"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Haluatko hankkia uusia character warjackeja NYT?

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Prkl

Re: Haluatko hankkia uusia character warjackeja NYT?

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Jos maltat säälisä laittaa ilman postikuluja tai melko pienillä postikuluilla, niin Cylena Raefyll & Nyss Hunters kortti olisi kiva. En kyllä maksa yli kahta euroa tosta..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Dodih. Tilaus sitten lähti.
Your Shopping Cart
Product Description Price Quantity Total
Triumph Heavy Warjack Upgrade Kit
$9.99 5 $49.95
Cyclops Savage banner
$1.00 1 $1.00
Defender backpack
$5.00 1 $5.00
Defender legs
$5.00 1 $5.00
Reclaimer left arm/cinerator
$2.00 1 $2.00
Exemplar Seneschal left arm/relic blade
$1.50 1 $1.50
Exemplar Seneschal right arm/relic blade
$1.50 1 $1.50
Harlan Versh, Illuminated One Card
$0.50 1 $0.50
Taryn di la Rovissi Card
$0.50 1 $0.50
Lanyssa Ryssyll, Nyss Sorceress Card
$0.50 2 $1.00
Scourge of Heresy Heavy Warjack Upgrade Kit
$9.99 2 $19.98
Titan Gladiator banner
$3.00 1 $3.00
Torch Heavy Warjack Upgrade Kit
$9.99 4 $39.96
Malice Heavy Warjack Upgrade Kit
$9.99 2 $19.98
Discordia Heavy Warjack Upgrade Kit
$9.99 6 $59.94
Gorgon Card
$0.50 1 $0.50
Dahlia Hallyr Card
$0.50 1 $0.50
Skarath Card
$0.50 1 $0.50
40mm plastic bases
$4.99 1 $4.99
50mm plastic bases
$4.99 1 $4.99
Bane Lord Tartarus rivener
$3.00 6 $18.00
Cylena Raefyll & Nyss Hunters Card
$0.50 3 $1.50
Kilt Lifter Trollkin Exclusive Model
$15.00 1 $15.00
Behemoth bombard
$4.00 2 $8.00
Behemoth fist back
$2.50 2 $5.00
Behemoth head
$1.00 1 $1.00
Behemoth left rail
$2.00 1 $2.00
Behemoth right rail
$2.00 1 $2.00
Juggernaut Extreme Sculpt
$59.99 1 $59.99
Product Total $334.78
Shipping & Handling $67.60
Final Total $402.38
Varmaan lopullisissa postikulujaottelussa vähän otetaan huomioon pienet ja isommat tilaukset. Niin ja tosiaan tullilta (alv) tuskin vältytään. Ilmoittelen kun saapuu.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Tuliko muuten mitään oletettua toimitusaikaa paketin lähetysilmoituksessa? Lueskelin vaan PP:n foorumilta että siellä olivat koko viikon päässeet pakkaamaan noita Upgrade kit-lähetyksiä koska olivat saaneet niin suurissa määrin niitä :)
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Celebdae

Pariah kirjoitti:Tuliko muuten mitään oletettua toimitusaikaa paketin lähetysilmoituksessa? Lueskelin vaan PP:n foorumilta että siellä olivat koko viikon päässeet pakkaamaan noita Upgrade kit-lähetyksiä koska olivat saaneet niin suurissa määrin niitä :)
Eipä ole tullut. Tilaus näyttäisi olevan edelleen tilassa "ready to ship", joten ihan hengitystä ei kannata pidättää aikaista saapumista odotellessa.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Celebdae

Ilmoitettakoon, että postimies lykkäsi mulle paketin kouraan 2 min sitten \o/

Ja vielä suurempi aihe iloon on, että jollain ilveellä tämä vältti myös tullin! Pistän tähän ketjuun vielä tänään infon mitä kukin voisi meikän tilille sijoittaa.

Ja niin kauempana asuville voin laittaa nuo postitse eteenpäin postimaksua vastaan. Turun kanssa voisi tehdä niin, että laitan jollekulle yhdelle henkilölle kaikkien kamat ja muut voivat noutaa tämän luota omansa (ja maksaa tälle osuutensa postikuluista). Vapaaehtoiseksi saa ilmoittautua.

