"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Biel-tan maalaus apua

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Sicarus

Biel-tan maalaus apua

Viesti Kirjoittaja Sicarus »

Olen just aloittanut eldar armeijan ja pidän biel-tan väriteemasta. Ongelmaksi tuleekin että vaikka codexissa sanotaan että pitäis käyttää snot greeniä niin se on mielestäni ehkä liian vaaleaa. Joten kysyn teiltä kokeneilmmailta maalaajilta että miten te maalaatte biel-tan guardianianien kypärät ja ajoneuvojen tummemmat vihreät?
''A moment of hesitiation, brings a lifetime of heresy.''
Kaapelikala

Re: Biel-tan maalaus apua

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Sicarus kirjoitti:Olen just aloittanut eldar armeijan ja pidän biel-tan väriteemasta. Ongelmaksi tuleekin että vaikka codexissa sanotaan että pitäis käyttää snot greeniä niin se on mielestäni ehkä liian vaaleaa. Joten kysyn teiltä kokeneilmmailta maalaajilta että miten te maalaatte biel-tan guardianianien kypärät ja ajoneuvojen tummemmat vihreät?
Snot Green liian vaalea -> lisää joukkoon pikkiriikkisen tummaa sinistä, ruskeaa tai mustaa. Sekoita ja ole onnellinen. Dangel Green + valkoinen voi olla kanssa vaihtoehto.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

D.Angelia ja valkoista on kyllä tosi paha mennä sekoittamaan keskenään. En ainakaan itse lähtisi sille linjalle.

Kuitenkin jos Snot Green on liian vaaleaa, niin miten olisi esmes Catachan green?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Enmie nyt tiedä onko se muka liian vaaleaa se snot green. Itse sanoisin kyseisestä maalista, että sen väri on ennemminkin liian räikeää tarkoitukseensa tässä tapauksessa.

Dark angel green voi hyvinkin toimia, mutta on mielestäni aivan liian tummaa. Catachan green taas on liian ruskean vivahteikkaista. Itse sekoittaisin luultavasti dark angels greeniä johonkin toiseen vihreään, jota en nyt heti keksi. Mahdollisesti goblin greeniin melko suurella 3:1 suhteella tai vastaavalla jolloin DA green kummiskin olisi se väri jonka pohjalta se tummuus vihreään tulisi.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
grombrindal!

Viesti Kirjoittaja grombrindal! »

1. Orcshide shade
2. (1. hightlight, eli peittää melkein kaiken, paitsi ihan syvimmät kohdat)
Orcshide shade ja gnarlock green sekoitus 1/1
3. (2. hightligh) Gnarlock green
4. (3. hightlight) Gnarlock green ja goblin green sekoitus 1/1
5. (4. hightlight) Goblin green

Jos haluat vielä ultrahightlightin, niin

6. (ultrahightlight) Goblin green ja bleached bone sekoitus 1/1
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”