"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Primarchit

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Zymeth kirjoitti:Itse en kiistä kuolevaista kovempaa kaveria, kyse on vain kuinka paljon. Kaaosjumalien ja keisarin tasoisuudessa tämä kolmas persoona kuitenkin lienee erehtynyt. Kaaosjumalat ovat keisaria hyvin paljon mahtavampia olentoja, olisiko tasoisuus seurausta siitä, että kaaosjumalat ovat toisen ulottuvuuden olentoja ja eivät kykene vaikuttamaan suoraan tähän ulottuvuuteen. Käsittääkseni kaaosjumalia mahtavampia olentoja ei ole.
Jo tämän threadin ensimmäisellä sivulla siteerasin tuota kappaletta jossa Keisari kuvaillaan kaaosjumalien tasoiseksi olennoksi. Pistän sen uudestaan tähän...
WD 166 kirjoitti:The Emperor´s plan was not unknown to the Chaos Gods. They recognized in the Emperor a creature whose powers equalled their own, a being they could not realistically expect to harm, and an implacable foe who would not rest until they were destroyed.

...joka siis ei edelleenkään tarkoita, että kukaan olisi väärässä omassa näkemyksessään siitä, kuinka voimakas olento Keisari onkaan. Tulkintoja GW:n fluffille löytyy yhtä monta kuin on lukijaakin ja se on mielestäni vain hyvä.
Ainakin minulle suuri osa 40k universumin viehätyksestä perustuu juuri siihen, että ei ole mitään yhtä oikeaa totuutta vaan omalle mielikuvitukselle on annettu tilaa riittävästi.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Minkähän takia Dark Eldareilla ei ole mitään psyykkeriä kun niiten craftworld serkuilla taas on? Dark Eldarit ovat sitä mieltä keisarista että se on hyödytön kaveri koska ei pysty tekemään mitään fyysistä työtä.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”