"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fiwatic 2.4 Delf+jotain raporttia

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Kalis

Fiwatic 2.4 Delf+jotain raporttia

Viesti Kirjoittaja Kalis »

Jepjep sekin on nyt ohi ja johonkin keskikastiin sitä kai jouduttiin 48 pelipisteellä. Noppien ja pöydän toisenpään vika

Dreadlord -263pts
-Heavy Armor, Sea Dragon Cloak, Shield
-Pendant of Khaeleth
-Whip of Agony
-Black Dragon Egg
-Dark Steed

Supreme Sorceress -330pts
-Level 4 upgrade
-Lore of shadow
-Talisman of Preservation
-Focus Familiar

Master -159pts
-Battle-Standard Bearer
-Halberd
-Armor of Darkness
-Dawnstone

Sorceress -180pts
-Level 2 Upgrade
-Lore of Metal
-Seal of Ghrond
-Tome of Furion

25 Warriors -215pts
-Full Command
-Shields
-War Banner

25 Warriors -190pts
-Full Command
-Shields

21 Repeater Crossbowman -246pts
-Standard, Musician
-Shields

5 Harpies -55pts

5 Cold one Knights -151pts
-Standard

5 Cold one Knights -151pts
-Standard

Cold one Chariot -100pts

Cold one Chariot -100pts

5 Shades -85pts
-Adhd:s

War Hydra -175pts

Total: 2400pts
Pulttiksia ei tueta. Ritareita tuetaan.
Jos joku kysyy monta stupidityä mokasin: 3 ainakin, max 6.

Lyhyttä raportaasia:

Peli 1: Teemu Kujalan Delffit.
Eli heti tulee kaima vastaan samalla armeijalla. Meeting Engagement deplo tässä ekassa skenussa. Vastustajalla oli iso metalli maagi, bsb hydra bannerilla, fire pikku maagi, 21-25 corsairia ap:lla ja pisloilla, parit crossarit lipuilla, hydra, yhet ritarit, 2 pulttista, 6 Shadea assasinillä, pata ja ei kai muuta. Vastustaja aloittaa ja ammuskelee pari ritaria pois ja ehkä jonkun varrun tai kaks. Ei mitään muistia mitä tein ekat vuorot muuta ku nysväsin jotain omaa ja tulin päälle kärryllä ja Loordilla pieneen crossiporukkaan jossa oli pieni maagi. No ne ei sit muuta sen pelin aikana tehny kun ei hydra halunnu mun loordia sen kimppuun. Mun hydra tappaa chargaavat ritarit ja huomaa ettei nähäkkään corsairien kylkeä, jossa on isomaagi ja bsb. No mun bösbi+isomaagi WB blokki menee niistä iloisesti läpi kärryn avustamana ja kai jonkun taian. Ei saada kiinni mutta chargataan uudestaan vikalla vuorolla uudestaan ja saadaan shdetkin vielä kylkeen. Tähän väliin ilkeät shade assasinit tulee tappamaan mun crossareita ja pikkumaagin. No crossarit ei kuole pois, mutta maagi menee. 3 ritaria hakee taloon muurautuneen pulttiksen. Vastustajan Hydra nysväs jotain omaa. Back to Corsairs: Tapetaan kaikki paitsi yks corsairi ja isomaagi=kaveri heittää insane couragen ja vaihtaa massa voiton 15-5 voitoksi vaan. Multa Kuoli maagi gg

Peli 2: Sebastian Selvarajen Liskot
Ei hyvä. Skenaariossa BS -1 ja jotain tiedustelioita joist sai pisteitä. Vastustajalla slanni guardeissa, 2 isot saurukset, skinkit, 3 salamanteria, 3 chameleonit, skinkki pappi ja 2 skinkki blokkia 1 kroxilla. Peli itsessään meni aivan karseesti. Kaikki vaan kuoli pois. Ei mitään ihmeellistä raportoitavaa. No mä sain ne skinkki boksit rikki ja jotain random mita Skinkkejä ja mulle jää kentälle BSB ja mättöloordi. 0-20 :/

Peli 3: Iridian Kiiskisen Empire
Järjetön ampumagunlinetykkiarmeija. Skenuna kulmien valtausta lipullisilla 100+ pisteen yksiköillä. Vastustajalla Paavi mobiili, toinen isopaavi pollella, pieni paavi pollella, bösbi pollella, 2 master engineeriä pollella ja jalkasin pulupommeilla, 14 Gunneria jollain detuil, 2 tykki, 3 mortar, tankki, 10 ritari, 5 tai 6 white wolf. Teoriassa olisi voinu mennä ihan hyvin mut ei oo pakko. 1 Vuorolla Banishment loordiin 5 woundaa 4 savea perselleen ja loordi kuolee pois kun pendantti piti re-rollia. Homma kaatuki si siihen. Hydra kuolee ritarien ja piku paavin iskuihin sekä bsb tulilippuun > Ritarin mun Ritareihin bsb+isomaagi boksi kylkeen ja ritarit pois. White wolffit hakee shadet ottamalla 3 casualtyä ja ja loppupeliessä tappaa toisen boksin rippeet. No morttarit paukutteli oikeen iloisesti pulupommien ja tkkien kanssa kaikki rikki. Tankin Sain alas, mut ei siit mitää hyötyä ollu. Viimesellä vuorolla ei mitään kentällä mulla jäljellä, mutta thanks to skenu vaan 5-15 :). Eli voi niistä skenuista hyötyäkin olla tosin kun noissa kahdessa seuraavassa pelissä

