Island of Blood-startteri (+kuvia!!)
Re: Island of Blood-startteri (+kuvia!!)
Tänään saapui tuo Isle of blood tuonne tapiolan pkp:hen. Itselläni ei ollut mitään odotuksia, mutta nyt kun kasailin jo suurimman osan, niin on se sen 78 € arvonen, varsinkin se griffoni loksautti useamman henkilön leukoja.
-Leiska
-Leiska
S.S.K.F We stand alone together
Noh, kyllä se sitten pari viikkoa julkaisun jälkeen tulee Maeliin myyntiin, johonkin 55-65 euron kautta muuhun siveliäämpään hintaan... aika näyttää
Jepa, kattelin itsekkin tänään GW:ssä, että onpa asiallisen näköinen loota. Tuli tänään ennakkotilattavaksi ja varattavaksi. Julkaisupäivänä on käynnissä "Swap corner", jossa porukka voi vaihtaa esim. omat Skaveninsa jonkun toisen Helffeihin ja toisinpäin, mikäli niitä ei tarvitse/halua.
Eiköhä se advance orderiin piakkoin tule kuten iso kirjaki oli.Vexild kirjoitti:Noh, kyllä se sitten pari viikkoa julkaisun jälkeen tulee Maeliin myyntiin, johonkin 55-65 euron kautta muuhun siveliäämpään hintaan... aika näyttää
65e about tulee olemaan hinta. 54£ mikä on mitä se sit on puntakurssilla ostohetkessä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Itse asiassa 78e.
GW:llä tuon puntahinta on 60£, josta Maelstrom Games luultavasti leikkaa 10%, kuten muistakin Warhammereista. Tuosta tuossa ylempänä oli tulkintani mukaan kyse. Tämänhetkisellä kursillä tuo 54£ olisi noin 65 euroa, jolla nyt ehkä voisi harkita ostavansa, jos sattuu tuo FB vielä kiinnostamaan ja figuureille on selvä käyttötarkoitus tiedossa.
Miau.
Onneksi on Maeli, kun sieltä sitten saa melkein 33% halvemmalla kuin GW:ltä :D
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
onnkesi on myös se toinen brittiläinen firma, jolla on vielä paremmat valikoimat ja vielä halvemmat warhammerit kuin Maelilla, aina vähintään 20% ale...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Yksi tuttava ajatteli ostavansa 2 laatikkoa noita ja minä saisin helffit. En tiedä onko nyt hyvä se että hänellä on nyt 4 templaatti asetta.
Ja helffit ei tunnetusti pidä templaateista...
Ja helffit ei tunnetusti pidä templaateista...
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Ja se on...? Ei pantata tietoa jos jostain saa kanssafiguilijat halvalla rompetta.Morhgoz kirjoitti:onnkesi on myös se toinen brittiläinen firma, jolla on vielä paremmat valikoimat ja vielä halvemmat warhammerit kuin Maelilla, aina vähintään 20% ale...
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
- LAV-Kitsune-
Kyse on varmaankin näistä.Pyöveli kirjoitti:Ja se on...? Ei pantata tietoa jos jostain saa kanssafiguilijat halvalla rompetta.Morhgoz kirjoitti:onnkesi on myös se toinen brittiläinen firma, jolla on vielä paremmat valikoimat ja vielä halvemmat warhammerit kuin Maelilla, aina vähintään 20% ale...
Kyse luultavasti ei ole noista koska mael on halvempi paikka ostaa valtaosaa manticinkin figuista. Kyseessä saattaisi olla Dark Sphere. Esim Island of blööd on tuol 45 puntaa. Kannattaa tosin huomioida, että Island of blöödin kokoiseen boksiin tulee tuolta melko suolaiset postikulut.LAV-Kitsune- kirjoitti:Kyse on varmaankin näistä.Pyöveli kirjoitti:Ja se on...? Ei pantata tietoa jos jostain saa kanssafiguilijat halvalla rompetta.Morhgoz kirjoitti:onnkesi on myös se toinen brittiläinen firma, jolla on vielä paremmat valikoimat ja vielä halvemmat warhammerit kuin Maelilla, aina vähintään 20% ale...
- Kaapelikala
Ehheh. Suolaista joo, laitetaanko pakettiin vai maksetaanko suoraan?Myyra kirjoitti:Kyse luultavasti ei ole noista koska mael on halvempi paikka ostaa valtaosaa manticinkin figuista. Kyseessä saattaisi olla Dark Sphere. Esim Island of blööd on tuol 45 puntaa. Kannattaa tosin huomioida, että Island of blöödin kokoiseen boksiin tulee tuolta melko suolaiset postikulut.LAV-Kitsune- kirjoitti:Kyse on varmaankin näistä.Pyöveli kirjoitti:Ja se on...? Ei pantata tietoa jos jostain saa kanssafiguilijat halvalla rompetta.Morhgoz kirjoitti:onnkesi on myös se toinen brittiläinen firma, jolla on vielä paremmat valikoimat ja vielä halvemmat warhammerit kuin Maelilla, aina vähintään 20% ale...
