Mä arvasin sen!! Pakko ettiä se jostain seuraavaan peliin!Ota Half-breed ensi kerralla myös pyöräilykypärä päähän.
Se parantaa armorsavea.
Parhaat tavat häiritä vastapuolta
Re: Parhaat tavat häiritä vastapuolta
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Minä aina lyön vastapelaajaa mahaan. on toiminut tähän asti.
Väkivalta ei ratkaise mitään!
Paitsi ei-toivotun raskauden : D
Paitsi ei-toivotun raskauden : D
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
-
Marsutin mrkIV
Paskan puhuminen toimii aika hyvin tai se että huutaa juustoa koko loppu pelin ajan kun vihollinen ampuu lantikkasi tokalla vuorolla.... Voitin sen pelin :) .
Jaa toivottavasti en pelaa sinua vastaan kun epäilen räjäyttäväni useita lantikoita toisella vuorolla...Marsutin mrkIV kirjoitti:Paskan puhuminen toimii aika hyvin tai se että huutaa juustoa koko loppu pelin ajan kun vihollinen ampuu lantikkasi tokalla vuorolla.... Voitin sen pelin :) .
Mutta voisin kertoa tämän oudon jutun joka ärsytti hirveästi. Meillä on kerholla tämä tosikko uskoja joka yrittää käännyttää joka kerta vastustajan. Ja pelaa itse necroneilla joten se on kaiken päälle vieläpä epäpyhä.
Oli se huvittava näky kun se pelasi demonipelaajaa vastaan. Nyt se demonipelaaja taitaa olla pappi tai vastaavaa...
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
- Exalted One
Pelileiri sattui menemään kerran Damnationin kanssa päällekkäin, ja pari tuttua mimmiä tuli sieltä suoraan leirille. Kaverilla oli silloin just alkamassa 40K peli, ja kun se näki että mimmit oli tulleet vaatteita vaihtamatta, se pyysi niitä onnettariksi noppia heittelemään. Vastustaja ei saanut heistä silmiään irti ja sillä meni koko peli ihan reisille. X-D
"Screw the stupid objective marker! I'll dance around it later, waving your severed heads by the hair!! BFTBG!!!!" -B
Paras (ja hauskin) tapa häiritä vastustajaa on alentuvien kommenttien heittely. "Hmm. Vai siirsit tuon yksikön tuonne? Olikos tuo nyt ihan viisasta." "Ai ammut sitä? En olisi itse kyllä koskaan tehnyt noin!" Omista suunnitelmistaan pitää puhua itsevarmasti: "Tuhoanko tuon yksikön nyt tuolla vai...tuolla? Jos liikutan nämä tähän niin...aivan..."
Vaatii pokerikasvoja. Ja kasvoilla pitää olla kestohymy, joka levenee pelin edetessä.
Vaatii pokerikasvoja. Ja kasvoilla pitää olla kestohymy, joka levenee pelin edetessä.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
- Rumiluntti
Epämääräiset itsekseenhöpinät ja hekottelu.
Todella limaisen näköiset naisörkkikonversiot randomina muitten poikien seassa.
Moottoriäänien pitäminen aina tankkia liikuttaessa.
"Just as planned" hokema aina kun vastustaja lähtee coverista tai yrittää jotenkin taktikoida.
Kovaääniset väittelyt itsensä kanssa "liikutanpa tätä tuonne. Ei käy typerys!"
9 lobbaa ja 9hittiä vuorossa.
80 poikaa 1500p pelissä.
Jatkuva silmiin tuijotus ja häiritsevä virne.
MA Nummisen helikopteri lentää biisin soitto looppina.
Yleensä mulla on vielä kankkunen ku pelataan, se näkyy kyllä jätkästä. Kivaa varmasti pelata epäkuolleen kanssa.
Todella limaisen näköiset naisörkkikonversiot randomina muitten poikien seassa.
Moottoriäänien pitäminen aina tankkia liikuttaessa.
"Just as planned" hokema aina kun vastustaja lähtee coverista tai yrittää jotenkin taktikoida.
Kovaääniset väittelyt itsensä kanssa "liikutanpa tätä tuonne. Ei käy typerys!"
9 lobbaa ja 9hittiä vuorossa.
80 poikaa 1500p pelissä.
Jatkuva silmiin tuijotus ja häiritsevä virne.
MA Nummisen helikopteri lentää biisin soitto looppina.
Yleensä mulla on vielä kankkunen ku pelataan, se näkyy kyllä jätkästä. Kivaa varmasti pelata epäkuolleen kanssa.
Jes tuli nyt laitetuksi oma kuva!
