"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40K Syksyllä

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

dewil

Re: 40K Syksyllä

Viesti Kirjoittaja dewil »

Hmm, jos pelaan nideillä niin voinko kuitenkin ottaa useamman tervigonin jos pelaan niitä trooppeina ??
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
Entrooppi

Viesti Kirjoittaja Entrooppi »

Joo. Yksi HQ-Tervi (olihan ne HQ?) ja lisää Troopeiksi.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
messerah

Viesti Kirjoittaja messerah »

Joo miekin ilmanmuuta tähän ilmottaudun, avaruuden natsiluurangoilla ois tarkoitus tulla. Niihin liittyen olisi yksi kysymys et olisiko necroneilla mahdollisuutta saada armoa tossa hq slotissa kun raukoilla ei ole kuin 1 hq choice, kun ei spessujakaan voi ottaa. Eli täs tarkoitan siis et oliskoon mahdollista tunkea lordi ja mopolordi samaan listaan. Tää bookki kun on tosiaan kivikaudelta kotoisin nii olishan tuo ihan kiva et näistä sais etes jollain tasolla pelattavan listan ;).
dewil

messerah kirjoitti:Joo miekin ilmanmuuta tähän ilmottaudun, avaruuden natsiluurangoilla ois tarkoitus tulla. Niihin liittyen olisi yksi kysymys et olisiko necroneilla mahdollisuutta saada armoa tossa hq slotissa kun raukoilla ei ole kuin 1 hq choice, kun ei spessujakaan voi ottaa. Eli täs tarkoitan siis et oliskoon mahdollista tunkea lordi ja mopolordi samaan listaan. Tää bookki kun on tosiaan kivikaudelta kotoisin nii olishan tuo ihan kiva et näistä sais etes jollain tasolla pelattavan listan ;).
Ihan hyvä ehdotus, saa meikän äänen.

Tuun muuten varmaan noilla tyrkyillä nakertelemaan vaihteeks, tulee sitten niitäkin väsäiltyä.
Niin ja tervigoni oli HQ normina joo.
DraSa

Viesti Kirjoittaja DraSa »

messerah kirjoitti:Joo miekin ilmanmuuta tähän ilmottaudun, avaruuden natsiluurangoilla ois tarkoitus tulla. Niihin liittyen olisi yksi kysymys et olisiko necroneilla mahdollisuutta saada armoa tossa hq slotissa kun raukoilla ei ole kuin 1 hq choice, kun ei spessujakaan voi ottaa. Eli täs tarkoitan siis et oliskoon mahdollista tunkea lordi ja mopolordi samaan listaan. Tää bookki kun on tosiaan kivikaudelta kotoisin nii olishan tuo ihan kiva et näistä sais etes jollain tasolla pelattavan listan ;).
Joo, voi poloisia =P

Kyllä miunkin mielestä voivat tuoda toisenkin Loordin paikalle.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.

http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Tunen

Viesti Kirjoittaja Tunen »

Aah. Nyt näyttää siltä, että aikaa riittää taas liigapeleihin. Nimi listaan vaan: Antti Hiltunen, IG.
Entrooppi

Hyväksyttänee tämän kerran mopolordi ja peruslordi sen verran "eri modeleiksi" että menee läpi, jos ei suurta vastustusmyrskyä nouse.

Nyt näyttää osallistujalista aika kivalta. Vaihteluakin on mukavasti, ei pelkkää Power Armoria. Ilmoittautumislistan pitäisi olla muuten nyt myös Fantasiapeleissä. Se on siis virallisempi lista ja maksaakkin voi jo.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Entrooppi kirjoitti:Varmaan jotain seuraavaan tyyliin: Squadien kokoja saa lisätä, mutta ei pienentää. Varusteita saa vaihtaa.
Tuosta pitää kysyä, että mitenkäs otetaan tapaukset Land Speeder ja Land Raider? Tavan Speederissähän on paljon optioita aseiden suhteen, mutta kaikki ne on codexissa saman otsikin alla (LS Storm on sitten erikseen). Land Raiderit on sitten kaikki mallit oman otsikkonsa alla. Eli saako ajoneuvojen varustusta vaihdella miten paljon ja missä menee raja, noin suunnilleen?

Pahoittelen, että otin asian esille, mutta veikkaan, että asia olisi kuitenkin tullut esille jossakin vaiheessa.
Entrooppi

Eipähän tuossa, hyvä kun kysyit.

Ruletan nyt seuraavan arbitraarisen päätöksen Lantikoitten suhteen: max. 2 Lantikkaa per armeija.
Speederit sitten ovat yksi valinta, eli max. 2 Speeder Squadronia per armeija. Päälle voi ottaa vielä sen Stormin jos se Codexista löytyy, koska se on eri mööbeli.
Sami Jumppanen

Entrooppi kirjoitti:Eipähän tuossa, hyvä kun kysyit.

Ruletan nyt seuraavan arbitraarisen päätöksen Lantikoitten suhteen: max. 2 Lantikkaa per armeija.
Speederit sitten ovat yksi valinta, eli max. 2 Speeder Squadronia per armeija. Päälle voi ottaa vielä sen Stormin jos se Codexista löytyy, koska se on eri mööbeli.
Tarkoitin lähinnä sitä, että saako noiden varustusta vaihtaa samaan tyyliin kuin hahmojen ja squadien kokoonpanoa. Siis, jos minulla on 1K listassa perus speederi, niin saako siihen upottaa lisää pisteitä myöhemmin? Tai voinko minä vaihtaa LRR:n LRC:hen kun pistemäärä lisääntyy?
^^Anzku

Viesti Kirjoittaja ^^Anzku »

Kyllä veikkaisin sen tarkoittavan samaa myös sinne, vaikka late saa itse kertoa oman painava mielipiteensä asian suhteen.

