Skaveneille ei varmaan siksi tule uusia muovifiguja yms, sillä siitähän on alle vuosi, kun heille tuli lisää ukkoja, Elffien tilanteessa siitä on jo jonkin aikaa. Poison Wind Globadierseja olisi kyllä voinut tulla muovisina, kun metallifigut ovat kalliita ja rumia.Nólimon kirjoitti:Skavenit on myöskin aika surkea esitys verrattuna Elffien figuihin.
Island of Blood-startteri (+kuvia!!)
- grombrindal!
Re: Island of Blood-startteri (+kuvia!!)
Uskon itse, että osat vain irrotetaan toisistaan, vaikka se vaikealta kuulostaakin.
Pitkin kevättä ja kesää pidin täysin itsestäänselvyytenä, että uusi startteri päätyisi hyllyyni Kallopassin(x2), Black Reachin ja Macraggen tavoin, mutta kun sisältö ja hinta varmistuivat, en ole enää lainkaan vakuuttunut. Jos keräisin High Elffejä tai Skaveneita, tämä olisi selvä hankinta. Jos boksissa tulisi edes jotain maastoa, voisin harkita. Skaven-starteriksi tämä sopisi hyvin, mutta parinsadan vigun lisääminen maalausjonoon ei hirveästi houkuttele. High Elffit on maagia ja griffonia lukuunottamatta niin hienoja, että voisin harkita pienen armeijan väsäämistä, mutta boksin sisältö on starteriksi täysin idioottimainen ja muun rangen kriittiset figut ovat edelleen hatullinen sitä itseään (Archerit ja Spearmanit). Viimeisen naulan arkkuun tuo hinta, joka on melkein 60 prosenttia kalliimpi kuin Battle For Skull Pass ilmestyessään. Ei näitä voi enää poimia heräteostoksena.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- DragonRider
komppaan jullevia ja lisäksi helffeille ei edes saa laillista armeijaa noista. VAIN 10 LOTHREN SEA GUARDIA? täsä lähes pakotetaan ostamaan lisää helffejä et saat peluuttaa kaikkea...
-
Mithrandir
Niin, ei varmaan turhan takia ollut GW:n sivuillakaan sitä artikkelia jossa hehkuttivat miten kahdesta starterista saa tehtyä hienon High Elf -armeijan.. Ja kun kuitenkin paketissa tulee figut kahdelle eri armeijalle, niin kyllähän tämä on kimppaostokseksi tarkoitettu. Ei kukaan tällä yksin itseään vastaan pelaa. Siltikin jos High Elffeistä sen armeijan tahtoo tehdä, pitäisi porukassa ostaa kaksi starteria jolloin kumpikin maksaisi sen täyden hinnan yhdestä starterista, mutta olisipahan sitten se sääntökirjakin molemmilla.
4.9 tulee olemaan Lauantai ku paketti julkaistaan. Tuli vaan mieleen kun laittaa pre-orderina niin pitäiskö tilauksen tulla sinä päivänä kotiin/postiin?
Maelstromista ajattelin itse tilata pakettini ja samalla vähän muutakin ukkoa, niin pitäisikö tilaus tulla kyseiselle päivälle? Toivottavasti mulle vielä löytyy vaihtajia sitten
Puokissa kun saan paketin ettei tarvii rottia pistää omiin nurkkiin lojumaan.
edit. Jotkut kyseli sitä Maeli ale koodeja, niin viime viestissä luki ettei anna alennuksia sitten ennen Joulua.
- Unii
Maelstromista ajattelin itse tilata pakettini ja samalla vähän muutakin ukkoa, niin pitäisikö tilaus tulla kyseiselle päivälle? Toivottavasti mulle vielä löytyy vaihtajia sitten
Puokissa kun saan paketin ettei tarvii rottia pistää omiin nurkkiin lojumaan.
edit. Jotkut kyseli sitä Maeli ale koodeja, niin viime viestissä luki ettei anna alennuksia sitten ennen Joulua.
