"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

chaos marines eka lista 1500 points

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
HerraMauno

Re: chaos marines eka lista 1500 points

Viesti Kirjoittaja HerraMauno »

Devastator kirjoitti:
Haizelhoff kirjoitti:
Devastator kirjoitti:s3 vs t6 katso taulukkoa säätiksessä niin kässäät
Ehkä sun pitäis. Ei tartte olla epäkohtelias, eikä varsinkaan kun on ite väärässä.

Itse tässä listassa suosisin nurgle prinssejä. Armeija pyrkii lähelle, ja t6 auttaa ekan kahen vuoron aikana, antaen vastustajallesi enemmän kohteita joihin tarvittais niitä ~str7 pyssyjä, näin niinsanoen saturoiden vastustajan target prioritya. Onpa hienoja sanoja, mutta pointti on, että vastustaja on pahemmin kusessa kun sillä ei riitä pyssyt.
siis miten olin epäkohtelias?
ja ihan oikeessa oon tekee todella vaikean tappaa 3s

niin että astus siel valtaistuimeltas alas egoilemasta
Vietäs nyt vähän aikaa sen taulukon kaa ja anna kaverin egoilla valtaistuimellaan.
Squirreli
Valvoja

Re: chaos marines eka lista 1500 points

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Terminaattorit ovat hankalia. Ne pitäisi saada lähelle (closikseen) jos niistä meinaisi saada täyden hyödyn. Ainoa transportti niille on land raider, ja deepstriken jälkeen kököttävät avoimella kokonaisen vuoron. Yleensä vastustajalla on 2+ savea vastaan tarpeeksi special weaponeja yms mukana, mikä tekee terminaattoreiden tehokkaasta hyödyntämisestä vähintäänkin hankalaa. Itse joskus pelaan niitä 2000pts peleissä, mutta ei niistä koskaan juuri hyötyä ole.

Obliteratoritkin osaavat tarvittaessa deep striketä, minkä lisäksi niillä on aina kannossa tilanteeseen kuin tilanteeseen se sopiva ase. Etenkin lashiin yhdistetty plasmacannon tekee höpöä.

Oma kaaoslistani näyttää enemmän tai vähemmän tältä (pidempiaikaisen hieromisen jälkeen):http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 6&p=999004 ... Ei tuplalashi-prinssejä, vaan panostetaan vähän johonkin muuhunkin.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”