High Elves @ 1.2k
- Sonnenfinsternis
High Elves @ 1.2k
Noble
*BSB-Upgrade
*Great Weapon
*Armour of Caledor
*-143-*
Archmage
*Lvl 4 - upgrade
*Guardian Phoenix
*Jewel of the Dusk
*-300-*
25 Lothern Sea Guards
*Shields
*Champion (Sea Master)
*Musician
*Standard Bearer
**Banner of Arcane Protection
*-375-*
13 Swordmasters of Hoeth
*Musician
*Standard
*-213-*
9 Phoenix Guards
*Champion
*Banner
*Musician
*-165-*
----1196----
[Edit]
Niin siis. Kyseessähän on minun ensimmäinen High Elf - armeijalistani, joten olen hiukan pihalla koko armeijasta, mutta ajattelin seuraavanlaista:
-BSB liittyy Lothern Sea Guardeihi, koska sen ollessa todella paha uhka vihollisille, syö se tulta swordmastereilta, jotka todennäköisesti pääsevät heiluttelemaan pitkiä miekkojaan. LSG ja SM ovat todella lähellä toisiaan, joten BSB tarpeen tullen vaihtaa yksikköään, mikäli LSG menee liian pieneksi.
-Mage liittyy phoenix guardeihin, koska sen täytyy pysyä hengissä heittelemässä loitsuja lore of lifestä swordmastereihin ja LSG:hen. Mikäli vihollinen kohdistaa tulensa PG:hen, on se kaikki pois lähitaisteluyksiköiltäni (PG siis toimii ainoastaan henkivartijoina).
*BSB-Upgrade
*Great Weapon
*Armour of Caledor
*-143-*
Archmage
*Lvl 4 - upgrade
*Guardian Phoenix
*Jewel of the Dusk
*-300-*
25 Lothern Sea Guards
*Shields
*Champion (Sea Master)
*Musician
*Standard Bearer
**Banner of Arcane Protection
*-375-*
13 Swordmasters of Hoeth
*Musician
*Standard
*-213-*
9 Phoenix Guards
*Champion
*Banner
*Musician
*-165-*
----1196----
[Edit]
Niin siis. Kyseessähän on minun ensimmäinen High Elf - armeijalistani, joten olen hiukan pihalla koko armeijasta, mutta ajattelin seuraavanlaista:
-BSB liittyy Lothern Sea Guardeihi, koska sen ollessa todella paha uhka vihollisille, syö se tulta swordmastereilta, jotka todennäköisesti pääsevät heiluttelemaan pitkiä miekkojaan. LSG ja SM ovat todella lähellä toisiaan, joten BSB tarpeen tullen vaihtaa yksikköään, mikäli LSG menee liian pieneksi.
-Mage liittyy phoenix guardeihin, koska sen täytyy pysyä hengissä heittelemässä loitsuja lore of lifestä swordmastereihin ja LSG:hen. Mikäli vihollinen kohdistaa tulensa PG:hen, on se kaikki pois lähitaisteluyksiköiltäni (PG siis toimii ainoastaan henkivartijoina).
My
L177l3
P0ny
L177l3
P0ny
- Half-breed
Re: High Elves @ 1.2k
Juu eiköhän tuo lista ihan jeessisti toimi. Listan ongelmana on tosin viholliseen vaikuttaminen, sillä nyt sinulla ei ole mitään millä häiriköidä selustassa ja vaikuttaa vihollisen liikkeisiin, niin taistelu tullaan käymään yleensä vihollisen ehdoilla. Lisäksi ainoat purkinavaajat listassa on Swordmasterit, mutta koska he eivät kestä mitään, niin vihollisen on helppo hankkiutua heistä halutessaan eroon.
Itse vaihtaisin tämän vuoksi Swordmasterit Jelloniin ja yrittäisin saada jotenkin kotkan, tai pari mukaan.
Itse vaihtaisin tämän vuoksi Swordmasterit Jelloniin ja yrittäisin saada jotenkin kotkan, tai pari mukaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Sonnenfinsternis
Mitä commandeja kannattaisi karsia listastastani? Haluaisin mielelläni 1 kotkan ja 5 shadow warrioria, mutta white lioneita en mielelläni listaan ottaisi, ellen peluuta niitä maagin suojana ja phoenix guardeja hammerina (vaatien yksikön kasvatusta).
Kannattaisiko archereita / repeater bolt throwereita ottaa listaan?
Kannattaisiko archereita / repeater bolt throwereita ottaa listaan?
My
L177l3
P0ny
L177l3
P0ny
Charactereiden pisteet ylittävät 25% armeijan pisteistä, vaikka tokkopa tuo on niin pilkunpäälle etenkin kaveripiirissä.
Archerit on ihan jees, muttei aina välttämättömiä (etenkin kun on seaguard messissä).
Kotkaa kans suosittelen.
