genestealierien varustus
genestealierien varustus
moi!
Millä varustuksilla kannattaisi pelata noita stealereitä? mitkä kombot olette huomanneet toimiviksi? Entä brood lordit, ovatko ne oleet hyviä vai täysin susi pa*koja?
Millä varustuksilla kannattaisi pelata noita stealereitä? mitkä kombot olette huomanneet toimiviksi? Entä brood lordit, ovatko ne oleet hyviä vai täysin susi pa*koja?
Re: genestealierien varustus
Genestealereilla ei mitään tai toxin sacsit, ovat aika kalliita ukkoja jo lähtökohtaisesti. Broodlordi vaikuttaa paperilla ok:lta, ei se varmaan maailmoja räjäytä mutta voinee imuroida muutaman woudin ja ne powerit voi joskus tehdä jotain hyödyllistä. Sen hinnalla vaan saa 4 tavallista genestealeria, ite valitsen mieluummin ne.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Codexin sivulta 83 näet scything talonien ja rending clawien säännöt, sieltä valitset kummat sopivat itsellesi paremmin. Broodlordista en osaa sanoa, ei ole tullut käytettyä kyseistä hahmoa mutta mukavasti näyttää closiksessa hittaavan, ja pikkusen paremmat mahikset aloittaa käsiryssy. Tämä on taas niitä juttuja mistä itse valitsee, jotkut tykkää ja jotkut ei.
Kun tietää hävinneensä, on parempi pysyä hiljaa.
DragonLance kronikat, mustamiekka kirja sarja ym. myynnissä http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=94789
DragonLance kronikat, mustamiekka kirja sarja ym. myynnissä http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=94789
Watwat, Genestealereilla on Rending Clawit, ei niistä eroon pääse vaikka jostain syystä haluaisikin. ScyTalit voi kyllä ottaa siihen lisäksi, mutta aika kallis upgrade se on kun muutenkin osuvat hyvin. Toxin Sacs on varmaan paras vaihtoehto jos jotain välttämättä haluaa laittaa. Ihan ilman upgradejakin pärjännevät.Tyranoid kirjoitti:Codexin sivulta 83 näet scything talonien ja rending clawien säännöt, sieltä valitset kummat sopivat itsellesi paremmin.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- Half-breed
Feeder Tendrilssit on kyllä sen verta halpa ja kätevä upgrade, että sen voisi ottaakin mukaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- 'Neljäviitonen
Valitettavasti kyseinen optio poistettiin uuden codexin myötä. Muuten olen kyllä samaa mieltä asiasta. :)
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
tavallinen genestealer maksaa 14 pojoa. sille voi laittaa muistaakseni scything talonit, toxin sacs ja adrenal glands.
broodlord on nykyisin vain pelkä päivitys ja maksaa mukavasti, mutta se on psykeri ja implant attack tekee siitä vielä tehokkaamman. Itse olen kuitenkin peluuttanut yhdessä vaiheessa 5-7 ymgral genestelaria, mutta yksi ymgarls maksaa 23 pts.
broodlord on nykyisin vain pelkä päivitys ja maksaa mukavasti, mutta se on psykeri ja implant attack tekee siitä vielä tehokkaamman. Itse olen kuitenkin peluuttanut yhdessä vaiheessa 5-7 ymgral genestelaria, mutta yksi ymgarls maksaa 23 pts.
;:D
- Half-breed
Ja viestin pointti oli vain listata mitä genet sai mukaansa, vai jotain syvällisempää?SorSi kirjoitti:tavallinen genestealer maksaa 14 pojoa. sille voi laittaa muistaakseni scything talonit, toxin sacs ja adrenal glands.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Kaapelikala
Codexin luku paljastaa nuo. Ei niitä itsestäänselvyyksiä pidä huudella.SorSi kirjoitti:joo just mitä ne sais ja paljonko ne maksais.
-
GoldfishSM
Kannattaa ottaa vain toxinit tai ei mitään. Geneillä on muutenkin kova ini ja strena on ihan hyvä. Mutta jos on kovan toughnessin pelko ja tarvitset strenaa lisää, ota ennemmin toxinit. Scythingejä ei tarvita mukavan ws:n vuoksi, ellei ole kova heittelemään ykkösiä :)
Broodlord on ihan mukava lisäys gene yksikköön. Lyödään nopeammin lujempaa. Olen nähnyt kun imperial guardit yrittävät ampua yksinäistä broodlordia alas, mutta ei meinaa onnistua (tosin tässä vaiheessa kaikki kovastrenainen oli eliminoitu). En henk.koht. pelaa laumaherralla kauheasti bonuksia, ehkä scythingit kun ovat sille niin halpoja. Maksaa itsensä usein takaisin.
Äläkä sitten peluuta niitä genejä viiden ryhmissä! Ei toimi! Kokemusta löytyy.
Broodlord on ihan mukava lisäys gene yksikköön. Lyödään nopeammin lujempaa. Olen nähnyt kun imperial guardit yrittävät ampua yksinäistä broodlordia alas, mutta ei meinaa onnistua (tosin tässä vaiheessa kaikki kovastrenainen oli eliminoitu). En henk.koht. pelaa laumaherralla kauheasti bonuksia, ehkä scythingit kun ovat sille niin halpoja. Maksaa itsensä usein takaisin.
Äläkä sitten peluuta niitä genejä viiden ryhmissä! Ei toimi! Kokemusta löytyy.