Moi, huvittaisi aloittaa taas pelaaminen kaaoksella, mutta minimaalisin rahallisin ja ajallisin panostuksin. 6. ja 7. edikassa näkyi näitä lohikäärme+pari tzeentcheroa ja muutama kärry -virityksiä. Kysyisin tässä, että onnistuuko tässä edikassa sääntöjen puitteissa seuraavanlaisen armeijan kokoaminen:
Lohikäärme (TZ)
2-3 TZ heroa discillä
5 chosen knightia
5 marauder horsemania
spawn
muutama screamer/fury
En siis omista uutta WoC kirjaa enkä 8.edikan sääntökirjaa. Eli siis, 2400pts turnausarmeija olisi tarkoitus kyhätä. Mahtuuko noi mun ehdotukset 2.4k armeijaan ja onko tollainen rakenne enää sallittu? Ja ennen kaikkea, pärjääkö sillä enää?
Tzeentchin vähämodelinen poppoo
-
Skullweaver
Re: Tzeentchin vähämodelinen poppoo
WoCit eivät enää saa screamereita eivätkä furyja, jotka ovat nyt itsenäisen demonikirjan tarjontaa.
Edit: Kyllä tuohon vielä paljon tavaraa mahtuu, jos kasvatat 2400p saakka. Listan toimivuudesta en sano mitään. Muutenkin nämä "toimivuus-jutut" on sellaisia, että niitä ei kannata rinnastaa turvallisiin ratkaisuihin. Itse tykkään kokeilla paljonkin erilaisia listoja ja lähestymistapoja listan rakentamisessa. Jos miettii turnausmetaa, on ihan hyväkin välillä yllättää vastustaja kieroilla buildeilla. Jokainen lista vaatii kuitenkin oman pelitapansa ja mielestäni sen omaksuminen menestyksen kannalta on oleellisempaa kuin itse lista. Huonollakin listalla kyllä pärjää.
Edit: Kyllä tuohon vielä paljon tavaraa mahtuu, jos kasvatat 2400p saakka. Listan toimivuudesta en sano mitään. Muutenkin nämä "toimivuus-jutut" on sellaisia, että niitä ei kannata rinnastaa turvallisiin ratkaisuihin. Itse tykkään kokeilla paljonkin erilaisia listoja ja lähestymistapoja listan rakentamisessa. Jos miettii turnausmetaa, on ihan hyväkin välillä yllättää vastustaja kieroilla buildeilla. Jokainen lista vaatii kuitenkin oman pelitapansa ja mielestäni sen omaksuminen menestyksen kannalta on oleellisempaa kuin itse lista. Huonollakin listalla kyllä pärjää.
-
Cactuscheff
Re: Tzeentchin vähämodelinen poppoo
Nykyedikka vaati vähintään neljäsosan armeijan pisteistä käytettävän coreyksiköihin, joita listastasi on uudella kirjalla vain marauder horsemanit. Vaikka warriorit ovatkin kalliita ja saa marahepoillekin halutessa hintaa niin tarvit kumminkin useamman kymmenen lisäfigua lailliseen listaan. Edellä mainittu toimivuuskin saattaa olla onglema, en näe kaaoksen minmoituja listoja mitenkään voittajan valintana nykymetassa.
Mikään ei motivoi niin kuin vittuilu.