Uusi idea: Pitää 3 minuutin rukoushetken kaikille kaatuneille ja 10 minuutin papeille ja semmosille.
Uusi idea: Pitää 3 minuutin rukoushetken kaikille kaatuneille ja 10 minuutin papeille ja semmosille.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Soitat caramelldansenia loopilla ja tanssit sen tahdissa kaikki vastustajan vuorot. :P
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
Julma nauru hullu tiedemies-ilmeen kanssa aina kun teet jotain.
Kanatanssi aina kun vastustajan yksikkö pakenee.
"Leikkaan teiltä pussit..." tai muut Taru Siiderin Herrasta-lainaukset sopiviin kohtiin.
Tai sitten ammut marsuyksikön pois kentältä sluggaörkeillä, jyräät rynnäkkömariinit firewarrioreilla lähitaistelussa tai jotain muuta yhtä odottamatonta.
Kanatanssi aina kun vastustajan yksikkö pakenee.
"Leikkaan teiltä pussit..." tai muut Taru Siiderin Herrasta-lainaukset sopiviin kohtiin.
Tai sitten ammut marsuyksikön pois kentältä sluggaörkeillä, jyräät rynnäkkömariinit firewarrioreilla lähitaistelussa tai jotain muuta yhtä odottamatonta.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
- Haizelhoff
- Valvoja
Se perinteisin, helpoiten toteutettava ja melkein hyväksyttäväkin harhautuskikka on se, että katsot intensiivisesti ja huolestuneesti jotain vähemmän tärkeää yksikköäsi pelikentällä, jolloin kanssapelaajan huomio kiinnittyy helpommin siihen jonkun tärkeämmän joukkion sijasta. Tällä on joskus aiheutettu melko eeppisiäkin huteja, mutta lähestulkoon yhtä usein sitä on heti omalla vuorollaan saanut samanlaisen käsittelyn.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Näitä olen ihan oikeasti koittanut.
Vastustajan codexin syöttäminen koiralle (ei maistunut)
Kissan kantaminen pelipöydälle. Ei ollut kyllä oma peli, vaan ns. kolmantena osapuolena kantelin kissaa.
Defilerin Turretin repiminen irti (vahinko)
Pelipöydän potkaiseminen -> haljennut pelipöytä ja ukot maassa.
Oman sormen tökkääminen vastustajan Deldar figun piikkiin -> haava sormessa ja verinen warrior.
Huonon huumorin viljely
Maaston palasten ja muun käsiin sattuvan heittely katosta roikkuvaan tuulettimeen.
Vastustajan codexin syöttäminen koiralle (ei maistunut)
Kissan kantaminen pelipöydälle. Ei ollut kyllä oma peli, vaan ns. kolmantena osapuolena kantelin kissaa.
Defilerin Turretin repiminen irti (vahinko)
Pelipöydän potkaiseminen -> haljennut pelipöytä ja ukot maassa.
Oman sormen tökkääminen vastustajan Deldar figun piikkiin -> haava sormessa ja verinen warrior.
Huonon huumorin viljely
Maaston palasten ja muun käsiin sattuvan heittely katosta roikkuvaan tuulettimeen.
- Exalted One
Oon kerran heittänyt pelissä niin huonoa läppää, että vastustaja sai astmakohtauksen. Mikä oli sen vuoksi melkoinen saavutus, koska kyseinen henkilö ei saa astmakohtausta kuin kerran pari, muutamassa vuodessa. <:-)
"Screw the stupid objective marker! I'll dance around it later, waving your severed heads by the hair!! BFTBG!!!!" -B
Jos kivekset tiskissä ei auta, niin ei mikään.
Ei mulla muuta, jatkakaa.
Ei mulla muuta, jatkakaa.
- Lord of Carcassonne
Paras tapa häiritä vastustajaa on tuoda tyttökaveri jolla on isot ryntäät katsomaan peliä viereen jolloin vastustaja tietenkin kuolaa tämän tytön ryntäiden takia ja ote pelistä herppaantuu jolloin voit huijata :D. Ite en oo tuota koskaan kokeillu koska naiset karttaa mua muutenkin kuin ruttoa :D
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Siinä vaiheessa kun rupeaa tyttöystävää hommaamaan puhtaasti taktisiin tarkoitusperiin, on varmasti vastustajakin jo niin syvällä warhammer maailmassa etteivät enää naiset kiinnosta kun mielessä välkkyy vain seuraava greenstuff-piikki.
Jostain syystä naamapalmuan tätä ketjua lukiessa.
- Half-breed
Eiköhän tuo sääntö koske jo melkein koko sotua tällähaavaa.hidekiLea kirjoitti:Jostain syystä naamapalmuan tätä ketjua lukiessa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.