Nythän se näyttää jo paremmalta. IMO anvil-listassa balancea ei tarvitse - 3 ylimääräistä noppaa tuo kuitenkin aika hyvin kääpiöt dispelleissä tasoihin vastustajan powerien kanssa. Spelleaterissa tai 2x Spellbreakingissa (itse käytän ensimmäistä) on musta pisteet paremmin käytössä. Lordi on myös vähän erikoinen valinta nyt - lyöhän se kovempaa kuin thane mutta maksaa aika paljon ja sen roolia armeijassa on kympin ld:n jakamisen ja lyömisen lisäks vähän vaikee määrittää. Melko kallis siihen hommaan!
Pelasin nykyisen laitoksen ekat viis (tms) peliä 2x15 minereillä ja huomasin sit että vaikka ne toimikin useimmiten ihan kivasti, tulee yhteishintaa jo aika paljon. Kyse on kuitenkin yksiköistä jotka ovat keskimäärin puolet pelistä (kolmasosan jos pora) maan alla. Suosittelen kokeilemaan 1x20 minerin boksia, vaihdoin itse siihen ja toimii kyllä huomattavasti paremmin - ei irtoa pisteetkään niistä niin helposti.
Vielä tosta anvilista, ei se mikään pakollinen ole vaikka useimmat sitä varmaan suositteleekin. Jos tuntuu että ei napostele pamauttaa sitä misfiren ykköseen (todennäköisyyksien mukaan) kerran turnauksessa, saa listasta kyllä ihan hyvän nykylaitoksessa ilmankin sitä. Suuremmat riskit, suuremmat voitot jne...
2400p Kääpiöitä
Re: 2400p Kääpiöitä
Infra terram pumiliones cuprum edent!
sama mitä accu sanoi, vaikka en itse dwarffeilla pelaakaan niin näkisin että Anvil+ bsb riittää charru osioksi dwarffi armeijaan, blockit osaa GWllä kummiskin lyödä niin lujaa että saavat tappoja itsekin, ja bsbn rerollit takaa sen ettei paniikki dwarffeja kiinnosta
Toinen canuuna ois hyvä olla, pisteet saat ku lihotat minerit 20 kokosiks ja tiputat loput.
Toinen canuuna ois hyvä olla, pisteet saat ku lihotat minerit 20 kokosiks ja tiputat loput.
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
- kuningas66
Eli Lordi pois? Ja varmaan warruille GW:t? Tosin laitan warruille GW:t vain, mikäli niitä saa turnauksissa pelata listan mukaan vaikka kyseessä olisikin miniatyyrit, joilla on kilvet ja käsiaseet. Turhan kova homma ruveta bfsp kääpiöitä muokkaamaan...
Joku sanoi joskus, että kaksi miner yksikköä toimisivat paremmin kuin yksi iso, kun niitä on kaksi, pääsee kahteen eri paikkaan minereillä samaan aikaan.
Joku sanoi joskus, että kaksi miner yksikköä toimisivat paremmin kuin yksi iso, kun niitä on kaksi, pääsee kahteen eri paikkaan minereillä samaan aikaan.
Muuten näyttää hyvältä mutta, itse kaipaisin vielä yhtä stonikkaa/tykkiä messiin. Jos pidät kilvet perus kyypelöillä, niin pitäisin loordin messissä. Silloin yksikössä on hieman enemmän lyöntivoimaa.