Tarinakisa 2011
- Da Big Boss
Re: Tarinakisa 2011
Hear that, Mr.Anderson?
Thats the sound of my postcount reaching 2000.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
No mut nehän on. F-secure yrittää vain näyttää siulle valon.Gilaelin kirjoitti:Miksi v*****a mun koneessani on vakiona päällä F-securen lapsilukko? En jaksa joka hemmetin kerta näppäillä salasanaa, jotta pääsen tsekkaamaan omat fb-kuvani, jotka on F-securen mukaan aikuisviihdettä. Miten saan tän helvetin lapsilukon pois päältä? Rage!
Ei näitä viestejä lasketa. Oikeesti oot vasta kolmessa sadassa.Da Big Boss kirjoitti:Hear that, Mr.Anderson?
Kattelen sit juttuja internetistä tänään, kun ei opettajaan saanut mitään yhteyttä. Ei oikein voi tehdä tänään enää mitään, ja stressasin itseni hengiltä päiväsällä. Nyt vois vähän korjata sieluaan.
- Half-breed
Harvinaisen oudot synttärit oli tänään täällä asuntolassa. Pari tyttöä päätti tehdä päivänsankarille kakun ihan random-aineksista (Heittelivät vähän mitä sattuu taikinaan). Ihmeen hyvää siitä kakusta kyllä tuli.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No sun virtuaalikikkelis meni just poikki :<Da Big Boss kirjoitti:Hear that, Mr.Anderson?
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Yllätyslivemusiikkia. Bestest.
*****, mulla on vasta ketjun kolmanneksi suurin virtuaalikikkeli luvuin 3429 :l
PS: Halffista en laske, se o peikko.
PS: Halffista en laske, se o peikko.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Liittymispäivämäärä kertoo kolmanneksen VirPestä*. Oot niin jäljessä.
*VirPe = VirtuaaliPenis
*VirPe = VirtuaaliPenis
Itsehän olen yhä paikan virallinen haltia.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
"Mätiä tomaatteja, pieniä kiviä, palopommeja! Hakekaa omanne ovelta tullessanne sisään! Omenoita! Kuuluvat lipun hintaan, vain viisi per asiakas! Heittoveitsiä halpaan erikoishintaan lippupisteeltä! Hakekaa täältä omat terävät esineenne!"Gilaelin kirjoitti:Itsehän olen yhä paikan virallinen haltia.
"Hyvät asiakkaat. Haltiannöyryytysnäytöksemme alkaa viiden minuutin kuluttua. Pyydämme teitä siirtymään saliin, ja etsimään paikkanne."
"Isi, isi, saanko minkäin sitten heittää?"
"No, lapseni, yritetäänpäs päästä eturiviin, niin jaksat varmasti heittää. Ja ei sitten sanota äidille mitään - lupasin että saisit vain katsoa..."
"Jipii!!"
- Half-breed
Tuon takia kannattaa lopettaa puiden halailu, ja tulla pohjoiseen herrenvolkin luo. Metsässä yöpymistä, ohjattua liikuntaa, ryhmätoimintaa ja muonitus sisältyy matkan hintaan.Rune kirjoitti:"Mätiä tomaatteja, pieniä kiviä, palopommeja! Hakekaa omanne ovelta tullessanne sisään! Omenoita! Kuuluvat lipun hintaan, vain viisi per asiakas! Heittoveitsiä halpaan erikoishintaan lippupisteeltä! Hakekaa täältä omat terävät esineenne!"
"Hyvät asiakkaat. Haltiannöyryytysnäytöksemme alkaa viiden minuutin kuluttua. Pyydämme teitä siirtymään saliin, ja etsimään paikkanne."
"Isi, isi, saanko minkäin sitten heittää?"
"No, lapseni, yritetäänpäs päästä eturiviin, niin jaksat varmasti heittää. Ja ei sitten sanota äidille mitään - lupasin että saisit vain katsoa..."
"Jipii!!"
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
kato, halffis on oppinu uuden sanan kun sitä nyt niin viljelee
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
'Liikuntaa'?Juhaaha kirjoitti:kato, halffis on oppinu uuden sanan kun sitä nyt niin viljelee
Herrenvolk
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Piti valita kahdesta jotka on yhtä kaukana diskurssista...
Niin no halffis on puoliksi vain haltia (taikka sitten puoliksi trolli) veikkaan puoliksi molempia joten Gil saa olla haltiaGilaelin kirjoitti:Itsehän olen yhä paikan virallinen haltia.
Niin no halffis on puoliksi vain haltia (taikka sitten puoliksi trolli) veikkaan puoliksi molempia joten Gil saa olla haltiaGilaelin kirjoitti:Itsehän olen yhä paikan virallinen haltia.
Ja kukas sä taas oot? D:Eskimo kirjoitti:Niin no halffis on puoliksi vain haltia (taikka sitten puoliksi trolli) veikkaan puoliksi molempia joten Gil saa olla haltiaGilaelin kirjoitti:Itsehän olen yhä paikan virallinen haltia.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
-
Alien of Change
Kaikkien haltijoiden isäI Ride in a Dragon kirjoitti:Ja kukas sä taas oot? D:Eskimo kirjoitti:Niin no halffis on puoliksi vain haltia (taikka sitten puoliksi trolli) veikkaan puoliksi molempia joten Gil saa olla haltiaGilaelin kirjoitti:Itsehän olen yhä paikan virallinen haltia.
Kuka sie oot?Eskimo kirjoitti:Niin no halffis on puoliksi vain haltia (taikka sitten puoliksi trolli) veikkaan puoliksi molempia joten Gil saa olla haltiaGilaelin kirjoitti:Itsehän olen yhä paikan virallinen haltia.
Kuka tää tyyppi on?
This is madness!
Eyes that fire and sword have seen