"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Half-breed

Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Marppuli kirjoitti:Itselläni olisi tämmöinen kysymys; ovatko normaalin predatorin ja baal predatorin turrettien aseet yhteensopivia/vaihdettavissa (ilman modausta)?
Ovat. Uusin versio Baal predasta on etenkin helppo modata, koska se on muovinen, toisin kuin edellinen versio, jossa oli aseet metallia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Mikä olisi helpoin tapa tehdä uskottavan näköinen Squiggoth? Ostaa jostakin dinosauruslelu? Jos sopivan kokoista ei löydy, onko esim. das massasta tai fimosta liian vaikeaa tehdä sellainen?
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Ei ehkä ainakaan mikään partaselta tai anttilasta ostettu dinolelu käy, tai en ainakaan suositele, mutta esim. jotkut museot myyvät oikein hyviä dinofiguja, ja netti on aina olemassa.

Itse sculptaus taas vaatii sitten paljon taitoa.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Squiggothista käy myös ihan hyvin iso villisika (tai possu). Talo päälle ja sanoo Piggothiksi :D
Eskimo

Viesti Kirjoittaja Eskimo »

Eikös forgella joskus ollut tuo squiqqoth myynnissä jos oikein muistan. Jos hyvä tuuri käy voit sen vaikkapa Ebaysta löytää.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Onhan niitä edelleenkin forgella myynnissä.
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Ja se maksaa maltaita?
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Myyra

aatami kirjoitti:Ja se maksaa maltaita?
No kyseessähän on sentään forge world.
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Normi Squiggoth on 70 puntaa ja Gargantuan on 220 puntaa, eli ~84e ja ~263e.

Normi Squiggoth

Gargantuan Squiggoth
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
hidekiLea

Viesti Kirjoittaja hidekiLea »

Käyttäisin hakua, josse toimisi.

Miten saa parhaiten miniatyyreistä poistettua maalit? Muisteleisin että metalli miniatyyrit dipattiin johonkiin öljyyn(?) ja sitten harjattiin pois (näin ainakin itse silloin joskus toimin, mutta en vain muista mihin öljyyn), mutta ihmetystä herättää muoviminiatyyrien maalinpoisto.
Myyra

hidekiLea kirjoitti:Käyttäisin hakua, josse toimisi.

Miten saa parhaiten miniatyyreistä poistettua maalit? Muisteleisin että metalli miniatyyrit dipattiin johonkiin öljyyn(?) ja sitten harjattiin pois (näin ainakin itse silloin joskus toimin, mutta en vain muista mihin öljyyn), mutta ihmetystä herättää muoviminiatyyrien maalinpoisto.
Click. Vaikka sotavasaran oman haun toimivuudesta voi olla montaa mieltä, myös google löytää sotavasaran topicit ihan hyvin.
hidekiLea

Viesti Kirjoittaja hidekiLea »

Myyra kirjoitti:
hidekiLea kirjoitti:Käyttäisin hakua, josse toimisi.

Click. Vaikka sotavasaran oman haun toimivuudesta voi olla montaa mieltä, myös google löytää sotavasaran topicit ihan hyvin.
Kiitos monia, enpä äkkiseltään tajunnut.
Khorne Marien

Myyra kirjoitti:
aatami kirjoitti:Ja se maksaa maltaita?
No kyseessähän on sentään forge world.
No enköhän minä ensimmäisenä forgesta katsonut, mutta kun ei viitsisi maksaa ~armeijan hintaa yhdestä elukasta...
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Ostat lelukaupasta muovisen sarvikuonon, muokkaat päätä vähän ilkeämmän näköiseksi ja isket sille kaikesta mahdollisesta roskasta luodun kopan selkään. Scratchbuilding ftw.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Khorne Marien

Minkä kokoisia nykyiset(muoviset) stormboyt ovat? Samaa kokoa kuin boyzit, vai kuin muovinobit?
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Khorne Marien kirjoitti:Minkä kokoisia nykyiset(muoviset) stormboyt ovat? Samaa kokoa kuin boyzit, vai kuin muovinobit?
Itse ukot ovat samaa kokoa kuin normaali boyzit.
Järjenkäyttö sallittu!
kuningas66

Viesti Kirjoittaja kuningas66 »

Miten kannattaisi itse tehdä miniatyyrejä, eli mistä massasta ja millä tavalla? Eli siis tarkoitukseni on tehdä oma miniatyyri peli, johon teen osan keskeisistä sankari hahmoista lähes itse, kun taas jotkin perus ukot voi hankkia joistain muista peleistä ja konvertoimalla.
Eli siis luultavasti kannattaisi tehdä näin, ensin taivuttaa perus mudon rautalangasta, minkä jälkeen jostain halvasta massasta lisää muotoa, minkä jälkeen green stuffilla yksityis kohdat.
Mistä kannattaisi ostaa green stuffia, jotta saisi suhteellisen halvalla ja mitä kannattaisi käyttää tänä halvempana massana?
JJL

Viesti Kirjoittaja JJL »

kuningas66 kirjoitti:Miten kannattaisi itse tehdä miniatyyrejä, eli mistä massasta ja millä tavalla? Eli siis tarkoitukseni on tehdä oma miniatyyri peli, johon teen osan keskeisistä sankari hahmoista lähes itse, kun taas jotkin perus ukot voi hankkia joistain muista peleistä ja konvertoimalla.
Eli siis luultavasti kannattaisi tehdä näin, ensin taivuttaa perus mudon rautalangasta, minkä jälkeen jostain halvasta massasta lisää muotoa, minkä jälkeen green stuffilla yksityis kohdat.
Mistä kannattaisi ostaa green stuffia, jotta saisi suhteellisen halvalla ja mitä kannattaisi käyttää tänä halvempana massana?
Muusta en osaa sanoa paitsi että taistelutarvikkeesta saa muistaakseni edullisesti green stuffia.
There isn't a God to save you, if you don't save yourself
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

kuningas66 kirjoitti:Mistä kannattaisi ostaa green stuffia, jotta saisi suhteellisen halvalla ja mitä kannattaisi käyttää tänä halvempana massana?
Itse olen tykästynyt DAS-massaan, jota saa askartelukaupoista. Ei ole lainkaan hinnalla pilattu ja ison mötikän kyseistä ainetta saa parilla eurolla, jos oikein muistan. On varsin kätevä kapistus tekemään rungon miniatyyreille, lähinnä suurille, mutta kärsii vähän murenemisen ongelmista. Ei saa ihan yhtä helposti sileää pintaa aikaiseksi kuten GS:n kohdalla ja pienet asiat kannattaa jättää täysin jollekin muulle massalle hoidettavaksi. Pieninä paloina DAS-massasta saa lähinnä vain yksinkertaisia asioita kuten kiven luotua. Pussi vyölle tai jotain muuta yhtä monimutkaista en voisi kuvitella ainakaan itse tekeväni DAS-massasta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Eskimo

Viesti Kirjoittaja Eskimo »

Tuli tässä nyt vaan mieleen että mitä ovat kompit?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”