Peliporukkaa (Iisalmi, Sonkajärvi, Nivala)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Peliporukkaa (Iisalmi, Sonkajärvi, Nivala)
Missä? Hei! Nytpä keksinkin! Ei nyt vkl, vaan seuraavana voisi pelailla vaikka meidän autotallissa, siinä mahtuu pelailemaan kahdella kentällä suurinpiirtein. Siellä on musiikkilaitteet ja minijääkaappi (kaljoille only :D). Se on siinä rantakadulla.
Jaa-a, miksi ei nyt viikonloppuna? Olis mukava päästä opettelemaan tätä uutta tyrkky codexia!
- Terminator Sergeant
Tyrkkycodexi vaikuttaa ihan mehukkaalta, pitäisi itekin ostaa, koneelta kyllä lueskeltu. Nykyfexit on perseestä mutta ainakin niitä saa paljon :D
Lauantai kelpaisi meikäläiselle jos vain kyydin saisi.
Lauantai kelpaisi meikäläiselle jos vain kyydin saisi.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Siinä on vaa semmone paska juttu että oon Jotoksella, lauantaista sunnuntai päivään, ja maanantaina on vissii enkun kirjotukset, ellen väärin muista. Siksi seuraavana viikonloppuna ois bättre. Tosin eihän kukaan kiellä viikolla pelaamistakaan, mutta viikonloppuisin on yleensä aikaa enemmän. Esim. seuraavana viikonloppuna vois lauantaina alotella jo aikasin nii ehtis pelailla monta peliä. Tai sunnuntaina. Tai molempina. Nii meijän autotalliin tosiaan mahtuu kaks pelipöytää sillee jossa voi pelata, jos tarvis, ja silti tilaa jää pyörimiseen, että siltä pohjalta siellä ois hyvä pelata. Siellä on myös ilmastointi joten saa pieree :P
Ja haluan ehtiä saada maalattua terminaattorit ja predatorin! fuk yea
Ja haluan ehtiä saada maalattua terminaattorit ja predatorin! fuk yea
Ja pe ei tuntemattomasta syystä käy? Menee sitten seuraavaan viikkoon ellei jotain muuta paikkaa kehittele.
EDIT: Perhana isän synttärit ensviikon lauantaina ni ei sillo onnistu.
EDIT: Perhana isän synttärit ensviikon lauantaina ni ei sillo onnistu.
Viimeksi muokannut J4N1, Ke 15.09.2010 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
niin mikä perjantai? Tämän viikon vai ensi viikon?
Joo perjantaina ei oikei huvita pelata ku aattelin harrastaa suomalaista perinneurheilua. Siis seuraavana perjantaina.
Joo perjantaina ei oikei huvita pelata ku aattelin harrastaa suomalaista perinneurheilua. Siis seuraavana perjantaina.
kukaan teistä iisalmelaisista haluaisi ryhtyä palkkamaalariksi? tai lähikuntalaisista
itse olen niin käsi maalaamisessa, että mieluusti ulkoistaisin sen jollekin, joka edes tyydyttävästi osaisi
itse olen niin käsi maalaamisessa, että mieluusti ulkoistaisin sen jollekin, joka edes tyydyttävästi osaisi
No sehän riippuu ihan palkasta *trollface* Vaikka lötyyhän Iisalmesta tai sonkajärveltä parempiakin maalajia mutta...
Joo kyllähän toi multakin onnistuis. Toi malkka paalaus. mitä pitäisi maalata, miten, jne.
- Terminator Sergeant
Itselläni voisi tuottaa vähän tiukkaa saada isompia yksiköitä aikaan, mutta ainakin yksittäisten sankarien ja muitten maalailu kohtuullisen hyvätasoisesti onnistuisi ilman suurempia ongelmia.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Niin että juu siis aivan tosiaan. Tän viikon sunnuntaina vois pelailla joo, ketkä pääsis tulemaan?
Minä pääsen näillä näkymin.
- Terminator Sergeant
Itte taidan olla tän viikon partiohommissa kiinni, ensi viikon sunnuntai voisi käydä
- Carl Sagan
- Carl Sagan
otatteko mukaan? blood angeleita saisitte vastaan
Kyllähän toi passaa. Sunnuntaina siis. Katellaa sitte lähemmin niitä aikoja jne.
Lisää purkkiruokaa jees. Monenko aikaa meinattii alotella? Sillä vaan että ei oo mukava liia aikasi jos on heikko happi.
Joo-o ei tosissaa liian aikasin, sitä ei tiijä onko itelläkii tuntemattomasta syystä pää pipinä, mutta siinä jos ennen tai tasan klo 12 aloteltas nii ei menis liian myöhäks ois hyvä.
Joo siis huomenna peliä autotallilla. Minä ja Jani mennään sinnes sinne ehkä ennen 12.
Millon pelataan uudestaan?