Giant vs. Slavegiant
- Scumboogie
Giant vs. Slavegiant
Moi, osaisiko joku asiasta tietävä kertoa, kumpi on parempi vaihtoehto, Giant vai Slavegiant? Omistan örkkiarmeijan ja pian postissa tulevat ogrearmeijan alku. Omistan myös Giantin ja jäin nyt jumiin, että tehdäkö siitä Giant vai Slavegiant. Muuten ongelmaa ei olisi, elleivät armeijoiden teemat olisivat täysin erilaiset.
Eli kumpi on parempi vaihtoehto, örkkien vai ogrein giant? Slavegiant olisi 30 pistettä halvempi mutta Stubbornia ei ole... Olen ehkä vähän enemmän Giantin puolella, mutta olisiko mitään pointtia tehdä Slavegiant?
Eli kumpi on parempi vaihtoehto, örkkien vai ogrein giant? Slavegiant olisi 30 pistettä halvempi mutta Stubbornia ei ole... Olen ehkä vähän enemmän Giantin puolella, mutta olisiko mitään pointtia tehdä Slavegiant?
Re: Giant vs. Slavegiant
Sanoisinpa et ogreilla luultavasti on hieman vähempi käyttöä giantille.
Itsellä piakoin samantyylinen ongelma: Paraikaa kerään beastejä ja mahdollisesti örkkejä jos/kun uusi armybook
saadaan pihalle.
Itsellä piakoin samantyylinen ongelma: Paraikaa kerään beastejä ja mahdollisesti örkkejä jos/kun uusi armybook
saadaan pihalle.
I am who I pretend to be
No siis teet siitä nykysestä O&G giantin ja ostat toisen josta teet merc/slave ginatin jollon sä voit peluuttaa sitä toista örkeillä ja toista kaikilla muilla
- Scumboogie
Näh, en pelaa Gianteja niin paljoa että viitsisin ostaa toisen, mielummin pidän vain tämän yhden ja teen siitä kumpaa tulen todennäköisemmin käyttämään. :) Mutta joo, eli näillä näkymin O&G -Giantti voitti skaban, kiitokset kommentoijille. :)
Miksi et voisi käyttää sitä Gianttia kummalla vain? Sama figuhan se on tietääkseni.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
-
HerraMauno
On sama figu, ja multa saisit alennus hintaan vanhan metallisen retro jätin.
- Scumboogie
Olen teemojeni orja, eli Giantin on oltava joko örkkiarmeijani skottinummille vaeltelevalle teemalle sopiva tai pohjoisessa laavan päällä olevien hohkakivien päällä loikkiva orjagiant. ;) Periaatteessa se olisi ihan sama, mutta olen vain luonnoltani sellainen, että oman armeijan figujen tulisi olla teemalleen omistautuneita. :D Ja ei kiitos Mauno, en osta toista Giantia vaikka kovin halvalla saisin. ;=)
-
HerraMauno
Damn, mutta joo jos jätin teet niin orkeille se menee. Giant ilman stubbornia ja giant ylipäätäänkin on vähän heikko valinta.