisi hyödyntää uusissa projekteissa paljon.Bringer-of-Doom kirjoitti:Ja vielä jälkijutustelu: Olen itsekin lisäämässä yhden veteraani yksikön pelkkiä neitejä ihan vain koska huvittaa( en kyllä käytä samaa väriteemaa, en usko että oikein toimisi). Runkona käytän reilusti leikeltyä eldar guardian-figua, jota olen sitten reilusti gs:llä skulpannut. päinä toimivat loistavasti wood elf-tyttelien pärstävärkit, ovat aikalailla samaa kokoluokkaakin vartalon kanssa. Jos skulppaus taidot on riittävät ja osia vain löytyy, niin eiköhän se sultakin onnistuisi.
Jos aloitat projektin niin selvitä taustat huolella ja tee tyykikäs joukko. Esim Rommel ei ollut Waffen-SS:n kanssa missään tekemisissä vaan taisteli Wehrmachtin riveissä eikä ollut edes natsipuolueen jäsen.
Totta, mutta Leman Russ komppaniani oli tarkoitus olla Afrika Korpsien väreissä. Tosin listasta on jäänyt tankit ja kaikkit historiallisesti korrektit tai epäkorrektit hahmot pois ja meininki on puhdasta Secrets of the Third Reichiä zombeilla, vampyyreillä sekä muilla hauskuuksilla.Lateksimajava kirjoitti:Jos aloitat projektin niin selvitä taustat huolella ja tee tyykikäs joukko. Esim Rommel ei ollut Waffen-SS:n kanssa missään tekemisissä vaan taisteli Wehrmachtin riveissä eikä ollut edes natsipuolueen jäsen.
Waffen-SS:n suljin pois heti alkuun, koska en syty kamoväreistä enkä kangaspäällysteisistä kypäristä.