Mä pystyisin pelaamaan viikon kuluttua keskiviikkona (13.10.) ES:ssä klo 18. Jos saat sitä ennen pelin järjestettyä jonku muun kanssa, niin siitä vaan.Spyrer kirjoitti:Kuka haluu pelaa mun kans seuraavaks, sanokaa vaan päivä ja aika niin koitan järjestää sen.
BB-liigan 6. kausi
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: BB-liigan 6. kausi
sääli kyllä en nytten tällä kertaa pääse irti keskiviikkona...
Tää ja ens viikko menee käytännössä katsoen kokonaan iltavuorojen merkeissä. Joten valitettavasti kestää hetken ennen kuin pääsen alottaa pelaamisen.
Pimentohaltiat lyttäsivät eilen kääpiöt. Tuloksena oli 0-2 haltioiden hyväksi, kaksi kuollutta ja kaksi rampautunutta kääpiötä. Hobittikokki tarjoili lohdutusjälkkärit.
Aika raju ottelu... :/ Luu-ukot valmiina viheriölle ensi ma (18.10.), jos Kallelle tai Klasulle sopii.
juu voisin tulla pelaamaan
Kallen pelit näyttävät vielä olevan jäljellä. Pystytkö pelaamaan niitä?
Onko kauden loppupelejä sovittuina? Jos ei, niin mitä mieltä ollaan, jos pistetään poikki tämä kausi? Voitaisiin yrittää uutta, jos siihen tulisi pelaajia.
Joo jos Kallesta ei ole mitään kuulunut, niin eiköhän tämän kauden voisi pistää pakettiin. Kannattaisiko seuraava kausi aloittaa tammikuussa? Voisi pelailla sen sitten ilman joulutaukoja.
Tehdään niin, että tämä kausi meni nyt pakettiin, ja aloitellaan uusi kausi tammikuussa. Laitan uuden ilmoittautumislistan uudenvuoden tietämissä. Jos joku uusi haluaa kokeilla peliä, niin yksittäisiä pelejä järjestetään. Voi laittaa minulle viestiä.