Kaverin örkkijyrä 1,5k
Kaverin örkkijyrä 1,5k
Niin, huonoksi onnekseni kaverini tajusi viimein sen ainoan oikean tavan pelata örkkejä... :l
Ghazkhull Thraka...225
30 ork boyz...180
-nob...10
-power klaw...25
30 ork boyz...180
-nob...10
-power klaw...25
30 ork boyz...180
-nob...10
-power klaw...25
30 ork boyz...180
-nob...10
-power klaw...25
30 ork boyz...180
-nob...10
-power klaw...25
30 ork boyz...180
-nob...10
-eavy armor...5
-bosspole...5
Eli sitä lössiä tulee vaan niin kerpeleesti. Olen todennut, että tuota on hyvin vaikea voittaa, ellei ole tehnyt armeijaansa juuri siihen tarkoitukseen. Itse lähtisin paukuttamaan noita alas kahdeksalla manticorella. Jos joku kehtaa väitää oman listansa voittavan nuo niin kirjoittakoon. Itse voisin lähteä tuolla jo ihan turnauksiin asti.
Ghazkhull Thraka...225
30 ork boyz...180
-nob...10
-power klaw...25
30 ork boyz...180
-nob...10
-power klaw...25
30 ork boyz...180
-nob...10
-power klaw...25
30 ork boyz...180
-nob...10
-power klaw...25
30 ork boyz...180
-nob...10
-power klaw...25
30 ork boyz...180
-nob...10
-eavy armor...5
-bosspole...5
Eli sitä lössiä tulee vaan niin kerpeleesti. Olen todennut, että tuota on hyvin vaikea voittaa, ellei ole tehnyt armeijaansa juuri siihen tarkoitukseen. Itse lähtisin paukuttamaan noita alas kahdeksalla manticorella. Jos joku kehtaa väitää oman listansa voittavan nuo niin kirjoittakoon. Itse voisin lähteä tuolla jo ihan turnauksiin asti.
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
-
HerraMauno
Re: Kaverin örkkijyrä 1,5k
No BA:lla l´pelaisin tällasta:
libra
pari sanguinary priestii
kolmet assaultmariinit heavy sleikka razoreiden kaa
kolme naku baalii niiden fleikkoje kaa
kolme vindii
Jos pistetä jää yli niin sitten veil furioso dredejä hidasteeks. Ei mun mielestä mikään voittamaton oo tollanen örkki jyrä. Ei ne kuitenkaan tuhoo tankkeja hyvin ja mekeánisoitu on nyt in.
libra
pari sanguinary priestii
kolmet assaultmariinit heavy sleikka razoreiden kaa
kolme naku baalii niiden fleikkoje kaa
kolme vindii
Jos pistetä jää yli niin sitten veil furioso dredejä hidasteeks. Ei mun mielestä mikään voittamaton oo tollanen örkki jyrä. Ei ne kuitenkaan tuhoo tankkeja hyvin ja mekeánisoitu on nyt in.
- Haizelhoff
- Valvoja
Tankeilla blokkii 50-70 prossaa örkkien armeijasta, sillä välin kun repii kappaleiks loppuja. Niin minä noita vastaan pelaisin.
En nyt väitä että tollasen listan voittaminen olisi helppoa, mutta kuten sanottu sen anti-tank potentiaali on aika heikko, eikä se läheskään voittamaton ole.
En nyt väitä että tollasen listan voittaminen olisi helppoa, mutta kuten sanottu sen anti-tank potentiaali on aika heikko, eikä se läheskään voittamaton ole.
Itse ainakin vaihtaisin tuon Thrakan normiwarbossiksi warbikellä, koska Thrakalla on slow & purpseful ja jos sen laittaa johonkin yksikkööön, niin koko yksikköhidastuu ja se ei ole footsloggereilla hyvä asia.
Magnumit on täällä aina valmiina.
-
HerraMauno
Tossa Ghazgulissa on vaan se, että se antaa sen 6'' waaghin.
- Rumiluntti
Ei anna, waagh antaa fleetin, eikä waagh movementtia enää ole.HerraMauno kirjoitti:Tossa Ghazgulissa on vaan se, että se antaa sen 6'' waaghin.
- Varjonkutoja
Ei taas tätä... ei oikeesti... Joo rumiluntti on oikeessa jos RAWina pelaa joo...Rumiluntti kirjoitti:Ei anna, waagh antaa fleetin, eikä waagh movementtia enää ole.HerraMauno kirjoitti:Tossa Ghazgulissa on vaan se, että se antaa sen 6'' waaghin.
