Furinji kirjoitti:
Nimim: Kardinaalin kämpän dyyneillä henkensä kaupalla kiipeillyt. (Nuo dyynit, joita myös örkkilaatikoiden mereksi kutsutaan)
Noh, nytkun tämä hulluus tuli julkisesti esille, niin voinkin käyttää tätä sopivasti aasinsiltana uudelle päivitykselle.
7. Päivitys 12.11.2010 Suunnitteluasteella olevat 3 battlewagonia ja 1 looted wagon
Vuosien varrella olen haalinut itselleni eri rotuisia tankkeja ja niitä on nykyään jonkinmoinen läjä eri kuntoisia runkoja, jotka ovat täydellisiä juurikin kitbashaajalle.
HUOM: Tankit ovat täysin suunnittelu/ajatusasteella. Mitään ei ole oikeastaan runkoja lukuunottamatta liimattu tai muuta peruuttamatonta tehty. Toivoisinkin teiltä nyt kannanottoa, mielipiteitä ja muutosehdotuksia tankkeihin.
Tämä on ehkä vähän hullua pyöritellä 4 eri tankkia suunnittelupöydällä samanaikaisesti, mutta osien pyörittely ja uudelleen sijoittelu on muovannut jokaisen tankin ajatusta haluamaani suuntaan.
Ensiksi kolme battlewagonin raakiletta, olkaa hyvät:
Ensimmäinen battlewagon vasemmalta olisi tuleva tuollaiseksi peruslistan budjettiwagoniksi. Deffrolla ja ehkä yksi big shoota. Deffrolla tehtäisiin Axe-spraypurkkien korkkien rungon ympärille. Olen käyttänyt Battlewagonin runkona yksiä land raiderin kylkiä ja kahta landraiderin keskiosaa, saaden tästä sopivan örkeille leveämmän kuljetusajoneuvon. Tämä wagoni todennäköisesti tulisi näkemään eniten käyttöä, ja se edustaisi useassa eri armeijalistassa.
Keskimmäinen wagoni olisi se suurin "bosswagon", vai sanoisinko, valtavin? Tuo battery-pullo toimisi deffrollan runkona (ostan vielä toisen pullon, halkaisen kahtia ja tekisin rollan noista uritetuista pullon alaosista) Tässä wagonissa olisi ideana saada aikaan sellainen "aavikkolaiva"-teema ei siis kameli vaan noh, tiedätte mitä yritän sanoa. :D Mitä sanotte, toimisiko tuo devilfish käännettynä laivan "keulana"? Banebladen sisusosa ja devilfishin alapuoli (siis tässä tapauksessa yläpuoli) tulisi vuorattua jollakin kanaverkolla tai muulla vastaavalla tekstuurilla ja se aidoitettaisiin, joka toimisi sitten örkkien kuljetustilana. Aseistukseksi olen ajatellut deffrollan lisäksi tuohon burstcannonin tilalle Kannonia ja dronejen kohdille tulisi molemmille 2x big shootaa. Tämä wagon näkyisi kahden ja kolmen battlewagonin listassa.
Viimeiseksi oikealla olisi tuollainen enemmän ampumiseen keskittyvä battlewagon. Ilman deffrollaa ja varustettuna 'ard casella, killkannonilla ja normaalilla kannonilla. Tuo landraiderin kylkien ja banebladen tykkitorni yhdistettynä on omasta mielestäni loistava yhdistelmä, joten tämä battlewagon on aikalailla ajatukseltaan lyöty lukkoon. Pitää vain rakentaa itse runko kylkien ja tornin ympärille. ;) Tämä tulisi mukaan sitten 3 battlewagonin listoihin.
Ja vielä lopuksi piskuisempi Looted wagon boomgunilla. Olen hieman kyllästynyt noihin ainaisiin suoriin leman russ lootakonversioihin, itsellänikin sellainen joskus on ollut. Lähdin pyörittelemään ajatusta tälläisestä Boomwagonista. Ajattelin vaihtaa vielä tuon Ion cannonin piipun batlecannoniksi. Tämäkin on minusta sen verran näppärän näköinen omasta mielestäni että se tulee olemaan jotakin juuri tämänkaltaista:
Sitten sitä ajatusta ja ehdotuksia teidän suunnaltanne kiitos!