Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Bretonnia on paras, koska minä pelaan sillä ja lance jyrää... Niin tähän kysymykseenhän ei ole oikeaa vastausta ja se on muutenkin aika turha, koska jokaisella armeijalla on vahvuutensa ja heikkoutensa (tai ainakin pitäisi olla). Suurin osa pelaajista puolustaa omaa armeijaansa loppuun asti tai sitten ei, riippuu pelaajasta. Jos aletaan miettiä, että mikä armeija on paras niin siinä sitten on hirveästi kiisteltävää jos siitä ryhtyy kiistelemään. Itse en ryhdy.
itse olisin mielummin valmis pistämään lukon sinun näppäimistöösi. Ei ole sinun paikkasi alkaa lukitsemaan tai vaatimaan muiden posteja lukittavaksi. Fiksumpi viesti Griffon Lordilla oli kuin tämä tai sinun viestisi.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Paras armeija on kokonaan tyylillä ainutlaatuisesti konvertoitu ja upeasti maalattu (/maalautettu) mieliarmeija, jossa on kokoa sen verran, että 2000 pisteen peliin saa ihan mitä ikinä mieleen vain juolahtaa.
Voiko tätä enää ylittää?
Parhaimmasta en tiedä, mutta kovin mahdollinen on Dwarf shooty.
??? Nyt en ihan seurannut...
VC, O&G, HE, CW jne.
Dwarf shooty on toistamista, pelkkä Dwarf riittää. 6" liikuvan armeijan idea on pakottaa vihollinen tulemaan päälle = riittävä tulivoima, eli `shooty´ sisältyy kääpiö -sanaan
Jaa, mikään armeija ei sinäänsä ole paras (kaikissa on hyvät ja huonot puolet niinkuin jo tiedätte) mutta jos joku pitää valkata niin tietysti Lizardmenit!
itse olisin mielummin valmis pistämään lukon sinun näppäimistöösi. Ei ole sinun paikkasi alkaa lukitsemaan tai vaatimaan muiden posteja lukittavaksi. Fiksumpi viesti Griffon Lordilla oli kuin tämä tai sinun viestisi.