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
necroneilla 3 monoliittia, nightbringer ja 2x10 warrioria.
deblotaan ne monoliitit ja nightbringer pelkästään, sitten ammutaan niitä lättyjä ja käydään nightbringerillä nappaamassa se uber warbossi. Sitten kun orkit assaulttaa monot niin ammutaan niillä lähi gausseilla ja toivotaan että warrut tulee vitos vuorolla reservistä
deblotaan ne monoliitit ja nightbringer pelkästään, sitten ammutaan niitä lättyjä ja käydään nightbringerillä nappaamassa se uber warbossi. Sitten kun orkit assaulttaa monot niin ammutaan niillä lähi gausseilla ja toivotaan että warrut tulee vitos vuorolla reservistä
KALA
aaruli96 kirjoitti:deblotaan ne monoliitit ja nightbringer pelkästään, sitten ammutaan niitä lättyjä ja käydään nightbringerillä nappaamassa se uber warbossi. Sitten kun orkit assaulttaa monot niin ammutaan niillä lähi gausseilla ja toivotaan että warrut tulee vitos vuorolla reservistä
Väitätkö ettei tuo sun lista ole erikseen tuota tarkoitusta varten luotu?-) En ainakaan ole nähnyt tuollaisia necron listoja juurikaan.Da Erppaz kirjoitti:Olen todennut, että tuota on hyvin vaikea voittaa, ellei ole tehnyt armeijaansa juuri siihen tarkoitukseen.
Kyllähän tuon voittaa custom-made listoilla(op:n manticore spammi esmes toiminee samaten) mutta kysymys olikin miten voittaa normaalilla listalla :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
no on toi kyl ainakin necroneilla (tavallisella) listalla vaikee voittaatneva82 kirjoitti:aaruli96 kirjoitti:deblotaan ne monoliitit ja nightbringer pelkästään, sitten ammutaan niitä lättyjä ja käydään nightbringerillä nappaamassa se uber warbossi. Sitten kun orkit assaulttaa monot niin ammutaan niillä lähi gausseilla ja toivotaan että warrut tulee vitos vuorolla reservistäVäitätkö ettei tuo sun lista ole erikseen tuota tarkoitusta varten luotu?-) En ainakaan ole nähnyt tuollaisia necron listoja juurikaan.Da Erppaz kirjoitti:Olen todennut, että tuota on hyvin vaikea voittaa, ellei ole tehnyt armeijaansa juuri siihen tarkoitukseen.
Kyllähän tuon voittaa custom-made listoilla(op:n manticore spammi esmes toiminee samaten) mutta kysymys olikin miten voittaa normaalilla listalla :D
KALA
Miten niin toivotaan? Nehän tulee automaattisesti -.-'aaruli96 kirjoitti: ja toivotaan että warrut tulee vitos vuorolla reservistä
Taisi tarkoittaa että toivotaan että ne tulee VASTA viitosvuorolla etteivät tule helpoksi phase out kohteeksi mitä örkit voi tähdätä ;) Muuten örkit vaa rynnisi niiden kimppuun. Ne on "hiukan" helpompi kohde kuin monoliitit tai c'tan...Barnabas kirjoitti:Miten niin toivotaan? Nehän tulee automaattisesti -.-'aaruli96 kirjoitti: ja toivotaan että warrut tulee vitos vuorolla reservistä
Tosin voiko necronit pelata niin että niillä ei ole kentällä yhtään necronia? Lasketaanko se phase out kentällä olevista vai listassa olevista? Vaikuttaako reservissä olo phase outtiin ja jos vaikuttaa mitä jos necron pelaajalla ei ole yhtään necronia pöydällä alussa? Ei voi sanoa että pöydällä olisi alle neljäsosa necroneista joten tuolla perusteella ei phase outtia mutta 0 necronia kentällä joten voisi sanoa että auto-phaseout...
(en ole lukenu necron codexia vuosiin joten ei mitään hajua)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
siis ne monothan depotetaan sen warru lössin ympärille ja estetään LOS warruihin :D (kentän reunaan/kulmaan).
tai sitten otetaan se 2x assault termarit land raider crusadereihin, libra, ja massantappoa.
ig:llä manticore+6griffonia on voittajan valinta.
tai sitten otetaan se 2x assault termarit land raider crusadereihin, libra, ja massantappoa.
ig:llä manticore+6griffonia on voittajan valinta.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Eikös mono ollu skimmeri? Skimmerillä vähä hankala blokata losia tosin assaultin esto örkkejä vastaan riittää ihan ok.santso kirjoitti:siis ne monothan depotetaan sen warru lössin ympärille ja estetään LOS warruihin :D (kentän reunaan/kulmaan).
- Haizelhoff
- Valvoja
Niin jos eletään 4. edikassa. 5. True Los pitää huolta että monot blokkii aika nätisti. Ei oo tarkotus olla ilkee tai mitään, mutta muistutti mieleen yhen pelin jossa vastapelaaja väitti että sen immottuneet skimmerit oikeesti levitoi 5 metrin korkeudessa, koska sen anti-gravity moottorit eivät olleet vaurioituneet, ja otti tankin pois kentältä ja rupes lataamaan figuja siihen missä tankki oli ollut.tneva82 kirjoitti:Eikös mono ollu skimmeri? Skimmerillä vähä hankala blokata losia tosin assaultin esto örkkejä vastaan riittää ihan ok.santso kirjoitti:siis ne monothan depotetaan sen warru lössin ympärille ja estetään LOS warruihin :D (kentän reunaan/kulmaan).