Peli-illat Lauttasaaressa

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Jackal

Re: Peli-illat Lauttasaaressa

Viesti Kirjoittaja Jackal »

EI mitään oli mukava päästä pelailemaan taas, harmi vain ettei pystynyt antamaan kunnon vastusta mutta kyllä se vielä tästä.
Nothing to see here move along noob.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

oletettavasti taas huomenna actionia 17 liepeillä?
vihernutut joka tapauksessa toiminnassa mukana, ja onhan nuo tyhmät tontukin jaloissa pyörimässä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Ainakin tulijoita olisi. Jos Celabea ei kerkiä, niin voin tulla hakemaan avaimen töistä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Mä kuvittelisin ehtiväni viimeistään 17.30 paikalle. Jos haluutte aiemmin aloittaa, niin avaimen saa hakea. Yritän kyllä mahdollisimman pian viiden jälkeen olla paikalla.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Eiköhän sitä yhden pelin ehdi tulla pelaamaan trolleilla. Grimmi jää kyllä vielä convertauspöydälle, mutta thumper ja ryssyli tulee kentälle uusina figuina. Jos vaikka tällä kertaa muistaisi circleä vastaan erityisesti, että grisseli voi muuten huutaa jotain antimagiaa 9". Ja thumperi on kyllä hieno modeli, mutta harvinaisen hankala saada mahtumaan baselleen.
Merimetsä

Meh, en joudakaan tulemaan. :(
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Oon muuten pitemmän aikaa ihmetellyt, miks tää ketju ei oo peliporukois?
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

attor kirjoitti:Oon muuten pitemmän aikaa ihmetellyt, miks tää ketju ei oo peliporukois?
koska kukaan ei koskaan eksy sinnepäinkään, oikeasti.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Merimetsä

The_Edge kirjoitti:
attor kirjoitti:Oon muuten pitemmän aikaa ihmetellyt, miks tää ketju ei oo peliporukois?
koska kukaan ei koskaan eksy sinnepäinkään, oikeasti.
Aamen. Yksi nappi, jonka alla kaikki WMH toimii hyvin.
Der Dexter

ja oikeasti peliporukat sektio toimii paljon paremmin turnausilmoina, kuin oikeasti peliporukkaa etsivät.

ja kuten sanottu, kaikki kutka masinaa pelaa, kattoo kuitenki täältä kans, ja spottaa. vielä kun saisi niitä sleepereitä mestoille, saatais isompaa peliä aikaseks ja...
Celebdae

17.30 mennään taas huomenna. Yritän olla aiemmin paikalla, mutta ei pysty lupaamaan varmasti.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Tämä lienee ilmeisesti oikea paikka kysellä? Saattaisin siis olla kiinnostunut joku päivä tulla kurkkimaan, vaikken nyt vielä tarkemmin osaa sanoa milloin. Luultavimmin joku torstai, kun on Warmachine/Hordes ilta. Kuinka kerholle käytännössä sitten pääsee sisään? Sivuilla kehotetaan soittamaan, mutta numeroita ei näkynyt sivuilla jaettavan? Minkä verran kehtaisi käydä katselemassa ennen kuin päättää liittyisikö jäseneksi?
Miau.
Celebdae

Vesihiisi kirjoitti:Tämä lienee ilmeisesti oikea paikka kysellä? Saattaisin siis olla kiinnostunut joku päivä tulla kurkkimaan, vaikken nyt vielä tarkemmin osaa sanoa milloin. Luultavimmin joku torstai, kun on Warmachine/Hordes ilta. Kuinka kerholle käytännössä sitten pääsee sisään? Sivuilla kehotetaan soittamaan, mutta numeroita ei näkynyt sivuilla jaettavan? Minkä verran kehtaisi käydä katselemassa ennen kuin päättää liittyisikö jäseneksi?
Ovella on lappu jossa aina kunkin päivän isännän kännynumero. Mä oon torstaisin pääsääntöisesti aina paikalla ja mut tavoittaa numerosta 050-3739211. Ilmestyn sitten avaamaan kun kutsu alaovelle käy.

Käymään voi "muutaman" kerran tulla ihan hyvin ei-jäsenenä. Toki toiminnan jatkumisen kannalta lisäjäseniä toivottaisiin mahdollisimman paljon, mutta ei tuosta kannata ensikertalaisena stressata. Sitten siinä vaiheessa kun partasuinen kerhon pj alkaa ahdistelemaan, niin voi olla viimeistään hyvä hetki olla maksanut =)

JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Pitää varmaan tulla kokeilemaan sitä ESeveriuksen assasinaatio listaa, kun sitä kerran viime viikolla mietin. Varmaan jossain kuuden jälkeen ehdin paikalle, kun tuli vielä yksi luento neljästä eteenpäin.
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Huomenna voisin ehkä tulla tuonne katselemaan, jos ei mieli muutu tai tule esteitä. Onko tuolloin väkeä paikalla ja mihin aikaan olisi paras tulla? Osaisiko joku leppävaarassa asuva kenties neuvoa, kuinka tuolta pääsisi illalla parhaiten takaisin leppävaaraan?
Miau.
Celebdae

Vesihiisi kirjoitti:Huomenna voisin ehkä tulla tuonne katselemaan, jos ei mieli muutu tai tule esteitä. Onko tuolloin väkeä paikalla ja mihin aikaan olisi paras tulla? Osaisiko joku leppävaarassa asuva kenties neuvoa, kuinka tuolta pääsisi illalla parhaiten takaisin leppävaaraan?
Mä oon paikalla viimeistään klo 17.30, toivottavasti jo viiden pintaan, eli sopii tulla noilla main.

Paras kyyti Leppävaaraan on nimimerkin Der Dexter auto mikäli miestä paikalla näkyy, mutta kyllä esim. bussi 106T kulkee. Pysäkille on vähän kävelemistä, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Vaihtoehtoisesti 65A/66A/21V kertsin vierestä Ruoholahteen ja sieltä jatko haluamallaan tavalla.
Viimeksi muokannut Celebdae, Ke 10.11.2010 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Der Dexter

joo, tällä viikolla on allekirjoittaneella aamuvuoro, eli olen mestoille selviämässä taasen. olen paikalla perinteisesti loppuun asti, mitä todennäköisimmin, joten jos on hirmuisen aikainen nukkumaanmenoaika, niin sitten joutunee vaihtoehtokyydin takaisin keksimään, mutta muuten kyydin aina takaisinpäin saa kyl.
Celebdae

Varoittelen jo valmiiksi torstaista, että oon kyllä avaamassa ovia normaalisti, mutta pelaan alkuun yhen bb-matsin, joten peliseuraa musta saa korkeintaan loppuillasta. Eli toisin sanoen ilmotelkaas ihmiset ittestänne, niin kukaan ei eksy kerholle vaan bb-yleisöksi.

Der Dexter

noh, aivan normaalisti paikalle, ja nyt on kustikin polkenut uusia leluja leikittäväksi, joten pyllertäkäähän nyt muutama muukin paikalle.
kylä tuo woldguardian on vaan söpö möhkäle...
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Olen paikalla (ja mulla sattuu olemaan avain) jo about 16.20. Pelaan kuuden jälkeen pelin Blood bowlia minäkin, mutta jos joku heti neljän nurkilla paikalle ehtii niin ehdin yhden matsin ottaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”