elikkäs joo, seuraavaa olen kasaamassa/maalaamassa.
LORD:
vampire lord
lvl2, forbidden lore(joko beast, light tai shadow), master of the black arts, summon ghouls.
helm of commandment, the flayed hauberg, talisman of preservation
=405pts
Heroes:
vampire
bsb, flag of blood keep, walking death
necromancer
vanhels dance, black periapt
=70pts
core:
zombie horde(20)
lippu, muusikko=92pts
zombie horde(20)
lippu, muusikko=92pts
20 crypt ghouls
ghast=168pts
20 crypt ghouls
ghast=168pts
19crypt ghouls
ghast=160pts
special:
40 grave guards
GW, FC, banner of barrows
=585pts
4 spirit hosts
=260pts
rare:
varghulf=175pts
yht: 2400pts
elikkäs tämmösellä olisin pelailemassa fabaa kasiedikkaa, miltäs näyttää?
VC 2400pts
VC 2400pts
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Re: VC 2400pts
Coret mielestäni liian pieniä, ghoulit menee, mutta 20 zombia on käytännössä lähes hyödytön yksikkö.
Tottakai Helm of Commandment auttaa jos on tarvis, mutta itse yhdistäisin molemmat zombit kunnon hordeksi.
Tottakai Helm of Commandment auttaa jos on tarvis, mutta itse yhdistäisin molemmat zombit kunnon hordeksi.
I am who I pretend to be
-
HerraMauno
Mä antaisin lordille vaan lvl 4, MotBA+ jotain hassua esim. helm of commandment, ja lahjoittaisin forbidden loren bsb:lle, jolle ottaisin lore of metalin vaikka. Lordi ei kuitenkaan uskalla mitään megaspellejä heittää, ja tanssi on nykyään vielä hullumpi, kuin mitä se ennen oli. Lore of metal taas ontaisi sulle jonkin sortin steamtank lääkkeen.
Ghouli ryhmät ovat sen lisäksi mielestä vähän pieniä. Voisit mielenstäni heittaa zombit pois ja pumpata ghouleja. Vaikka sulla on summon ghouls et halua koko peliä käyttää invon spämmimiseen, kun voisit spämmiä tanssia.
Siinä pari huomiota oikein pätevältä lista kuitenkin näyttää.
Ghouli ryhmät ovat sen lisäksi mielestä vähän pieniä. Voisit mielenstäni heittaa zombit pois ja pumpata ghouleja. Vaikka sulla on summon ghouls et halua koko peliä käyttää invon spämmimiseen, kun voisit spämmiä tanssia.
Siinä pari huomiota oikein pätevältä lista kuitenkin näyttää.
joo tuota, ei minusta kyllä stankki ole ongelma, sen saa kuitenkin nykyään grindattua jo zombeillaki matalaksi, zombeista sen verran että ne ovat se vastaus kovenevaan ammuntaan melko hyvänä lihamuurina(jonka kokoa saa kasvatettua kiitos kolmen nehekin).
olen miettinyt tuota loordin settiä, magiahan nyt on melko kaksiteräinen miekka mutta kyllä se on yleispätevämpi kuin vanha(infinite hatred,se lisä isku woundista skilli, dread knight, dragon helm, tallisman of preservation ja +2A mela)
olen miettinyt tuota loordin settiä, magiahan nyt on melko kaksiteräinen miekka mutta kyllä se on yleispätevämpi kuin vanha(infinite hatred,se lisä isku woundista skilli, dread knight, dragon helm, tallisman of preservation ja +2A mela)
Vamppi lordi ei kyllä halua mitään muuta lorea käyttää kuin omaansa, tällöin ei sitä miscatin vaaraa juurikaan ole (2 nopalla heitetään, jotain wind of undeadia voi sit heitellä 3)
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Onko bsb vampyyri menossa graveguardiin? Meinaatko, että kun pääset lähikseen niin se saa kuolla pois kun et ole sille antanut mitään haarniskaa? Mites ois vaikka Avatar of death sille että saa 4+ armorin ja 6+ ward parryn?
juu voisin ton walking deathin kyl AoE:lla korvata...viimeksi nimittäin se kyl tapettiin kahella Helf arsulla lähiksessä ja resoja tulee varmaan ihan tarpeeksi guardien tapoista.