Empiren aloitus.
Re: Empiren aloitus.
Mielenkiintoisia näkökulmia, itse kun ei tuota AB:tä kovin tarkkaan vielä ole tullut tutkittua. Kiitoksia vinkeistä taas tällä erää.
EDIT: Suurin osa peleistä pelataan kääpiöitä vastaan, ainahan sitä voittoa tavoitellaan näissä peleissä mutta ei pelaaminen liian vakavaksi saa mennä. Tarkoitus ei ole tehdä täydellistä tappolistaa vaan mukavan rento pelattavuudeltaan. Toki armeija on tarkoitus laajentaa sellaisiin mittoihin (3000-5000.p) että eri kokoonpanoja tullaan peluuttamaan useasti, joten eiköhän sitä joskus sellainen "tappolista" armeijakin osu kohdalle.
EDIT: Suurin osa peleistä pelataan kääpiöitä vastaan, ainahan sitä voittoa tavoitellaan näissä peleissä mutta ei pelaaminen liian vakavaksi saa mennä. Tarkoitus ei ole tehdä täydellistä tappolistaa vaan mukavan rento pelattavuudeltaan. Toki armeija on tarkoitus laajentaa sellaisiin mittoihin (3000-5000.p) että eri kokoonpanoja tullaan peluuttamaan useasti, joten eiköhän sitä joskus sellainen "tappolista" armeijakin osu kohdalle.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Nyt alkaa empire armeija olla sellaisessa vaiheessa että 2.5k:n pelejä pääsee pelailemaan, jopa pienehköä valinnan varaakin löytyy siinä mitä peluuttaa kentällä. Ainoa oikeastaan mitä vielä armeijaan toivoisin niin on Capteeni pegasuksella, näitä ei suomesta taida saada? Englanti lienee ainoa vaihtoehto mistä näitä lähteä metsästämään, hinta tosin on aika suolainen omaan makuuni joten konffaus on käynyt mielessä.
Kertokaapa mistä väki on näitä konffaillut? Mieleen tuli ajatus, jos tilaisi Bretonnian pegasus boxin ja näistä konffaisi pienellä vaivalla?
Kertokaapa mistä väki on näitä konffaillut? Mieleen tuli ajatus, jos tilaisi Bretonnian pegasus boxin ja näistä konffaisi pienellä vaivalla?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Joo bretonnian pegasus on aika hyvä vaihtoehto. Ne vaakunat vuolee vaan veks ja vaihtaa vaikka pään sille pegasokselle ja sit tekee jostain knightejen ylijäämäpaloista ratsastajan sille.Runt kirjoitti:Nyt alkaa empire armeija olla sellaisessa vaiheessa että 2.5k:n pelejä pääsee pelailemaan, jopa pienehköä valinnan varaakin löytyy siinä mitä peluuttaa kentällä. Ainoa oikeastaan mitä vielä armeijaan toivoisin niin on Capteeni pegasuksella, näitä ei suomesta taida saada? Englanti lienee ainoa vaihtoehto mistä näitä lähteä metsästämään, hinta tosin on aika suolainen omaan makuuni joten konffaus on käynyt mielessä.
Itse joskus tehnyt tollasesta bretonnian pegasuksesta juurikin Empirelle heron. Tossa pari kuvaa jos kiinnostaa.
http://s9.photobucket.com/albums/a60/Xe ... G_2520.jpg
http://s9.photobucket.com/albums/a60/Xe ... G_2522.jpg
Heittäkääpäs nyt muitakin vaihtoehtoisia ratkaisuja, ennen kuin laitan tilausta menemään. Ei jää sitten jälkikäteen harmittamaan että tein vääriä valintoja.
Miksi muuten pegasuksen pää pitäisi vaihtaa? Eihän tuo nyt niin kauheata vaikuta, vai kenties ideana saada enemmän muutoksia ulkonäköön...
Miksi muuten pegasuksen pää pitäisi vaihtaa? Eihän tuo nyt niin kauheata vaikuta, vai kenties ideana saada enemmän muutoksia ulkonäköön...
Niin no eihän mitään ole pakko vaihtaa jos ei halua. :D Voihan sitä vaikka liimata käpylehmään siivet ja sanoa että se on Empiren pegasus. Mun muistaakseni siinä päässä oli jotain ärsyttäviä yksityiskohtia(lue: ranskanliljat, nuo vaakunat yms.) joten oli vaan helpompaa lykätä siihen uusi pää kiinni. Mut joo kaipa noita hienompiaki pegasuksia löytäis joltain muilta valmistajilta, jos kiinnostaa niin kannattaa ehkä niihinkin perehtyä.Runt kirjoitti: Miksi muuten pegasuksen pää pitäisi vaihtaa? Eihän tuo nyt niin kauheata vaikuta, vai kenties ideana saada enemmän muutoksia ulkonäköön...
