Eli dreagnoutti mulla on ja pian tulisi tuallainen eliitti terminaattori ryhmä (kai) ostettua. Myöhemmin myös noita perus sylttyjä. Mutta mitäs sitten? kommenttia vaan tuleman
Mainittakoon myös se että olen täysi noviisi näiden warhammereiden kanssa, eli olis kiva kuulla jo tain yleis kommenttia myös näistä space wolveista - Kiitos.
Space Wolvesin aloitus :-)
Re: Space Wolvesin aloitus :-)
Wulffit ovat tällä hetkellä pirun kova armeija ja rakennettavissa monella eri tavalla. Esimerkiksi Logan Grimnarin ympärille voi rakentaa ns. Loganwingin eli koko-terminator-armeijan. Peruslista käyttää toimii hyvin esim. long fangien, grey hunterien, wolf scouttien ja land speedereiden varassa. Paljon rhinoja ja razorbackeja, paljon power weaponeita, paljon meltoja ja combimeltoja ja speedereihin multimeltaa ja heavy flamereita.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
-
Sami Jumppanen
Re: Space Wolvesin aloitus :-)
Itse suosittelisin hankittavaksi sellaisen SW Battleforcen. Siinä oli vissiin 20 tavallista SW mariinia ja parit Scoutit. Sitten voisit harkita hommaavasi paketin meltapyssyjä, jotta saat ukoillesi meltoja ja myöskin jotakin mistä vätkätä combimeltoja.wolfguard kirjoitti:Eli dreagnoutti mulla on ja pian tulisi tuallainen eliitti terminaattori ryhmä (kai) ostettua. Myöhemmin myös noita perus sylttyjä. Mutta mitäs sitten? kommenttia vaan tuleman
Mainittakoon myös se että olen täysi noviisi näiden warhammereiden kanssa, eli olis kiva kuulla jo tain yleis kommenttia myös näistä space wolveista - Kiitos.
http://space-wolves-grey.blogspot.com/2 ... -list.html
Tuossa on ihan kiva lista, etenkin tuo 1K lista. Sillä pitäisi päästä alkuun.