stormbringer kirjoitti:sit jos Nurgleen kallistut vai ootko muuten vaan just vihreeks maalannu, mut ruskea washi tuohon armoriin tekis kyllä ihmeitä
Johonkin puoli nurgleen on menty, En oikeen pidä niistä nurgle esimerkeistä mitä on nähnyt. Mun mielestä aivan liian suttuinen vaikutelma(Vaikka se taitaa nurgleen kuulua, mutta omaa silmää ei mielytä) Pitää koittaa kikkailla parempia kuvia jahka saan tuon valmiiksi. Olen laittanut, useamman washin ja glazen ja livenä haarniska on enemmän ruskea ja korostuksetkin näkyy.
stormbringer kirjoitti:Onko paljonki kokemusta maalaamisesta? Vai ajan myötä ja just noit artikkelei lukemalla sit parantanu maalaust? :)
No tää oli ensimmäinen figu noin kahteen vuoteen. Omasta mielestä onnistui hyvin, tosin käytin paljon aikaa suunniteluun ja tuumailuun. Tein ihan kaikessa rauhassa ja ajatuksella.
snu kirjoitti:Kuvausvinkki: Noin tumman figun taakse kannattaa laittaa jotain tummempaa taustaa, muuten kamera jättää itse figun helposti pimeäksi.
Tuota täytyykin koittaa. Kiitos.
snu kirjoitti:Vihreä toimii, ruskea on tylsä.
Olen samaa mieltä. Tuo ruskea oli vain kokeilu, eikä sitä ole edes yritetty korostaa. Halusin vain nähdä figun yleisilmeen jos viitta ja monot ovat punaruskeita. Pitää keksiä siihen joku toinen väri mutta pää lyö tyhjää. Ehkä kokeilen hanskat/kengät mustiksi ja viittaan keksin jotain muuta.
snu kirjoitti:Yritätkö tehdä napista mahdollisimman hienon showcase-taideteoksen, vai kauempaa tarkasteltavaksi tarkoitetun pelinappulan?
Jotain siitä välistä. Pelipöydälle ja lasivitriiniin nämä tulee heti jahka on se suunniteltuu tuhat pistettä maaleissa. Yritän maalata figut mahdollisimman hyvin ja parhaan taitoni mukaan, niin voi kestää hetken ennenkun koko porukka on maaleissa :)
Mutta ei se mitään, maalaaminen on minulle tämän harrastuksen anti