Eipä juurikaan mielenkiintoa alkaa itse netistä selailemaan "löytöjä". Mitä puolestaan "Ranskaan" tulee, niin tottahan toki siihen viittavat otetaan pois. Tarkoitus kuitenkin päästä suht helpolla.
Päivitystä pitkästä aikaa. Armeija alkaa olemaan täysin maalattuna (jälleen kerran) lisä ostoksien jäljiltä. Nyt kysyisinkin yleisesti mitä valintoja väki suosittelee vielä hankittavaksi.
Tämän hetkinen kokoonpano:
LORD
1.kpl Karl Franz (Deathclaw)
1.kpl Arch Lechtor Of Sigmar (War altar)
3.kpl General Of Empire (Imperial pegasus [käy myös capteeneista])
2.kpl General Of Empire (Warhorse gw & lance)
HEROES
4.kpl Batle Wizzard
1.kpl BSB
1.kpl Captain Of The Empire (Jalkaisin kilvellä ja miekalla)
1.kpl Warrior Priest (jalkaisin 2 aseella)
3.kpl Master Engineer (2 jalkaisin, 1 Mechanic steed)
CORE
40.kpl Halbiers FC
40.kpl Swordsmen FC
24.kpl Spearmen FC
10.kpl Crossbowmen Musicant
20.kpl Handgunners 2 Musicant
11.kpl Knightly Orders FC (Lance+Shield)
SPECIAL
20.kpl Greatswords FC
10.kpl Pistoliers 2 Musicant ja 2 Champion
2.kpl Cannon
1.kpl Motar
RARE
2.kpl Helstorm Rocket Battery
1.kpl Steam Tank
Oma ajatukseni tällä hetkellä on hankkia 40 hilparia FC:llä Outridereille puolestaan en jotenkin vain lämpene joten ne voidaan melkein unohtaa ellei joku esitä oikeita perusteluja niiden peluuttamiselle. Flagellantteja olen miettinyt mutta toistaiseksi ne ovat jääneet ostamatta. Lisäksi knigthly porukka pitäisi hammereiden kanssa kerätä kasaan ja katsoa miten suoriutuvat.
Katsotaan jos sitä jollain aikaa saataisiin vaikka kuvaakin mukaan koko "komeudesta".
Tämän hetkinen kokoonpano:
LORD
1.kpl Karl Franz (Deathclaw)
1.kpl Arch Lechtor Of Sigmar (War altar)
3.kpl General Of Empire (Imperial pegasus [käy myös capteeneista])
2.kpl General Of Empire (Warhorse gw & lance)
HEROES
4.kpl Batle Wizzard
1.kpl BSB
1.kpl Captain Of The Empire (Jalkaisin kilvellä ja miekalla)
1.kpl Warrior Priest (jalkaisin 2 aseella)
3.kpl Master Engineer (2 jalkaisin, 1 Mechanic steed)
CORE
40.kpl Halbiers FC
40.kpl Swordsmen FC
24.kpl Spearmen FC
10.kpl Crossbowmen Musicant
20.kpl Handgunners 2 Musicant
11.kpl Knightly Orders FC (Lance+Shield)
SPECIAL
20.kpl Greatswords FC
10.kpl Pistoliers 2 Musicant ja 2 Champion
2.kpl Cannon
1.kpl Motar
RARE
2.kpl Helstorm Rocket Battery
1.kpl Steam Tank
Oma ajatukseni tällä hetkellä on hankkia 40 hilparia FC:llä Outridereille puolestaan en jotenkin vain lämpene joten ne voidaan melkein unohtaa ellei joku esitä oikeita perusteluja niiden peluuttamiselle. Flagellantteja olen miettinyt mutta toistaiseksi ne ovat jääneet ostamatta. Lisäksi knigthly porukka pitäisi hammereiden kanssa kerätä kasaan ja katsoa miten suoriutuvat.
Katsotaan jos sitä jollain aikaa saataisiin vaikka kuvaakin mukaan koko "komeudesta".
maybe not :DRunt kirjoitti: .......kuvaakin.....koko "komeudesta".
Kaikki hyvä loppuu aikanaan