"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Globadierseja Plague Monkeista

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
grombrindal!

Globadierseja Plague Monkeista

Viesti Kirjoittaja grombrindal! »

Piti tehdä Globadiersit itse, kun kaupassa maksavat 7.50€ kappale (tai 7.25€, en muista)
Globadiersit ovat tehty Plague Monkeista, jolle olen greenstuffannut Kaasumaskit, sekä kuulat.

pg2.jpg
pg2.jpg (78.3 KiB) Katsottu 801 kertaa
pg4.jpg
pg4.jpg (40.96 KiB) Katsottu 801 kertaa
Selässä ylhäällä olevan "putkilon" olen tehnyt Polystyreenistä, sekä sivuille on liimattu Kääpiö Thunderers -paketista löytyvät kilvet. (Jos liimaatte jotain polystyreeniin, niin käyttäkää PVA:ta, muuten se syöpyy!)
pg5.jpg
pg5.jpg (46.22 KiB) Katsottu 801 kertaa
Alla oleva neliskulmainen osa on tehy kapalevysta, sekä siihen päälle on laitettu jotain kääpiörihkamaa, sekä rautalankapätkä.
gp1.jpg
gp1.jpg (58.02 KiB) Katsottu 801 kertaa
Minulla on yhteensä 15 Globadierin unitti, jossa Poison Wind Mortar.
Katsokaa täältä Poison Wind Mortar, sekä allekirjoituksestani muita Skaveneitani
Routasydän

Re: Globadierseja Plague Monkeista

Viesti Kirjoittaja Routasydän »

Oikein komea porukka kyllä :)
On noi hienompia paljonki tuollaisenaan kun ne GWn ikivanhat Globadierit
Maskit näyttää hyviltä ja tuo reppu mikälie on hyvä lisä.
Jos nuo sen 7 euroakin yksittäin on niin noissahan tulee äkkiä säästettyä joku 70 euroa :D + stuffit tietenki.
Pistä ennemmin blogi pystöön jos näitä vielä paljonki lisää tulee, on vähän selvempiki sit.
Moogle

Viesti Kirjoittaja Moogle »

Heeei, todella heinoja. Globet näyttävät siisteiltä, mutta miekoissa on vähän sutaistut highlightit? Konversiotyö on kuitenkin mallikasta :) Itselläni on muuten juuri sama projekti menossa, eilen ostin plague monk - laatikon ja odottelen että taistelutarvike ottaisi yhteyttä kaasunaamaripäiden tilauksen kanssa. Minulta kun ei löydy taitoa tai kärsivällisyyttä skulpata kaikkia päitä uusiksi, duh :P
Kylis

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Nättejä nuo kyllä ovat varsinkin konvaustyö. GW:n nykyhinnoilla nuo maksavat 9,10€/kpl :S
Magnumit on täällä aina valmiina.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”