Jancker kirjoitti:En pääse huomenna torstaina paikalle, mutta tänään ehtisin. Eli onko tänään joku pelaamassa FOW:ia? Samalla olisi voinut sopia lauantain Market Garden testipelistä, jos joku kyseisistä henkilöistä on tänään paikalla.
Itse taas en pääse tänään keskiviikkona, mutta huomenna pääsen. Pääsetkö sunnuntaina "megabattleen"? Tarkoitus olisi turku-salissa pelata isompaa tiimipeliä.
Voihan sitä tietty tässä threadissäkin sopia siitä lauantaista. Mulla ainakin on lauantain kalenteri tyhjä - miltäs siellä näyttää?
Ei ollut ketään tänään paikalla demottamassa minulla FoWia... Tyhjin käsin pitii sitten kotiin kävellä... :'(
Tai kävellä ja kävellä. Hermannin ja Tepon kanssa käytiin kebulla ja keskustelu venyi aina klo 23 asti mutta... FoWia nyt demottamaan mulle, hei!
Samsson kirjoitti:Ei ollut ketään tänään paikalla demottamassa minulla FoWia... Tyhjin käsin pitii sitten kotiin kävellä... :'(
Tai kävellä ja kävellä. Hermannin ja Tepon kanssa käytiin kebulla ja keskustelu venyi aina klo 23 asti mutta... FoWia nyt demottamaan mulle, hei!
Huomenna (torstaina) ois? En ensi keskiviikkonakaan pääse taas töitten takia, mutta sitä seuraavat keskiviikot kyllä kävis jos keskiviikkoa halutaan.
Tänään oli paikalla kuusi flames of war -pelaajaa, ja pelattiin yksi paripeli ja yksi 1v1-matsi.
Paripelissä (Tempun Tyne and Tees -jalkaväki ja Swordien rifle company vs. IhmeApinan ss-panssarikomppania ja kmh:n grenadierit) saatiin eloa peliin.
Skenariona oli Hold The Line, ja saksalaiset hyökkäsivät.
Sekä saksalla että briteillä oli poikkeuksellisesti lentokoneita. Alussa kriittisten vuorojen aikana saksalaisten koneet eivät tehneet juuri muuta kuin neutraloivat saapuvat Typhoonit kokonaan, mutta hyvä niinkin. Myöhemmin pelissä rupesi RAFin pojat vastaamaan kutsuihin paremmin, ja he saivat jopa muutamia tappioita aikaiseksi.
Tiedustelujoukkue osoitti kriittisyytensä, mutta kriittisellä hetkellä pelissä tiedustelujoukkojen kuri petti, ja pienenpieni pellonnurkka jäi peittämättä - sinne ilmestyikin Ambushista heti kaksi m10:ä, jotka tuhosivat panttereita urakalla.
No, noppatuuri ei ollut yksin brittien puolella tällä kertaa, vaan myös saksalaisten defensive fire oli urakalla liikenteessä. Yhdelläkin vuorolla kaksi stugia onnistui tylysti lahtaamaan kaikki brittihyökkääjät - ihme joka vaati ensin 6 5+-tulosta ja sen jälkeen viisi failattua 3+-savea. Tiedustelukomppanian limittäisyys kannatti myös, sillä tiedusteluvaunu onnistui lahtaamaan rynnäkköön käyneen piat-miehen joka tavoitteli pantterinnahkaa.
Saksalaiset onnistuivat taistelemaan tiensä objectiveille, mutta reservistä tulleet churchillit kävivät vastahyökkäykseen ja katkaisivat sitten siltä kamelilta selän.