snu kirjoitti:En tiedä minkälaisella kameralla kuvailet, mutta jos kuvien syvyysterävyysaluetta saisi pikkasen suuremmaksi, niin kuvista saisi vähän paremmin selvää... Eli siis aukkoa pienemäksi, eli F-arvoa suuremmaksi.
Hmm.. enpäs ole huomannut tätä kommentia..
Tää mun kamera on jokin Canon EOS 1000D ja enpä löydä tuon muokkaamista..
Uppia!
mutta nyt siis asiaan, nimittäin olen oikein saanut melkein kuukaudessa oikein KAKSI figua valmiiksi (Siis kyllä, olen ollut niin laiska, ja oikeastaan niiden basetkaan eivät ole vielä maalattu. xD Toinen syy siihen on ollut Daemoni Prinssi ja Champion maalailu mun WoC armeijaan.). Tässä olisi niistä kuvia (Noista kuvista ei tullu nyt mitään parhaimpia.) :
Ja jotta tämä uppi ei olisi niin surkea, samalla otin muutaman kuvan niistä vanhoista liskoistani ja minkälaisiin unitteihin ne menisivät. Nämä liskot olivat siis ensinmäinen armeija jonka aloitin silloin kauan.. kauan sitten.. mutta ovat olleet komeron nurkassa hämähäkin seitissä jo myöskin kauan (huomioikaa siis että vain changeling ja 5 skinkkiä on maalattu uuteen väri teemaan, muut.. noh ne on vähän kaiken värisiä):
Tuleva (siis ainoastaan tuo changeling on konvattu) 24:n ryhmä 'horroreita' (jotka ovat aika huonossa kunnossa, voisi ehkä ostaa uudet ja tehä niille standard bearer ja muusikko sitten..)
Huonosti otettu kuva tulevasta 'heraldista':
Tuleva 16:n ryhmä 'bloodlettereitä':
12:n ryhmä 'horroreita':
Mahdollinen ryhmä 'flamereitä' (mikä olikaan flamereiden minimaalinen rajoitus ryhmään?):
Kommentoikaa!
"The ever mutating power of the dark gods will consume you all."- AguaToss, the Bringer of Apocalypse.