paras armor save?
- nice2beatU
paras armor save?
mikä onko armorilla jotain rajaa jota parempaa savea ei saa? Sääntö kirjasta löysin vain että shield ei nosta savea yli 1+ . Jos esim. Old bloodille ostaa barbet steedin ja heavy armorin ja ench shieldin niin onko save 2- vai 0+ vai 1 +?? Eli kertokaa minulle mikä on maksimaalinen armor save.
Skorne is love, Skorne is life.
Re: paras armor save?
Modelilla ei koskaan voi olla 1+:aa parempaa savea ja silloinkin seiviä heitettäessä 1 epäonnistuu aina.
- nice2beatU
totta 1 kun heitetään saveen se epäonnistuu, mutta voisitteko vielä kertoa mistä tuolta opuksesta löytyy, että ei voi saada parempaa kuin 1+ savea? itse en löytänyt mitään sellaista kohtaa 8 edikan isosta kirjasta.Myyra kirjoitti:Modelilla ei koskaan voi olla 1+:aa parempaa savea ja silloinkin seiviä heitettäessä 1 epäonnistuu aina.
S. 43 kolmas kappale.nice2beatU kirjoitti:totta 1 kun heitetään saveen se epäonnistuu, mutta voisitteko vielä kertoa mistä tuolta opuksesta löytyy, että ei voi saada parempaa kuin 1+ savea? itse en löytänyt mitään sellaista kohtaa 8 edikan isosta kirjasta.Myyra kirjoitti:Modelilla ei koskaan voi olla 1+:aa parempaa savea ja silloinkin seiviä heitettäessä 1 epäonnistuu aina.
- nice2beatU
kiitos asia selvä, luin kai itse liian huolimattomasti , anteeksi turha kysymys.
<snip> - tarkistetaan vielä sääntökirjan sanamuodot...
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/