hämeenlinnan porukat

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
haloopahvi

hämeenlinnan porukat

Viesti Kirjoittaja haloopahvi »

oon hämeenlinnasta ja aattelin vähän kysellä, löytyykö kylästä peliporukkaa?
aaruli96

Re: hämeenlinnan porukat

Viesti Kirjoittaja aaruli96 »

Kyllä täällä ainakin minä ja veljeni pelataan joskus lotreilla (vanhalla sääntökirjalla mutta ei se kai haittaa)

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=120
siellä on ollu vähän puhetta mut ny ku toi asema on kiinni ni ei pääse siellä pelaileen katotaan sitten elokuun puolella.

Kyllä mä ainakin voisin pelata noilla lotreilla jos jostain sais pelitilat
sitten tuolta http://www.lautapeliseura.fi/foorumi/viewforum.php?f=61 linnan lautapelaajien foorumeilta näkee tietoja jos saadaan arxista tilat
KALA
1Joju

Viesti Kirjoittaja 1Joju »

Ite asun kylläkin Lahdessa, mutta sukulaisia asuu Hämeenlinnassa, joten kyllähän sitä voisi pelailla joskus, kun olen sielläpäin
Shining spear

Viesti Kirjoittaja Shining spear »

Meillä on neljä kaverii, jotka pelailee lOTR:illa. War Of The Ringia ei olla pelattu. Ois kiva jos pääsis johonkin Arxxiin tai muualle pelaamaan.
Blood runs, anger rises, death wakes, war calls!
aaruli96

ens torstaina on arxin nuorisotilassa http://www.lautapeliseura.fi/foorumi/viewforum.php?f=61
KALA
SPACE MARINE!!!

Viesti Kirjoittaja SPACE MARINE!!! »

Aaruli96 ja minä pelaillaan lord of the rings strategy battlegamea, tosin vanhoilla säänöillä. War of the ringiä ei olla pelattu vielä, eikä tuskin tullakaan koskaan pelaamaan. Miniatyyri kokoelmasta löytyy Gondorin joukkoja, Rohanin ratsumiehiä, Örkkejä, hiisiä, yksi peikko, urukkeja, sormuksen saattue, haltioita, suuri kotka ja jotain sankareita, mutta johonkin tietyn teeman ympärille rakennettuja armeijoita ei ole.
Shining spear

Viesti Kirjoittaja Shining spear »

Siis onko joka torstai kello 17.00 Arxissa mahdollisuus pelata LOTR:ia? Ja miten tämä käytännössä tapahtuu (Kenttä, maastot, ketä tulee ja milloin, monta mahtuu pelaan?)
Blood runs, anger rises, death wakes, war calls!
aaruli96

kyll siellä pelialusta ja jotai random maastoa löytyy. mä ainakin voin lotria pelata (ehkä SPACE MARINE kans) meillä on jonkun verran lotreja mut en tiedä otanko mukaan. Torstaina sit vois pelata : )
KALA
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”