Celebdae

Pikaisen inventaarion perusteella lähes kaikki tilattu kama saatiin. Padan "Reclaimer left arm" on teillä tietämättömillä ja lisäksi yksi apinan Tartarus-kirveistä on poikki keskeltä. Mä laitan noista viestiä sylttytehtaalle.

Celebdae

Hmm.. tehdäänpäs laskutus tee-se-itse -periaatteen mukaisesti. Luottokorttiyhtiö käytti kurssia 1€ = 1,2871$. Postikuluja itse kullekin 3€, paitsi Guruhorolle 5€ (ja päästetään Tero yhden korttinsa kanssa ilman). Sitten jokainen voi itse laskea tuotteidensa hinnan euroina ja sijoittaa summan meikäläisen tilille, mieluiten mahdollisimman nopeasti. Tilinumero on 134735-18753. Myös käteisellä saa maksaa.

Jos olet epävarma meneekö laskusi oikein, kirjoita tänne ja vahvistan/korjaan laskun.

Niin ja pk-seudulla asuvat tulkoon noutamaan kamansa joku torstai Larun peli-illasta. Muualla asustavat kertokaa miten haluatte kamanne (myös jos tuo Turun ryhmäpostitus ei jotakuta nappaa).

Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Maksettu. Voit sen kortin lykätä kertsillä sinne mun figujen joukkoon. Palailen varmaan Hordesiin aktiivisemmin DBM:n joukkuemestaruuskisojen jälkeen!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Itselleni laskin 48,90e kahdesta charru kitistä ja 6kpl rivenerejä.

Minulle voi lähettää Turun alueen tilaajien figut jos se kaikille sopii, vedän Ordo Aboensiksen WM/H-liigaakin joten eiköhän ne multa saa :)

Ja kuhan Rivenerista ei ole terä poikki niin ei haittaa, toki otan mielelläni ylimääräisen jos sellaisen lähettävät.. toisen Doomreaver unitin aseiksi kun ovat menossa.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Celebdae

Ihme_apina kirjoitti:Itselleni laskin 48,90e kahdesta charru kitistä ja 6kpl rivenerejä.

Minulle voi lähettää Turun alueen tilaajien figut jos se kaikille sopii, vedän Ordo Aboensiksen WM/H-liigaakin joten eiköhän ne multa saa :)

Ja kuhan Rivenerista ei ole terä poikki niin ei haittaa, toki otan mielelläni ylimääräisen jos sellaisen lähettävät.. toisen Doomreaver unitin aseiksi kun ovat menossa.
Tää menis vähän "laskuvirhe pankissa sinun eduksesi" -osastolle, eli eihän nuo ihan noin paljoa maksa. Kaksi warjack kittiä yhteensä 20 taalaa ja kuus riveneriä yhteensä 18 taalaa. Toi muutettuina euroiksi (38 / 1,2871) tekee pyöreästi 29,50. Päälle kolmen euron postikuluosuus ja ollaan lukemassa 32,50.

Taitaa Suomen posti veloittaa paketista vähintään 8,50e eli jos ton verran pistät vielä päälle ja heität mulle osoitteen, niin laitetaan paketti tulemaan. Ylimääräisen rivenerin voin antaa sit joskus myöhemmin, jos/kun sen saan. Ja kerää sä tosiaan pari euroa kaikilta sikäläisiltä korvausta postituksesta.

... ja niin vielä sellanen kyssäri, että käykö Houndi kanssa peli-illoissa ts. laitanko samaan pakettiin? Näyttäisi profiilin mukaan Naantalissa asustavan.

Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

jaaha, en taas tiä mitä oon laskenu :D

Ja Houndi käy kyllä sillon tällön ja varmasti tässsä tapauksessa, tneva82kin saattaa vaivautua hakemaan ne ennemmin täältä mutta siitä tarvitsisi saada varmistus mieheltä iteltään
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Malice ja Triumph maksavat 29€ posteineen. Lienee ok jos maksan torstaina käteisellä?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Houndi

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Laskeskelin että Discordia kustantaisi euroina sitten 12,858 ni jos pistän teikäläisen tilille 16 euroa?
Ja tosiaan ihan mainiosti käy että Ihme_Apinalle pistät sen munkin discordia kitin.
Kiitos Celebdaelle tilauksen järkkäämisestä.
Celebdae

The_Edge kirjoitti:Malice ja Triumph maksavat 29€ posteineen. Lienee ok jos maksan torstaina käteisellä?
Pitäis olla 20 / 1,2871 + 3 = 18,54e. Ja joo kertsillä käy toki.
Ihme_apina kirjoitti: Ja Houndi käy kyllä sillon tällön ja varmasti tässsä tapauksessa, tneva82kin saattaa vaivautua hakemaan ne ennemmin täältä mutta siitä tarvitsisi saada varmistus mieheltä iteltään
Hyvä. Heitä viel osoite ja ootellaan sit tnevan kommenttia. Jos ei miehellä kiire ole, niin nuohan saisi noudettua sieltä varmaan kuukauden päästä FoW-turneesta...
Houndi kirjoitti:Laskeskelin että Discordia kustantaisi euroina sitten 12,858 ni jos pistän teikäläisen tilille 16 euroa?
Ja tosiaan ihan mainiosti käy että Ihme_Apinalle pistät sen munkin discordia kitin.
Kiitos Celebdaelle tilauksen järkkäämisestä.
Pitäis olla 10 / 1,2871 + 3 = 10,77e. =)

Houndi

Viesti Kirjoittaja Houndi »

No hyvä että joku tarkastaa lukuja niinku tykistössä konsanaan.
Pistän nyt.
Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

triumph + kilt lifter = 25 ekee + 3 ekee = 28 ekee

ton satsin voi kans heittää turun pakettiin
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Celebdae

Swordie kirjoitti:triumph + kilt lifter = 25 ekee + 3 ekee = 28 ekee

ton satsin voi kans heittää turun pakettiin
(10 + 15) / 1,2871 + 3 = 22,42e =)

Ja joo laitetaan samaan pakettiin!

tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Celebdae kirjoitti:Hmm.. tehdäänpäs laskutus tee-se-itse -periaatteen mukaisesti. Luottokorttiyhtiö käytti kurssia 1€ = 1,2871$. Postikuluja itse kullekin 3€, paitsi Guruhorolle 5€ (ja päästetään Tero yhden korttinsa kanssa ilman). Sitten jokainen voi itse laskea tuotteidensa hinnan euroina ja sijoittaa summan meikäläisen tilille, mieluiten mahdollisimman nopeasti. Tilinumero on 134735-18753. Myös käteisellä saa maksaa.
Onko ongelmaa jos maksan viimeistään 6.9, mahdollisesti aikaisemmin riippuen milloin tulee lisää rahaa itsellekkin?

Jos tarvetta pian niin pistän tulemaan aikaisemmin kyllä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Miten turnausjärjestäjät suhtautuvat uusiin jaskoihin?

Teknisesti ottaen ne eivät ole saatavilla kaikille ja näin antavat etua ennakkoon ostaneille. Imho jos ne sallitaan, niin kaikille halukkaille olisi järkättävä kortti lainaan tai kopio turnauksen ajaksi.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Celebdae

tneva82 kirjoitti:
Celebdae kirjoitti:Hmm.. tehdäänpäs laskutus tee-se-itse -periaatteen mukaisesti. Luottokorttiyhtiö käytti kurssia 1€ = 1,2871$. Postikuluja itse kullekin 3€, paitsi Guruhorolle 5€ (ja päästetään Tero yhden korttinsa kanssa ilman). Sitten jokainen voi itse laskea tuotteidensa hinnan euroina ja sijoittaa summan meikäläisen tilille, mieluiten mahdollisimman nopeasti. Tilinumero on 134735-18753. Myös käteisellä saa maksaa.
Onko ongelmaa jos maksan viimeistään 6.9, mahdollisesti aikaisemmin riippuen milloin tulee lisää rahaa itsellekkin?

Jos tarvetta pian niin pistän tulemaan aikaisemmin kyllä.
Ihan ok, mutta mites se oleellisempi kysymys - minne nuo toimitetaan?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”