Ovat. Uusin versio Baal predasta on etenkin helppo modata, koska se on muovinen, toisin kuin edellinen versio, jossa oli aseet metallia.Marppuli kirjoitti:Itselläni olisi tämmöinen kysymys; ovatko normaalin predatorin ja baal predatorin turrettien aseet yhteensopivia/vaihdettavissa (ilman modausta)?
Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
- Half-breed
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Khorne Marien
Mikä olisi helpoin tapa tehdä uskottavan näköinen Squiggoth? Ostaa jostakin dinosauruslelu? Jos sopivan kokoista ei löydy, onko esim. das massasta tai fimosta liian vaikeaa tehdä sellainen?
Ei ehkä ainakaan mikään partaselta tai anttilasta ostettu dinolelu käy, tai en ainakaan suositele, mutta esim. jotkut museot myyvät oikein hyviä dinofiguja, ja netti on aina olemassa.
Itse sculptaus taas vaatii sitten paljon taitoa.
Itse sculptaus taas vaatii sitten paljon taitoa.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Kaapelikala
Squiggothista käy myös ihan hyvin iso villisika (tai possu). Talo päälle ja sanoo Piggothiksi :D
Eikös forgella joskus ollut tuo squiqqoth myynnissä jos oikein muistan. Jos hyvä tuuri käy voit sen vaikkapa Ebaysta löytää.
Onhan niitä edelleenkin forgella myynnissä.
Ja se maksaa maltaita?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
No kyseessähän on sentään forge world.aatami kirjoitti:Ja se maksaa maltaita?
Normi Squiggoth on 70 puntaa ja Gargantuan on 220 puntaa, eli ~84e ja ~263e.
Normi Squiggoth
Gargantuan Squiggoth
Normi Squiggoth
Gargantuan Squiggoth
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Käyttäisin hakua, josse toimisi.
Miten saa parhaiten miniatyyreistä poistettua maalit? Muisteleisin että metalli miniatyyrit dipattiin johonkiin öljyyn(?) ja sitten harjattiin pois (näin ainakin itse silloin joskus toimin, mutta en vain muista mihin öljyyn), mutta ihmetystä herättää muoviminiatyyrien maalinpoisto.
Miten saa parhaiten miniatyyreistä poistettua maalit? Muisteleisin että metalli miniatyyrit dipattiin johonkiin öljyyn(?) ja sitten harjattiin pois (näin ainakin itse silloin joskus toimin, mutta en vain muista mihin öljyyn), mutta ihmetystä herättää muoviminiatyyrien maalinpoisto.
Click. Vaikka sotavasaran oman haun toimivuudesta voi olla montaa mieltä, myös google löytää sotavasaran topicit ihan hyvin.hidekiLea kirjoitti:Käyttäisin hakua, josse toimisi.
Kiitos monia, enpä äkkiseltään tajunnut.Myyra kirjoitti:Click. Vaikka sotavasaran oman haun toimivuudesta voi olla montaa mieltä, myös google löytää sotavasaran topicit ihan hyvin.hidekiLea kirjoitti:Käyttäisin hakua, josse toimisi.
- Khorne Marien
No enköhän minä ensimmäisenä forgesta katsonut, mutta kun ei viitsisi maksaa ~armeijan hintaa yhdestä elukasta...Myyra kirjoitti:No kyseessähän on sentään forge world.aatami kirjoitti:Ja se maksaa maltaita?
- Terminator Sergeant
Ostat lelukaupasta muovisen sarvikuonon, muokkaat päätä vähän ilkeämmän näköiseksi ja isket sille kaikesta mahdollisesta roskasta luodun kopan selkään. Scratchbuilding ftw.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- Khorne Marien
Minkä kokoisia nykyiset(muoviset) stormboyt ovat? Samaa kokoa kuin boyzit, vai kuin muovinobit?
Itse ukot ovat samaa kokoa kuin normaali boyzit.Khorne Marien kirjoitti:Minkä kokoisia nykyiset(muoviset) stormboyt ovat? Samaa kokoa kuin boyzit, vai kuin muovinobit?
Järjenkäyttö sallittu!
- kuningas66
Miten kannattaisi itse tehdä miniatyyrejä, eli mistä massasta ja millä tavalla? Eli siis tarkoitukseni on tehdä oma miniatyyri peli, johon teen osan keskeisistä sankari hahmoista lähes itse, kun taas jotkin perus ukot voi hankkia joistain muista peleistä ja konvertoimalla.
Eli siis luultavasti kannattaisi tehdä näin, ensin taivuttaa perus mudon rautalangasta, minkä jälkeen jostain halvasta massasta lisää muotoa, minkä jälkeen green stuffilla yksityis kohdat.
Mistä kannattaisi ostaa green stuffia, jotta saisi suhteellisen halvalla ja mitä kannattaisi käyttää tänä halvempana massana?
Eli siis luultavasti kannattaisi tehdä näin, ensin taivuttaa perus mudon rautalangasta, minkä jälkeen jostain halvasta massasta lisää muotoa, minkä jälkeen green stuffilla yksityis kohdat.
Mistä kannattaisi ostaa green stuffia, jotta saisi suhteellisen halvalla ja mitä kannattaisi käyttää tänä halvempana massana?
Muusta en osaa sanoa paitsi että taistelutarvikkeesta saa muistaakseni edullisesti green stuffia.kuningas66 kirjoitti:Miten kannattaisi itse tehdä miniatyyrejä, eli mistä massasta ja millä tavalla? Eli siis tarkoitukseni on tehdä oma miniatyyri peli, johon teen osan keskeisistä sankari hahmoista lähes itse, kun taas jotkin perus ukot voi hankkia joistain muista peleistä ja konvertoimalla.
There isn't a God to save you, if you don't save yourself
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Itse olen tykästynyt DAS-massaan, jota saa askartelukaupoista. Ei ole lainkaan hinnalla pilattu ja ison mötikän kyseistä ainetta saa parilla eurolla, jos oikein muistan. On varsin kätevä kapistus tekemään rungon miniatyyreille, lähinnä suurille, mutta kärsii vähän murenemisen ongelmista. Ei saa ihan yhtä helposti sileää pintaa aikaiseksi kuten GS:n kohdalla ja pienet asiat kannattaa jättää täysin jollekin muulle massalle hoidettavaksi. Pieninä paloina DAS-massasta saa lähinnä vain yksinkertaisia asioita kuten kiven luotua. Pussi vyölle tai jotain muuta yhtä monimutkaista en voisi kuvitella ainakaan itse tekeväni DAS-massasta.kuningas66 kirjoitti:Mistä kannattaisi ostaa green stuffia, jotta saisi suhteellisen halvalla ja mitä kannattaisi käyttää tänä halvempana massana?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Tuli tässä nyt vaan mieleen että mitä ovat kompit?