Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Huomenna klo 17-> pelaillaan taas notta tervetullos!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Voisin itsekin yrittää pitkästä aikaa ehtiä pelaamaan. Jos joltain liikenee figuja, erityisesti cavalryä, ja medium baseja, niin voisin proksyttää trolleja (35p), mutta varmaan hyödyllisempää olisi testailla coniin listoja (50p).
Koitanpas ehtiä paikalle tänään, ei oo kesän alettua päässytkään vielä kertaakaan pelaamaan.
Muuten saavuin just kerholle, kun kävin hakemassa läppärin huollosta. Että jos jotakuta kiinnostaa saapua paikalle jo aiemmin, niin täällä ollaan.
Huomenna vois aloittaa vaikka klo 16. Olen silloin paikalla...
Kai tää oli joku läppä? ;)Matti Niemelä kirjoitti: Edit: Jaa mitä, onko tää vaan joku WH sakki? =?
Koko ketjus puhuta simpletonien pelistä mitään :/
Ketju nyt vaan sattuu sijaitsemaan aluella Privateer Press: Warmachine & Hordes.
Lisäksi, katso ketjun eka viesti, jossa aika selvästi lukee mihin tämä ketju on tarkoitettu.
WH sakki = warhammer-sakki? Sellaista ei kyllä tästä ketjusta löydy, Warmachinea ja Hordesia taas kyllä.Matti Niemelä kirjoitti:Jahka tilaukseni saapuu pkp:stä ja saan loput jäpät maaleihin wuffeilleni (tai trygonin tyrkyille), näkyileepi minuakin varmaan täällä. Pääsy on kaiketi vapaa?
Saanee joku sitten opettaa minun taas pelaamaan edes jollain tasolla tätä..
Edit: Jaa mitä, onko tää vaan joku WH sakki? =?
Koko ketjus puhuta simpletonien pelistä mitään :/
Mutta mutta, Lauttasaaren kertsiltä löytänee pelaajia about mihin tahansa figupeliin, ainakin jos omaa suosikkipeliään hieman markkinoi. En nyt tiedä mitä tuossa ylhäällä yritettiin etsiä, joten jatkot mieluummin jossain muualla, vaikkapa FiWA:n sivuilla http://www.fiwa.fi Toivoisin, että keskitytään tässä ketjussa torstain masiina-iltamiin.
-
TombaDaMon
Tänään peli-iltaa? Jos on niin mihin aikaan ootte ihmiset mestoilla? Mulla on vapaapäivä ni voin tulla hengailee vaikka aamupäivästä asti.
Celebdae eilen kirjoitti:Huomenna vois aloittaa vaikka klo 16. Olen silloin paikalla...
Mä voisin ihan hyvin pelmahtaa paikalle 16.01, Jaakko saa minuutin hengähtää..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ei pääse paikalle. :(
Onkos kenelläkään myydä/lainata valokopioitavaksi MkII Nyss hunters' korttia?
Onkos kenelläkään myydä/lainata valokopioitavaksi MkII Nyss hunters' korttia?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Juu tulossa ollaan, ei nyt kylmiltään turnaukseen mennä.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Mä oon mökillä, joten huomenna ei ole peli-iltaa, ellei joku (Sampo?) onnistu hankkimaan toista avainta ja ole pääsemässä paikalle. Viikon päästä sit uusissa tiloissa uusin kujein.
Missäs nää uudet tilat ja kujeet sijaitsevat?Celebdae kirjoitti:Viikon päästä sit uusissa tiloissa uusin kujein.
http://www.fiwa.fi/2010/fiwa-tiedottaa/ ... a-muuttaa/
Huomioikaa myös kertsillä kävijät syksyn kerhomaksujen maksaminen:
http://www.fiwa.fi/2010/fiwa-tiedottaa/ ... ta-7-12kk/
Ja peli-iltaa ei muuten ole tänään, syystä että pelitilasta on purettu pöydät pois. Lauantaina on muuttotalkoot johon saa osallistua.. Ensi viikolla voi jo tietty pelailla!
Multa voi muuten kysellä yleisemmin fiwaan, maksuihin ja muuhun liittyvistä asioista jos tulee mieleen. Oon fiwan rahastonhoitaja ja siten hallituksessa. Myös historiallisista peleistä, mm. DBM:stä voi ja kannattaa kysellä.
Huomioikaa myös kertsillä kävijät syksyn kerhomaksujen maksaminen:
http://www.fiwa.fi/2010/fiwa-tiedottaa/ ... ta-7-12kk/
Ja peli-iltaa ei muuten ole tänään, syystä että pelitilasta on purettu pöydät pois. Lauantaina on muuttotalkoot johon saa osallistua.. Ensi viikolla voi jo tietty pelailla!
Multa voi muuten kysellä yleisemmin fiwaan, maksuihin ja muuhun liittyvistä asioista jos tulee mieleen. Oon fiwan rahastonhoitaja ja siten hallituksessa. Myös historiallisista peleistä, mm. DBM:stä voi ja kannattaa kysellä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Ylihuomenna uuden kertsin korkkaus masiinan tahdissa! Yritän selvitä paikalle klo 16, eli silloin tervetuloa. Osoitehan on Nahkahousuntie 5 ja edelleen Lauttasaaressa ollaan. Lisätietoa: http://www.fiwa.fi/fiwa-suomen-sotapeli ... erhohuone/
Nyt toistaiseksi alaovelta ei pääse sisään kuin soittamalla meikäläiselle (050-3739211). Jatkossa kerhohuonejäsenille tulee löytymään lakuja, joilla rappuun ja hissiin selviää.
Nyt toistaiseksi alaovelta ei pääse sisään kuin soittamalla meikäläiselle (050-3739211). Jatkossa kerhohuonejäsenille tulee löytymään lakuja, joilla rappuun ja hissiin selviää.
Itse voisin tulla paikalle trollaamaan uusilla trolleilla. Osaa napeista pitää kyllä vielä proksyttää, joten jos joltain löytyisi pieni cavalryunitti dragoonalla ja muutama geneerinen mediumbasellinen modeli, niin olisi aika jees. Varmaan aika lailla neljältä yritän olla paikalla jos kerran sillon väkeä jo on.
Tuun paikalle tänään. Saa nähdä tulenko jo neljältä vaiko myöhemmin. Kiinnostaisi kyllä pukata jo neljäksi paikalle... Uutta Tharn-lihaa luvassa..
Mäkin olen tulossa, on tässä nyt kuitenkin jo melkeen kaks viikkoa oltu ilman yhtään peliä masiinaa.