Hiphei!
Games day on taas, tällä päivämäärällä kuudentoista päivän kuluttua Birminghamissa. Onko ketään sotulaisia matkalla ko tapahtumaan? Jos on, niin miten olette menossa, Lontoon kautta vai kuinka? Olisihan se hauska törmätä maamiehiin paikalla.
Itse olen menossa vain katselemaan uutuuksia ja ihailemaan golden deamon-kisafiguja paikalle. Ehkäpä haen paikalta myös jonkun forgen figun mukaan. Ja reissaaminen nyt yleensäkkin vain on kivaa. Lyhyetkin reissut. Varsinkin kun Ryani lentää paikalle halvemmalla kuin tampereelta pääsee helsinkiin junalla.
Lipun mukana tuli myös chaos sorcerer-figu, jolle minulla ei juurikaan ole käyttöä. Mikäli jollekin olisi pieni unelma saada mokoma figu armeijaansa tai muuten vain kokoelmaansa, annan sen mielelläni pois. Toivoisin toki että vastalahjaksi hieman avittaa allekirjoittanutta matkakuluissa.
Figua voi tiedustella sähköpostilla
elias [at] isohali.net
Games day 2010
Games day 2010
Joink!
Re: Games day 2010
eikö tosiaan kukaan muu sotulainen ole menossa? Voi siis huoletta kryptata suomeksi ja arvostella kanssa kävijöiden ulkonäköä. Mikä voi olla toki hieman erikoista, kun yksinään menee ja yksinään arvostelee. Ääneen.
Gd figusta kyseltiin paljon. Figu meni parhaan tarjouksen antajalle. Kyseleiden määrästä johtuen en vastaa jokaiselle erikseen jotta mennyt jo. Yay!
Gd figusta kyseltiin paljon. Figu meni parhaan tarjouksen antajalle. Kyseleiden määrästä johtuen en vastaa jokaiselle erikseen jotta mennyt jo. Yay!
Joink!
Joku keltaisissa liiveissä voi kommentoida jos kuulee mitä GD:ssä puhelet...
S.
S.
Meneehän meitä, taitaapa peräti 5p kpl. Kaikki vaan eivät kehtaa myöntään sitä :D
Minut löytänee Hobby Zonelta...
Minut löytänee Hobby Zonelta...
"olemme maailman sivistynein rotu, meillä on eniten tapoja teloittaa"Tämä pätee myös meihin ihmisiin
Tai sitten eivät vain lue foorumia...Mekol kirjoitti:Meneehän meitä, taitaapa peräti 5p kpl. Kaikki vaan eivät kehtaa myöntään sitä :D
S.