Peli 4: Antti Häklin lollaavat Welffit
Kattokaa lista tost jostain muust topikista ei jaksa kirjottaa sitä. 2 magia itemiä sai pistaa max 100 pisteen arvosta vastustaja sai pisteitä niistä ja yksiköistä pisteet meni sil jännäl killpointti tsydeemillä you know right? Hyvä. Mä poistin wandin ja mr 3 ja multa poistettiin Seal ja Whippi jota en ihan tajunnu enkä tajuu vieläkään. Taikominen oli tehotonta ja lähes turhaa. joku 4 debuffia läpi koko pelissä multajee, kun mindrazoria ei saatu. Vastustaja 0 taikaa läpi. Dwelleri jäi kerran 1 päähän kyl. Pelissä taas Welffit ampuu vähä kaikkee pois sieltä täältä, mutta hydra pääsee keskeltä kenttää 3 tai 4 (ei muista mistä kaikesta ne woundit tuli) woundisena lordi+se kesto noble isoon archer blokkiin. Grindailee siin sit aikansa. Toisella laidalla kärry ja ritarit leikkii hippaa dryadien vuoroon 6 asti jolloin dryadit kuolee.
Toisella puolella taas lollaava welf hoda noble tappaa 2 chargaavaa ritaria. Just. Dryadit Tappaa Ei WB warrut ja melkeen harpyt. Pomo hakee scoutit jonne maagi oli menny piiloon. Puumies tulee jossain vaiheessa hydraa kylkeen ja tappaa sen samalla kun mun kärry tulee siihen kiinni. Seuraavaksi boksi jossa on 1 woundinen pikkumaagi ja bsb ja joku 10-17 tyyppii hengissä puumiestä kylkeen. Warrut ja maagi kuolee, mut puumies breikataan ja sit tapetaan ne dryadit lopuks. 14-6 skenun takia.

Peli 5: Juuso Sipiläisen Skavenit
Lol joku jupu. Skenuna keskitalo jonka lähellä mikään maagiseenki liittyvä aisa ei toimi, paitsi spellejä pysty castamaan sinne, taikojen ranget ½ ja siit tönöst sai 450 pistettä. Vastustajalla kello, furnace, stormbanner bsb, lukko D000m r0cketilla, 4 jezzail, 1 munkit, x määrä jotain rottayksikköjä (6 tai 7 yhteensä) 3 ratlingillä, åb0, molemmat koneet raresta. Jee eka peli jos sai alottaa! Ekalla vuorolla ei tapahdu mitään, paitsi 9 warrua kuolee d000m r0ckettiin ja isomaagini menettää 2 levua. 2 vuorolla alkaa sit jo tapahtuu. Ei WB warrut menee taloon ja sinne chargaa bsb ja lukon amaavat rotat sitten ja pelaa jonku dravin ja tappelee lähes joka vuoro siellä. Hydra käristää joku 13 kellon yksikön rottaa ja miscasti ja shadet hoitaa loput. Loordini hakee eka sotakoneet ja sit jezzailit ja slavet koko pelin aikana. Mikä saavutus...
Hydra chargaa kelloon ja eeppinen taistelu jatkuu aina viimeisiin vuoroihin asti ja hydra meinaa kuolla siihen rat ogreen joka paukuttelee sitä kelloa, mut hei 1 woundi jää. Boksi jossa on isomaagi menee åb0n kylkeen (Mindrazor ftw!) ja ritarit eteen. Mindrazor tulee just ja just läpi, mutta åb0lle jää silti yksi haava ja tappaa 4 ritaria 4 warrua ja yhen haavan maagiin. No mindrazor hoitaa homman skaveneiden vuorolla kun ei rippi ole ja åb0 päättää olla kuollut. Ei kauaa tän jälkeen furnace munkit on chargaamassa crossareihin jossa on bsb. Mindrazor epäonnistuu, crossarit fleeaa, mutta jää kentälle ja furnace ei liiku enää. Kärry käy hakee loput munkit pois ja kuolee pois. Rotat saa talon :( 14-6 sen takia. Ei sillä et ne skaavenit mitään tappanu mut 600 pisteen boonus pojot auttaa asiaa

Iha hyvä turnaus oli. 0 vamppia ja woccia vastaan oli kyllä outoa. Bännikää Slannin extranopat ens turnaukseen ja 3 mortaria pl0x
Praise Helix!

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”