Kranut?

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Squirreli
Valvoja

Re: Kranut?

Viesti Kirjoittaja Squirreli »

Hena kirjoitti: Eikös tuosta puutu Antiplant (vai oliko se missile only). Muistan ainakin itse tykänneeni pudottaa metsiä ulos pöydältä Marineilla ohjuksilla, jos vastustaja meni piiloon.
Muistan itsekin ihmetelleeni, että missä se antiplant tuosta listasta luurasi. Voi olla, että olen tehnyt virheen tuossa tai että se oli missile only. Voihan tuon vielä tarkistaa, jahka pääsen kirjan äärelle taas.
Edit: Joo, Antiplanttia on myös Rogue Traderissa. Jäi ekalla lukemisella huomaamatta.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Air Defence

Re: Kranut?

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Squirreli kirjoitti:
Hena kirjoitti: Eikös tuosta puutu Antiplant (vai oliko se missile only). Muistan ainakin itse tykänneeni pudottaa metsiä ulos pöydältä Marineilla ohjuksilla, jos vastustaja meni piiloon.
Muistan itsekin ihmetelleeni, että missä se antiplant tuosta listasta luurasi. Voi olla, että olen tehnyt virheen tuossa tai että se oli missile only. Voihan tuon vielä tarkistaa, jahka pääsen kirjan äärelle taas.
Kyllä antiplanttia kranunakin sai (RT s. 90 ja 99)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”