"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
neo

Viesti Kirjoittaja neo »

Eldar Avatar http://www.pbase.com/image/15930106
Mielipiteitä, kritiikkiä ja muita mielipiteitä otetaan vastaan
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Ei voi muuta sanoa et hieno on.
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Ihan pirun hieno värit sopi hyvin ja miekasta pidin erityisesti.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

nätti on joo... kateeksi käy... :(
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
kerneli

Viesti Kirjoittaja kerneli »

uijuijui! hurrrrrjan hieno. kivat räikeet värit ja miekka on just style.
eikä tule mitään
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Saanko tilata isomman kuvan tai pari isompaa kuvaa eri suunnista? Saat sitten enemmän ja parempaa palautetta.

Ihan hyvältä tuo näyttää. Muutamat kohdat vain näyttävät vähän sotkuisilta, kuten lannevaate, miekka (kai?) ja pään "sarvet". Olet selvästikin vaalentanut väriä drybrushaamalla useita kerroksia lisäten punaiseen koko ajan hieman keltaista. Lopputulos on usein rosoinen ja sotkuinen. Suosittelisin layeroimaan drybrushauksen sijaan. Jos välttämättä haluat drybrushata, käytä ohuempaa maalia. Monissa kohdin maali näyttää olleen liian paksua.

Lannevaatteen logosta en oikein osaa sanoa mitään. En tiedä, onko sen tarkoitus olla "rosoinen". Jos on, hyvä niin. Jos ei, suosittelen vaikkapa piirtämään sen lannevaatteeseen hyvin ohutteräisellä tussilla (itse käytän Micron pigma -kyniä, kokoa 005) ja maalaamaan sen jälkeen.

Jalokivien valkoiset heijastukset ovat liian isot. Sopiva koko olisi noin neljäsosa nytkyisestä. Laittaisin itse heijastuksen vähän sivulle enkä suoraan ylöspäin. Mielestäni kannattaa myös lakata jalokivi kiiltävällä lakalla.

Olisin itse maalannut pään töyhdön ensin oikein tumman vihreäksi ja sen jälkeen drybrushannut sitä vaaleammalla vihreällä sen sijaan, että drybrushaisin suoraan mustan päälle. Musta jättää vähän ikävän vaikutelman. Töyhtö on ainoa ikävä asia muuten kivassa figussa. Juu, ja valujäljen olisi voinut ottaa pois. :)

Kiva figu. Etenkin värit ovat oikein onnistuneet, ehkä töyhtöä lukuunottamatta. Jälleen, isompia kuvia useammista eri suunnista olisi hauska nähdä. Muistakin figuistasi näkee, että pensseli pysyy kädessäsi. Ei siis muuta kuin vähän hankalampia ja monimutkaisempia tekniikoita opettelemaan, niin kehityt lisää.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
neo

Kiitos palautteesta

Viesti Kirjoittaja neo »

Kiitän kokoanis valtaisesta palautteesta.. Ei niissä "hieno figu" palutteissakaan mitän vikaa oo mut kun se tulee kymmenennen kerran niin ei sitä osaa arvostaa enää niin paljoo kun sen kuulee ekaa kertaa...
Mut nyt palautetta tosta palautteesta: Olen samaa mieltä tosta sarvien rosoisuudesta (aion korjata sen heti kun mut projektit antaa myöten) Muutenkin vinkit oli hyviä esim. toi lakka noihin gemmeihin. Ei mikään vaikee mut kukapa nyt omia "virheitä" huomaa :wink:
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

Tollasii isompiin pintoihin, kuten nuo sarvet, on miun mielestä helpointa käyttää wetblendausta, jos haluaa tollasta jälke kun nyt oon näemmä halunnut. <wow mikä lause Tosi hieno. niistä gemeistä voin kaivaa artikkelin.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

leadership10 olikii uudistunu enkä löytäny sitä :( ne on kai poistanu sen..
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Mun täytyy sanoa että mä pidän noista sarvista, näyttää jotenkin elollisemmalta (vähän suonien oloista tuo tekstuuri). Mutta jos se ei ole haluttu efekti niin minkäs sille sitten voi.
zqmfgb
Adanedhel

Viesti Kirjoittaja Adanedhel »

Melko makiata katsella, eli ihan hieno...
Nomen Est Omen
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku »

No toi figuhan oli tehty aika pitkälti sen Eldar Codexissa näkyvän Avatarin perusteella tai se ainakin tuli ihan heti mieleen.

Olisi parempi saada tuosta monta kuvaa erikohdista, koska tuo on niin pieni toi kuva verrattuna ukkoon ettei kaikesta saa selvää.
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Hieno figu, mutta sehän melkeen tippuu tolta platelta tai ainakin toinen jalka menee vähän yli.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”