Dwarfien +2 to dispel ja MRO Valaya
- Scumboogie
Dwarfien +2 to dispel ja MRO Valaya
Stackaavatko Master Rune of Valaya ja kääpiöiden normaali +2 to dispel, vai käytetäänkö vain toista? Kiitos.
- kuningas66
Re: Dwarfien +2 to dispel ja MRO Valaya
Veikkaisin et ne lisättäis vaan yhteen eli sit se ois +4. Ei mun mielestä missään sääntökirjassa lue etteikö toi menis noin, eli oon siis 90% varma et ne yhdistetään.
- Cannonball
Eipä ole sellaista sääntöä olemassa, joka kieltäisi modifieriä vaikuttamasta johonkin johon modifier jo vaikuttaa. (mitä nyt jotain erikoistapauksia). Nopat+2+2=nopat+4. Aika simppeliä.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- Eöl the Dark Elf
Ei liity Dwarffien dispelliin mutta nuista modifiereista on pitänyt kysyä, eli jos Wood Elf highborn jolla on sekä Glittering Scales, The Fimbulwinter Shard ja the Dawnspear iskee woundin yksikköön, niin lasketaanko kukin -1 yhteen eli saisi -3 to hit modifierit aikaan? Sori ketjun kaappaamisesta, tuli vain mieleen tästä.
-Eöl
-Eöl
Kyllä nuo stackaa keskenään.Eöl the Dark Elf kirjoitti:Ei liity Dwarffien dispelliin mutta nuista modifiereista on pitänyt kysyä, eli jos Wood Elf highborn jolla on sekä Glittering Scales, The Fimbulwinter Shard ja the Dawnspear iskee woundin yksikköön, niin lasketaanko kukin -1 yhteen eli saisi -3 to hit modifierit aikaan? Sori ketjun kaappaamisesta, tuli vain mieleen tästä.
-Eöl