WHFB Megabattle II ?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: WHFB Megabattle II ?
kattokaa sääntiksestä joku hyvä skenu tai otetaan joku hyvä ja muokataan isompaan peliin sopivaksi.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Meitsille tuli 27.8 perjantai-illaksi menoa Tampereelle, joten pelit pitänee sitten suorittaa päivinä 28-29.8. Tuun sitten VR:llä (Venaile Rauhassa) lauantaina pelipaikalle. Teoriassa mun pitäis aamujunalla hyvinkin ehtiä, mutta toisaalta kyllä se LD10 Stubbornikin voi aina feilata... :P
EDIT: Niin ja selailin itsekin tossa niitä isompia skenuja sääntiksen lopusta ja oon kanssa niiden hyödyntämisen kannalla.
EDIT: Niin ja selailin itsekin tossa niitä isompia skenuja sääntiksen lopusta ja oon kanssa niiden hyödyntämisen kannalla.
Jees, mää lähetän vaikka Pelikeitaalle sähköpostia illasta, kyselen että onnistuuko noille päiville mestan varaaminen ja Iriad on taas joku teh gatekeeper
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
oon tässä ny vähän komppeja miettinyt, selvitään varmaan hyvin ku bannataan powerscroll, Book of Hoeth ja kaikki special characterit.
Maastosäännöt samat ku conissa, kuten zydec0 sanoikin
Maastosäännöt samat ku conissa, kuten zydec0 sanoikin
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
mukana ollaan. kääpiöillä
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Miten zewe sullon syyskuussa lomia? Ajateltiin siirtää joku 11-12.9 tai 25-26.9- viikonlopulle tuota peliä?
![]()
Syyskuusta en kyllä tiedä vielä yhtään...
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable