Joo mutta se ongelma onkin varmaan siinä että se ratsastaja ei oiken sovellu siihen istumaan... No ehkä pienellä säädöllä se menee.Monni kirjoitti:ja se että lotrin modelit on penempiä on puppua....ne on vaan realistisempiaja mitä sitten jos jonkun epäkuolleen tuomioratsastajan heppa onkin pienempi kun jonkun imperialisisen veron kerääjän!?! after all, puhutaan kuitenkin KUOLLEESTA hevosesta...se on näivettynyt
Vampiric Countejen konvertointi (Black Knights etc)
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
mist sä sait ton chämppärin kypärän von carstein? Se on tosi coolVonCarstein kirjoitti:Itse olen tehnyt bretonian ukoista black grail knighteja.
Muutama kuva:
kuva
kuva2
kuva3
Noissa on käytetty pohjana bretonnian knightejä ja palasteltuja skeletoni hevosia.
[EDIT] huh huh... enpä muistanutkaan, että noi on nuin huonosti maalattuja... No eiköhän niistä idea kuitenkin selviä.
Champpari taitaa olla greenknight eli bretonian vanha charruGorbag kirjoitti:mist sä sait ton chämppärin kypärän von carstein? Se on tosi coolVonCarstein kirjoitti:Itse olen tehnyt bretonian ukoista black grail knighteja.
Muutama kuva:
kuva
kuva2
kuva3
Noissa on käytetty pohjana bretonnian knightejä ja palasteltuja skeletoni hevosia.
[EDIT] huh huh... enpä muistanutkaan, että noi on nuin huonosti maalattuja... No eiköhän niistä idea kuitenkin selviä.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*