EDIT: Tulipa tässä muuten mieleen, jos minä välttämättä haluan yhden miniatyyrin armeijaani, eikä sitä ole enää saatavilla muuten kuin GW:n kautta (ja kalliiden hintojen!!!), voinko minä jollain muulla miniatyyrilla korvata ks. figuurin?
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Sami Jumppanen

^^Anzku kirjoitti:Kyllä veikkaisin sen tarkoittavan samaa myös sinne, vaikka late saa itse kertoa oman painava mielipiteensä asian suhteen.

EDIT: Tulipa tässä muuten mieleen, jos minä välttämättä haluan yhden miniatyyrin armeijaani, eikä sitä ole enää saatavilla muuten kuin GW:n kautta (ja kalliiden hintojen!!!), voinko minä jollain muulla miniatyyrilla korvata ks. figuurin?
No, eikös "counts-as" ole sallittu ennenkin?
Entrooppi

Vehiclejen varustusta saa muuttaa. Land Raidereita ei kuitenkaan saa vaihtaa eri mallisiksi, koska silloin ne ovat eri valinta Codexissa. Ja Counts-as toimii kyllä.
Halevolm

Viesti Kirjoittaja Halevolm »

Hyvvee iltaa vaan.
Tässä mietiskelin että kun kiinnostusta ois tulla mukaan pelailee tätä kamppista että pistäisiköhän kukaan pahakseen
minun aika pölyisiä örkkejä kun suurin osa olisi harmaana varmaan kun turnaus alkaisi. (tai sitten mustana jos eistyn pohjamaalaamaan.)
Tuli aloiteltua tossa viime syksynä pelaileminen niin ois mukava päästä tappelee muitakin kuin kaverin IG:tä ja marsuja vastaan.

Niin, ja olisikos sitten mahdollista muuten käyttää Ork big trakkeja? Löytyvät IA 8 (tai googlel), käyttävät heavy support slotteja.
Ovat mielestäni sitä mitä looted wagoneitten olisi pitänyt olla kun codex julkaistiin.
dewil

Pelaamaan vaan, enempi parempi.
Itse olen noista IA kirjoista ja muista sitä mieltä että parempi olla sotkematta, mutta eikös nuo menisi wagoneina kuitenkin??
Kivahan se on kun örkit puuhaa pöydällä mitä sattuu ;)
Halevolm

Juu, ei se maailmaa kaada, että looted wagoneitahan tuon sit peliin jos kuuluu paljon nurinaa big trakkeista (muokattuja niin voi käyttää
helposti kumpana vaan haluaa)*. Toivon vaan sitten ettei turhan usein tuu ykkösiä, menee vähän turhan paljon pisteitä hukkaan silloin. :D
No miepä käyn sitten ilmoittautumassa sinne listalle fantsuun kuhan joensuuhun pääsen, oon töissä toisella paikkakunnalla
elokuun ajan vielä niin sitten syksyllä oon kaupungissa sopivasti sitten kun liiga starttaisi käyntiin.

Makkosen örkit ilmoittautuu täten virallisesti listalle rosvoamaan kaikkea käyttökelpoista taisteluiden jälkeen maastosta.
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Mie joudun nyt kuitenki jattaa tan valiin, syksylla omalla kohdalla kun arkipaivat on kaytannossa pois suljetut ja ei viitsi jokaiselle viikonlopulle ottaa nortteilya. Varsinkin kun samaan aikaan on toi faba-kampanja johon aion osallistua, niin tulee vaan onkelmaa sit pelien pelaamisen suhteen
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Entrooppi

IA-kamat ovat sallittuja, sillä varauksella, että tarkistan ne ensin ja että niitä käyttävällä pelaajalla on säännöt paperilla (tai läppärillä) messissä. Ork Big Trakkit näyttivät kelpuutettavilta. Olen jo Taukeille jonku pikkumopon ehtinyt kelpuuttaa.

Maalaamattomuus tuskin haittaa, oma armeijani ei ainakaan luultavasti tule olemaan kokonaan maaleissa. Turnauksessa kuitenkin luultavasti luvassa maalauspisteitä kannustimeksi maalaamaan tai kehuksi niille jotka ovat jo maalanneet.
Halevolm

Hyvä hyvä, saan kentälle sitten jotain ampuvaa jolla on mahiksia saada lantikkaan penetrating hittejä.
Semmosta vielä oisin kysynyt että mites kilpailuhenkistä porukkaa ihmiset ovat?
Lähinnä että jos suurin osa pelaa ns. kilpailulistoilla niin tietää sitten olla ottamatta ihan niin hupi listaa,
ois kiva pärjätäkkin vähäsen eikä ottaa turpaan jokaiselta. :D
goddish

Viesti Kirjoittaja goddish »

Tuskin kukaa tulee millään tappolistalla... todella lepposta pelailua täällä on ollut ( ainakin minun mielestä ).
Itse esim. en ole taukeilla yhtään peliä vielä pelannut mutta liigaan vaa jonkinmoinen lista tulee läjään ;)
Nurinaa, ainaista nurinaa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”