Archerit on ihan jees, muttei aina välttämättömiä (etenkin kun on seaguard messissä).
Kotkaa kans suosittelen.
I am who I pretend to be
- DragonRider
Miten niin ylittää?Peto-Sensei kirjoitti:Charactereiden pisteet ylittävät 25% armeijan pisteistä, vaikka tokkopa tuo on niin pilkunpäälle etenkin kaveripiirissä.
Kotkaa kans suosittelen.
Lordeja sai olla 25%
heroja saa olla 25%
Siis erikseen herot ja lordit. Ja listasta, sellaista että luulin että bsb:llä ei saa olla mitään muita magic kamoja kuin se standardi? Korjatkaa jos olen väärässä. Ja tosiaan swordmastereiden tilalle voisit harkita niitä whitelioneita kun kestävät enemmän ja saavat useimmiten enemmän aikaan.
Bösbillä saa olla ihan normaalit maagiset kamat, jos se ei ota maagista banneria.DragonRider kirjoitti:Miten niin ylittää?Peto-Sensei kirjoitti:Charactereiden pisteet ylittävät 25% armeijan pisteistä, vaikka tokkopa tuo on niin pilkunpäälle etenkin kaveripiirissä.
Kotkaa kans suosittelen.
Lordeja sai olla 25%
heroja saa olla 25%
Siis erikseen herot ja lordit. Ja listasta, sellaista että luulin että bsb:llä ei saa olla mitään muita magic kamoja kuin se standardi? Korjatkaa jos olen väärässä. Ja tosiaan swordmastereiden tilalle voisit harkita niitä whitelioneita kun kestävät enemmän ja saavat useimmiten enemmän aikaan.
- Sonnenfinsternis
Olen pahoillani, koska unohdin mainita vastapuolella esiintyvät armeijat. Pelaan siis skaveneita, bretonniaa, ogreja, tumppeja, warriors of chaoksia ja toisinaan dwarffeja vastaan, joten ampumista ei paljoa ole, ja jos on, se on niin vahvaa, etteivät edes white lionit saisi kohtuullista savea niitä vastaan.
Mutta mitä voisin tiputtaa listasta, sillä tahtoisin listaani 130pistettä käytettäväksi 5 shadow warrioriin ja great eagleen.
Mutta mitä voisin tiputtaa listasta, sillä tahtoisin listaani 130pistettä käytettäväksi 5 shadow warrioriin ja great eagleen.
My
L177l3
P0ny
L177l3
P0ny
Aivan, aivan, oma moka, characterit on niin luvallisia kuin olla voi.
Jellonat vs mestarit on aikas makuasia (S vs Ws), tosin jellonilla on se turkki etuna.
130 pojoa on aikas paha repiä mistään, itse varmaan poistaisen 5 seaguardia plus PG championin ja jotain muuta,
ei silleen et se välttämättä kannattais.
Jellonat vs mestarit on aikas makuasia (S vs Ws), tosin jellonilla on se turkki etuna.
130 pojoa on aikas paha repiä mistään, itse varmaan poistaisen 5 seaguardia plus PG championin ja jotain muuta,
ei silleen et se välttämättä kannattais.
I am who I pretend to be
-
PistolGripPump
Itse vaihtaisin LSG:t 300 pisteen speariblokkiin (30+FC+maaginen banneri) ja hoitelisin ammuskelun warruilla. PG:t veivaisin pois ja ottaisin spearivaihdoksesta sekä PG:N pisteillä minimikokoisia warruja, lisää miekkamestareita ja kotkia. Voisit kokeilla maagilla sacred incense ja wandi yhdistelmää miekkamestareissa (ehkä banner of sorcery, jos löydät jostain pisteet). Pidä warruryhmää miekkamestareiden lähellä, jotta maagi voi juosta sinne lähistelyn alkaessa. Iron curse icon ei ole huono vaihtoehto miekkamestarichampalle. Life kehiin maagille. Miekkamestarit ei välttämättä tarvi banneria. Kolmenkymmenen kokoinen speariblokki voi toimia ilman bösbiäkin.
Yksi vaihtoehto on veivata bösbi pois ja ottaa coreen 300 pts:llä arsuja (esim. welf style 3x10+muso+ ehkä muutama banneri blood and glory skenaarioon). Ld8 Lähistely-yksiköt otetaan speciaaliin balance bannerilla, gem of courage champalla ja lion bannerilla. Kotkat painotetusti ja warrut hoitavat häiriköinnin tässäkin listassa.
Yksi vaihtoehto on veivata bösbi pois ja ottaa coreen 300 pts:llä arsuja (esim. welf style 3x10+muso+ ehkä muutama banneri blood and glory skenaarioon). Ld8 Lähistely-yksiköt otetaan speciaaliin balance bannerilla, gem of courage champalla ja lion bannerilla. Kotkat painotetusti ja warrut hoitavat häiriköinnin tässäkin listassa.