- Unii
GW:n ennakkotilauksella vois tullakin, maelstromin tilauksella ei varmasti tule.
Jos tilaat GW:ltä, UPSin kaveri tuo yleensä paketin kotiovelle ennen julkaisupäivää. GW:n julkaisupäivämäärät ovat aina lauantaisin, mutta esimerkiksi minulle kasiedikan sääntökirja tuli advance orderista jo torstaina ja demonit julkaisua edeltävänä tiistaina.Unii kirjoitti:4.9 tulee olemaan Lauantai ku paketti julkaistaan. Tuli vaan mieleen kun laittaa pre-orderina niin pitäiskö tilauksen tulla sinä päivänä kotiin/postiin?
Jos hyvin käy, niin Maelstrom saa oman tilauksensa perjantaiaamuun mennessä ja ehtii lähettää ne niin, että ne ovat seuraavan viikon alussa perillä. Kasiedikan tilpehöörit tuli Maelstromiin perjantaiehtoolla juuri kun Royal Mailin paku oli lähtenyt pihasta, jolloin tavara liikahti vasta seuraavana maanantaina. Alkuvuodesta Tyranideja ja Petomiehiä odotettiin Maelstromista parhaimmillaan kolmatta viikkoa.Unii kirjoitti:Maelstromista ajattelin itse tilata pakettini ja samalla vähän muutakin ukkoa, niin pitäisikö tilaus tulla kyseiselle päivälle?
Eli tilaat aloituspaketin Maelstromista ja ajattelit mennä Puokkiin etsimään vaihdokkeja? Just.Unii kirjoitti:Toivottavasti mulle vielä löytyy vaihtajia sitten Puokissa kun saan paketin ettei tarvii rottia pistää omiin nurkkiin lojumaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Unii kirjoitti:Toivottavasti mulle vielä löytyy vaihtajia sitten Puokissa kun saan paketin ettei tarvii rottia pistää omiin nurkkiin lojumaan.
Empä siinä itse mitään pahaa näe? Mutta taitaa mennä GW tilaus tuhlaukseen..jullevi kirjoitti:Eli tilaat aloituspaketin Maelstromista ja ajattelit mennä Puokkiin etsimään vaihdokkeja? Just.
- Amazing Slug
Mitä sä Skull Passista maksoit?jullevi kirjoitti:Viimeisen naulan arkkuun tuo hinta, joka on melkein 60 prosenttia kalliimpi kuin Battle For Skull Pass ilmestyessään.
Niin... Passi maksoi fantasiapeleissä 60€ ja maalien kanssa 70€ (muistanko ihan väärin?) joten ei tuo hinta mikään paha ole.Amazing Slug kirjoitti:Mitä sä Skull Passista maksoit?jullevi kirjoitti:Viimeisen naulan arkkuun tuo hinta, joka on melkein 60 prosenttia kalliimpi kuin Battle For Skull Pass ilmestyessään.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Passi maksoi ilmestyessään Suomessa 50€, joten 78€ on ~60% kalliimpi.Amazing Slug kirjoitti:Mitä sä Skull Passista maksoit?jullevi kirjoitti:Viimeisen naulan arkkuun tuo hinta, joka on melkein 60 prosenttia kalliimpi kuin Battle For Skull Pass ilmestyessään.
Vali vali, toi on edelleen sisällön huomioonottaen todella halpa. -.-
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
On tuo omasta mielestä ainakin ylihintainen. Veikkaan, että Gw nostaa tuonkin hintaa kuten kävi Skull Passille.
Magnumit on täällä aina valmiina.
