paras säntökirjan lore
paras säntökirjan lore
mikäsokis paras lore
I was playing warhammer, then I took an arrow in the knee.
- GobbladasSquig
Re: paras säntökirjan lore
fire
koska siin on paljon bolttei
koska siin on paljon bolttei
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
itse sanoisin life tai heavens pikkupeleissä komeetta tappaa pyödällisen figuja isommmissa puol pöytää (mun ja mun veljen välinen IoB komeetta tippu nelos vuorolla jäljellä jäi skaven warlord ja helf maagi arvaa kumpi voitti)
- LAV-Kitsune-
Tuollaiseen kysymykseen on aika paha vastata tarkasti, joten saat ympäripyöreän vastauksen. Paras lore on se jolla on parhaat synergiat armeijasi kanssa ja joka auttaa heikkouksissa ja / tai korostaa vahvuuksia. Meleeseen nopeasti pääsevät listat hyöytyvät himpun enemmän buffeista ja debuffeista ja ampuvat listat voivat suosia enemmän tappoloreja.ipe123 kirjoitti:mikäsokis paras lore
Edit: Kun aloittaja ei ilmeisesti nähnyt tätä niin siinäpä olisi vinkkejä loren valintaan.
Viimeksi muokannut LAV-Kitsune-, Ke 10.11.2010 10:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Half-breed
Olisit vain linkittänyt artikkelisi loreista tähän.LAV-Kitsune- kirjoitti:Tuollaiseen kysymykseen on aika paha vastata tarkasti, joten saat ympäripyöreän vastauksen. Paras lore on se jolla on parhaat synergiat armeijasi kanssa ja joka auttaa heikkouksissa ja / tai korostaa vahvuuksia. Meleeseen nopeasti pääsevät listat hyöytyvät himpun enemmän buffeista ja debuffeista ja ampuvat listat voivat suosia enemmän tappoloreja.ipe123 kirjoitti:mikäsokis paras lore
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.