Mä en kerkee tällä viikolla paikalle. Joku muu liittoutuneiden pelaaja voisi torstaina hoitaa strategiset siirrot, niin saadaan seuraava vuoro käyntiin.Arctico kirjoitti:Torstai vois taas heitellä uutta vuoroo käyntiin.
Market Garden -kampanjatilanne (Päivitetty 17.9.2010)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Market Garden -kampanjatilanne (Päivitetty 17.9.2010)
"A piece of paper makes you an officer, a radio makes you a commander."
- General Omar N. Bradley
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
asdasdasda
Ei ollut kuin neljät 88it pöydällä... Vain neljät!Arctico kirjoitti:Toisaalta toises pelis ÄSSÄsääsäss 88:ien kans voitti jälleen ja Saksa kukisti DZ-K:n miehityksen, kuluttaen supplya. Jopa niin paljon, et Zevenaarin paratroopperit on Out of Supply. Täällä voiton Saksalle varmisti John ja infantryn saveihi hajoili Teemu.
ÄSSÄssässässää ei voi estää!
Oisko huomiselle vastustajaa?
Vieläkö on sama vuoro menossa vai oletteko jo aloittanut uuden vuoron?
En valitettavasti pääse tällä(kään) viikolla paikan päälle. Mutta voisin koittaa keritä vaikka maanantaina paikan päälle, jos silloin aloittaa viimeistään uuden vuoron jos ette ole sitä jo tällä viikolla aloittaneet.
En valitettavasti pääse tällä(kään) viikolla paikan päälle. Mutta voisin koittaa keritä vaikka maanantaina paikan päälle, jos silloin aloittaa viimeistään uuden vuoron jos ette ole sitä jo tällä viikolla aloittaneet.
Oisko ketään Allies puolelta paikanpäällä huomenna armeijan kanssa? Minulla olisi vapaapäivä... :-)
Työkiireitten takia en tänään pääse paikalle...
Toivottavasti ÄSSässÄsSäSät ovat ensi kerralla paikalla, näyttämässä Churchillille kaapin paikkaa.
Toivottavasti ÄSSässÄsSäSät ovat ensi kerralla paikalla, näyttämässä Churchillille kaapin paikkaa.
asdasdasda
Pelattiin mä ja Teppo vastaan Juha kartan alareunassa (hyökkäysnuolesta Eindhovenin alapuolella olevaan mestaan), eikä osattu heittää noppaa ja hävittiin. Eli saksalaisille tulee 10 ylimäärästä victory pointtia (kerääkö näitä kukaan?) ja lisäksi meitin Sextonit hajos (ei vissiin kuitenkaan lopullisesti kun ei oltu out-of-supply?).
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mites tää kampanjatouhu etenee? Ei ole vähään aikaan kuulunut mitään. Pari viikkoa sitten torstaina tulin paikan päälle, mutta koko Sanan tilat olivat pimeänä. Olisi mukavaa jos tänne sotavasaraan tulisi myös ilmoituksia, jos pelejä ei ole tai on jotain muuta poikkeavaa.
Mutta itse asiaan, eli onko uusi kampanjavuoro aloitettu viime viikolla vai missä mallissa mennään?
Mutta itse asiaan, eli onko uusi kampanjavuoro aloitettu viime viikolla vai missä mallissa mennään?
En usko että kukaan on tehnyt kampanjan eteen mitään...Jancker kirjoitti:Mutta itse asiaan, eli onko uusi kampanjavuoro aloitettu viime viikolla vai missä mallissa mennään?
Valitettavasti "vetävät voimat" eivät ole löytynyt sen jälkeen kun teiti ja kmh ei enää päässyt säännöllisesti liigaan.
Itse pelaisin mielelläni lisää FOWia kun kerran armeija on hankittu, mutta kun en voi luvata pääseväni joka viikko paikalle.