On se kieltämättä vähintäänkin kallis. Eli sikäli ikävä sisäänheittotuotteelle, ettei tuon hankinta ihan pieni päätös ole. Vaan saahan siihen hintaan paljon. Itsellä kun on molemmat armeijat, niin hankintapäätös on helpompi. Vaikka kaikkea mukana tulevaa ei tarvitsekaan, niin ainakain 40 rottaa, poison morttari ja sea guardit tulevat aktiivikäyttöön. Griffoniheppua voisi pelata kotkalla lentävänä herona, ja rottaogret ovat ihan kiva lisä. Sääntökirjan arvoksi pistäisin 15€, jolloin 63€:lla saan ihan riittävän läjän toimivaa muovia.
Mutta onhan otettava huomioon myös se että figut ovat paljon yksityiskohtaisempia kuin Passin nappulat, joten näen siinä syyn nostaa hintaa. Mutta joo, kallishan se on, mutta ajatellaan sitä niin että mitä hauskemmasta ajanvietteestä on kyse, sitä kalliimpaa se useinmiten on. Eli näinkin perus logiikalla päätellen tuo paketti myy kuin virolainen huora, olis se sitten ihmisten mielestä kallis tai ei.
Omissa suunnitelmistanihan noita boxeja tulee löytymään vähintäänkin kaks :D
Omissa suunnitelmistanihan noita boxeja tulee löytymään vähintäänkin kaks :D
Oma pre-order tilattu nytten. Kylhän tuo 78e vähän pistää otsaa mutruun, mutta ei voi mittää.
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Kävin itse paikallisessa fantsulassa hypistelemässä pakettia ja täytyy kyllä todeta että namia on. Itsekin jouduin heti tuuppaamaan tilaukseen, pitää vain nyt diilata jossain vaihto elffeille - skavenit ajattelin itse pitää... Mutta Syyskuuta odotellessa.
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
-
Izmo Laitela
Paljonkos 6th edikan startteri maksoi? Se missä tuli empireä ja örkkejä. Minulla on muistikuva, että se olisi ollut 80e, koska figuurien sculpteissa ei ollut mitään vikaa, niin siksi hintaa oli vähän enemmän kuin myöhemmin ilmestyvällä skull passilla, jonka figuja vihaan todella paljon (ainoastaan ngobbo-pelaajana pystyn arvostamaan gobbojen määrää). Nyt skulptit parantuivat ja hinnat paranivat "normaaliin" joten alkaa whinetys. Voisin väittää, että skavenit tai elffit startterista saa ihan hyvin myötyä hintaan 35e+postit, jos tarve vaatii (mikäli uusi kirja on niin must - ostos). En pitäisi hintaa pahana. Myy vain sen, mitä ei tarvitse.
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
Ei se hinta sen takia ollut korkeampi vaan siksi että 6ed. startterissa tuli iso sääntis joka kaupassa maksoi sen n.50e. Skull passissa tuli pelkästään pieni kirja jonka takia se oli halvempi.. Figujen laadulla ei siis ollut juurikaan tekemistä asian kanssa.Izmo Laitela kirjoitti:Paljonkos 6th edikan startteri maksoi? Se missä tuli empireä ja örkkejä. Minulla on muistikuva, että se olisi ollut 80e, koska figuurien sculpteissa ei ollut mitään vikaa, niin siksi hintaa oli vähän enemmän kuin myöhemmin ilmestyvällä skull passilla, jonka figuja vihaan todella paljon (ainoastaan ngobbo-pelaajana pystyn arvostamaan gobbojen määrää). Nyt skulptit parantuivat ja hinnat paranivat "normaaliin" joten alkaa whinetys. Voisin väittää, että skavenit tai elffit startterista saa ihan hyvin myötyä hintaan 35e+postit, jos tarve vaatii (mikäli uusi kirja on niin must - ostos). En pitäisi hintaa pahana. Myy vain sen, mitä ei tarvitse.
Jep, Empire & Orcs -startterin mukana tuli iso sääntökirja, jonka ainoa ero erikseen myytävään oli, että se oli pehmeäkantinen.