Edit: Tuolla 7 maksaa vähemmän kuin toisaalla, johtuen em. eeppisistä postikuluista.Dark Sphere kirjoitti:ParcelForce Euro Priority (£36.88)
Itse ajattelin tilata tuon ja pitää Helffit omalta osalta, Rotat laitan sitten myyntiin tai jos jotain kiinnostaa vaihtaa Rotat -> Helffeiksi omasta paketista niin onnistuisi !
Ilmotelkaas jos jotain kiinnostais moinen vaihto.
- Unii
Ilmotelkaas jos jotain kiinnostais moinen vaihto.
- Unii
Missäs minä olen uinunut kun en tätä ole huomannut?
Wau, nyt täytyy sanoa näin. Uskomaton parannus GW:ltä silmissäni.
Ensinnäkin: he uskalsivat laittaa armeijoita jotka eivät välttämättä myy niin hyvin kuin muut Startteriboksiin, ja toiseksi, Figut ovat erittäin paljon paremman näköisiä kuin aiemmissa startteriseteissä. Vaikkakin vähän on kyllä liikaa Detaljia.
Sitten miinuksena on hinta, joka saattaa tuntua näin uuden asian edessä ihan kelvolta, mutta sitten kun tähän boksiin totutaan, huomataan, "Hei, toihan on kakskymppiä liian kallis, vaikka onkin parempaa paskaa kuin aiempi paska!"
Vähän kaksipuolinen asia, mutta plussan puolelle nyt ainakin aluksi menee minun silmissäni, sillä kerrankin tulee muutakin kuin "Mainstream" armeijaa startteriboksiin.
Hienoa GW. Tätä olen sinulta muutaman vuoden odottanut.
Wau, nyt täytyy sanoa näin. Uskomaton parannus GW:ltä silmissäni.
Ensinnäkin: he uskalsivat laittaa armeijoita jotka eivät välttämättä myy niin hyvin kuin muut Startteriboksiin, ja toiseksi, Figut ovat erittäin paljon paremman näköisiä kuin aiemmissa startteriseteissä. Vaikkakin vähän on kyllä liikaa Detaljia.
Sitten miinuksena on hinta, joka saattaa tuntua näin uuden asian edessä ihan kelvolta, mutta sitten kun tähän boksiin totutaan, huomataan, "Hei, toihan on kakskymppiä liian kallis, vaikka onkin parempaa paskaa kuin aiempi paska!"
Vähän kaksipuolinen asia, mutta plussan puolelle nyt ainakin aluksi menee minun silmissäni, sillä kerrankin tulee muutakin kuin "Mainstream" armeijaa startteriboksiin.
Hienoa GW. Tätä olen sinulta muutaman vuoden odottanut.
Liian kallis? Niin, sääntis on aika iso osa tosta boksista joillekin, ja kai noi figutkin on jonkun arvoisia... Tossa laatikossa ei IMO ole muuta vikaa, kuin liian pienet yksikkökoot haltijoilla. 10 ukkoa ryhmässä ;(
59.94€ Hinta Maeltstromista Pre-Orderina. Loppujen lopuksi en sanoisi että olisi paha hinta. Mutta onhan tuo 78€ aika suolainen jos ei jonkun kanssa puoliksi osta.
Toivottavasti löytyy sitten omille rotille parempi koti, kun en ole itse rottien ystävä.
Toivottavasti löytyy sitten omille rotille parempi koti, kun en ole itse rottien ystävä.
Tapiolan puokissa on tarkoitus järjestää vaihtaripäivä tota nimenomaista tarkoitusta varten, eli lista johon voi laittaa nimensä ja kummat ukot haluaa vaihtaa pois.Unii kirjoitti:59.94€Toivottavasti löytyy sitten omille rotille parempi koti, kun en ole itse rottien ystävä.
- DragonRider
Itse ostan tuon lootan juuri sääntiksen takia. (No kyllä niille swordmastereille von käyttöä :)
skavenit kyllä vaihdan HETI pois. ritilöissään. Mutta,mutta syyskuu 4 päivää odotellessa! Mahtavaa kun valitsivat juuri helffit ,joilla olen pelannut harrastuksen aloittamisesta asti!
skavenit kyllä vaihdan HETI pois. ritilöissään. Mutta,mutta syyskuu 4 päivää odotellessa! Mahtavaa kun valitsivat juuri helffit ,joilla olen pelannut harrastuksen aloittamisesta asti!
Mites toi homma tulee toimimaan? Kaikki tulee jonain päivänä vaihtelemaan vai mites? Lisä informaatio olisi jees !Navdi kirjoitti:Tapiolan puokissa on tarkoitus järjestää vaihtaripäivä tota nimenomaista tarkoitusta varten, eli lista johon voi laittaa nimensä ja kummat ukot haluaa vaihtaa pois.Unii kirjoitti:59.94€Toivottavasti löytyy sitten omille rotille parempi koti, kun en ole itse rottien ystävä.
- Unii